Yup. Meld. Ik kom wel een beetje de expert uithangenquote:Op woensdag 19 september 2007 15:30 schreef Yoni het volgende:
BE kwam achter de schermen met het idee en ik liep er toevallig net ook al over te denken: een meet specifiek gericht op beginnende fotografen.
Wat: Een theorie-deel met uitleg over wat basisprincipes van fotografie (sluitertijden, diafgrama, compositie etc.), daarna naar buiten en aan de slag met het geleerde. Vanzelfsprekend met hulp van de 'experts'![]()
Waar? Dit is nog nader te bepalen, maar freud heeft reeds aangegeven zijn huis in Delft beschikbaar te willen stellen.
Wanneer? Als datumsuggestie wil ik voorstellen: zondag 11 november of zondag 18 november. Dit is nog een eind weg, maar dan kan iedereen vast de agenda vrijhouden.
Wie? Iedereen die graag méér van fotografie wil weten. Om het geheel haalbaar te houden, is er wel een maximaal aantal deelnemers van 10.
Zou best willen, maar ik heb iig geen idee van een geschikte locatie. Een beamer in het park in Utrecht wordt wat lastigquote:Op woensdag 19 september 2007 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Meld. Ik kom wel een beetje de expert uithangenMaar misschien is het handig om een en ander wat meer centraler te houden ipv in Delft? Da's lokatietechnisch natuurlijk minder handig, maar Delft kan voor veel mensen wat ver weg zijn en er wordt al meer in deze regio georganiseerd.
Ik heb wel een logeerbed overquote:
Dankjequote:
quote:of we organiseren de meet in Ierland![]()
Idem dito hiero zag ik net in mijn agendaquote:Op woensdag 19 september 2007 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom ook!
Althans... als het de 18e is, de 11e kan ik niet.
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idem dito hiero zag ik net in mijn agenda
Nou... dan is de knoop ook gelijk doorgehakt... de 18e dan maar?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:00 schreef LekkerApart het volgende:
Mag ik erop wijzen dat 11 november misschien niet handig kan zijn? Of het moet tijdig zijn afgelopen..
Ik zie dat BE naarr OUD wil spammen, maar 11 november doet mij nog altijd aan lampionnetjes denken
Ik denk dat papa's en mama's uit OUD dan de hele dag hun handen wel vol hebben aan kroost die hieper is omdat ze met hun lampion mogen wandelen?
Dat komt maar één keer per jaar voorquote:
is dat niet halloween of sintmaarten?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
18 november ook, maar om het nou daarom op een andere datum te plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |