Ik krijg onderhand het idee dat iedere keer dat ik het je vraag er zich weer een ramp in je leven heeft voltrokkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weet nog niet veel eigenlijk. Hoewel ik Vork vorige week nog gezien heb. Maar mijn leven is op dit moment zo chaotisch met van alles en nog wat dat ik alles vergeet.
Donderdag is mijn opa in het ziekenhuis opgenomen met interne bloedingen... dat is niet echt het enige op dit moment, maar wel het belangrijkste
Blijf maar herinneren hoor. Anders vergeet ik het echt.
Das goed nieuws!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef Jonathon het volgende:
Ik kreeg net een email van Apple dat mijn ipod touch verzonden is??? zou de 28e zijn maar ik zie bij de verzendgegevens op de apple site dat hij verzonden is???
[..]
Dat hoef ik idd niet op m'n geweten te hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Deur staat altijd open (nou ja, figuurlijk dan, anders is mijn inboedel weggejat hier).
Is het fijner dan bijvoorbeeld SubEthaEdit?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je op de cmd-line het dan wel uitvoeren? TextMate voert namelijk gewoon shell scripts uit.
En ja, TextMate is goed. Ik heb het dan ook gekocht.
Zeker eens proberen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
Applestore's die van hun iPods proberen af te komen
230 euro voor een 30 gig iPod. Wie koopt dat nou? Ik had bijna zin om te kijken hoeveel ik er af zou kunnen lullen
in Rome word je alleen gestalkt door allerhande verkopers... mooie stad hoor, maar daar werd ik op een gegeven moment echt horendol van. maar je hebt gelijk, als je echt iets wilt, kan je wel afdingen daarquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
In Rome ooit eens gestalkt geweest door chinees-ogende parapluverkopers.
laatst een artikel over gelezen jah... eigenlijk dieptriest als je erover nadenkt (de situatie van die negers bedoel ik dan he)quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:19 schreef Geqxon het volgende:
Zelf vind ik horloge negers op het strand nog altijd wel het mooist. "Very goedkoop! Real Rolex!"
Ze zullen het vast niet als bijbaantje doen nee, wat dat betreft is het niet alles. Maar och, misschien wat lullig om te zeggen, maar het is wel leuke entertainment.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
laatst een artikel over gelezen jah... eigenlijk dieptriest als je erover nadenkt (de situatie van die negers bedoel ik dan he)
1:quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:24 schreef Sand90 het volgende:
Ik heb een vraagje over de ipod touch: de touch beschikt over wifi en dit betekent draadloos internet, maar
1: hoe moet ik het zien met de snelheid? Momenteel heb ik thuis een draadloos netwerk dus wanneer ik de ipod touch activeer vindt de touch dan automatisch mijn netwerk en kan ik dus ook gebruik maken van die snelheid? Eigenlijk is mijn vraag dus of de touch automatisch het netwerk kan vinden en ook de snelheid?
2: Is alles te zien en vinden via de touch op internet (alle pagina's)? Daar bedoel ik mee dat ik nu een mda vario heb met onbeperkt internet voor nog geen 10 euro per maand van t-mobile, maar ik kan lang niet alle pagina's bekijken en snelheid is erg traag.
Alvast bedankt.![]()
Nee, maar wel een hoop. Ze zijn druk bezig alles om te zetten. Jawel, speciaal voor de iPhone. Hoe krijgt Steve het toch voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:33 schreef super-muffin het volgende:
Geen flash en geen Java inderdaad.
En ik begreep dat niet alle YouTube filmpjes op de iPod Touch bekeken kunnen worden?
Dat kan prima. Split de HDD in twee partities op, extract de .DMG van Leopard naar de ene partitie, Vervolgens tijdens het booten de alt / option key ingedrukt houden, en de Leopard install kiezen. Installeren op de tweede partitie, en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je Leopard vanaf een externe hardeschijf installleren met behulp van disk utility?
Yup, dat is mijn standaardmanier. Ik doe het wel met FW800; dan is ie iig lekker rapquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je Leopard vanaf een externe hardeschijf installleren met behulp van disk utility?
Welk programma kan ik daar ook alweer voor gebruiken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat kan prima. Split de HDD in twee partities op, extract de .DMG van Leopard naar de ene partitie, Vervolgens tijdens het booten de alt / option key ingedrukt houden, en de Leopard install kiezen. Installeren op de tweede partitie, en gaan met die banaan.
Disk Utility. Of iPartition.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Welk programma kan ik daar ook alweer voor gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |