abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53294414
Wanneer komt er eindelijk eens concurrentie voor het CBR?

Arrogante kutorganisatie puur gericht op winst

Wanneer er concurrentie zou komen, kun je tenminste zelf kiezen waar de slaginspercentages hoog liggen, nu laten ze mensen zakken om bullshit redenen puur om meer geld in t laadje te krijgen
pi_53294442
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:49 schreef kikoooooo het volgende:

Wanneer er concurrentie zou komen, kun je tenminste zelf kiezen waar de slaginspercentages hoog liggen, nu laten ze mensen zakken om bullshit redenen puur om meer geld in t laadje te krijgen
Niet zo heel erg verkapt Ik-kan-niet-autorijden-en-ben-daarom-gezakt-voor-mijn-rijexamen-topic
pi_53294443
Niet geslaagd?
  woensdag 19 september 2007 @ 10:51:33 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53294450
Concurentie voor het CBR???
Het is een overheidsinstelling, dus winst maken doen ze niet eens.

Ze schijnen trouwens een hoop geld kwijt te zijn aan ziektekosten van overspannen examinatoren...
So we just called him Fred
pi_53294460
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Niet zo heel erg verkapt Ik-kan-niet-autorijden-en-ben-daarom-gezakt-voor-mijn-rijexamen-topic
Nee hoor, ik heb al 4 jaar mn rijbewijs
In 1x geslaagd trouwens

[ Bericht 4% gewijzigd door kikoooooo op 19-09-2007 11:11:17 ]
pi_53294467
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef FredvZ het volgende:

Ze schijnen trouwens een hoop geld kwijt te zijn aan ziektekosten van overspannen examinatoren...
Volgens mij is het cbr GEEN overheidsinstelling, maar door een overheid aangewezen instelling
pi_53294470
quote:

vind ik niet zo gek, met al die mensen die niet kunnen rijden waar ze langs moeten zitten
pi_53294519
Ja het CBR pakt de mensen die geld hebben. Als ze van je weten dat je veel geld hebt pakken ze je daarop. Daarom ben ik ook 4 keer gezakt.
pi_53294526
quote:

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 19 september 2007 @ 10:56:27 #10
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_53294572
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Volgens mij is het cbr GEEN overheidsinstelling, maar door een overheid aangewezen instelling
Het CBR is een zelfstandig bestuursorgaan.
quote:
Een zelfstandig bestuursorgaan (ZBO) is in Nederland een organisatie die overheidstaken uitvoert, maar die niet direct onder het gezag van een ministerie valt. Het begrip 'zelfstandig bestuursorgaan' is door de staatsrechtgeleerde Michiel Scheltema in de jaren zeventig bedacht.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_53294590
Maar vertel, wat is er aan de hand?
Vandaar deze klacht als je je rijbewijs al 4 jaar hebt?
pi_53294594
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Het CBR is een zelfstandig bestuursorgaan.
[..]
Juist, dus het MOET winst maken om zichzelf in leven te houden... Daarom is het gewoonweg belachelijk dat er in Nederland maar 1 zo'n organisatie heeft, en dus gelijk het monopolie en ze dus kan doen wat ze wil...
pi_53294606
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef -moppie- het volgende:
Maar vertel, wat is er aan de hand?
Vandaar deze klacht als je je rijbewijs al 4 jaar hebt?
Ik vind het CBR gewoon een belachelijke instelling, dat is alles
pi_53294637
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

en ik vind dit een belachelijk topic, dat is alles
.
pi_53294651
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:58 schreef Stommie het volgende:

[..]

en ik vind dit een belachelijk topic, dat is alles
Dan moet je vooral lekker opkankeren, daag
pi_53294668
quote:

[..]

Oke dan! Rot voor je, ik heb er geen moeite mee!
pi_53294672
quote:

[..]

Is he trouwens ooit echt officieel bewezen dat ze express mensen laten zakken?
eigenlijk moet er een keer iemand een tijdje undercover werken bij het CBR.
Hoe zit het eigenlijk met die examinatoren, die moeten er dan toch wat vanaf weten, en dan praat je toch zo je mond voorbi lijkt me. OF hebben die lui zwijgplicht?
pi_53294735
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:00 schreef ELdudeness het volgende:

[..]

Is he trouwens ooit echt officieel bewezen dat ze express mensen laten zakken?
eigenlijk moet er een keer iemand een tijdje undercover werken bij het CBR.
Hoe zit het eigenlijk met die examinatoren, die moeten er dan toch wat vanaf weten, en dan praat je toch zo je mond voorbi lijkt me. OF hebben die lui zwijgplicht?
Ik weet niet hoe het zit hoor, maar als je verhalen van sommige mensen hoor die zakken op een pietluttig dingetje dan zegt het mij wel genoeg... En natuurlijk komen hier in dit topic weer de beste coureurs naar boven die het allemaal terecht vinden en niet geloven dat het CBR ook puur uit is op winstbelang, net als elk ander profitbedrijf in Nederland.

Ik ben ervan overtuigd dat er mensen zijn die gezakt zijn, die niet gezakt zouden zijn wanneer er geen monopolist zou zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door kikoooooo op 19-09-2007 11:34:00 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 11:04:08 #19
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_53294738
Ik betaal dus bij het CBR godverdomme 125 euro per (theorie!)examen he (driewerf)
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_53294855
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef Domai het volgende:
Ik betaal dus bij het CBR godverdomme 125 euro per (theorie!)examen he (driewerf)
125 euro? Gekkenwerk man, ik betaalde nog 95 euro dacht ik en dat was 2 jaar geleden.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:10:04 #21
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53294877
Ik vind het ook totaal krankzinnig hoe het is geregeld. Het is zo verschrikkelijk subjectief en protesteren heeft geen enkele zin. Ja, na honderd brieven wordt er misschien eens een examinator aangesproken maar daar schiet jij niets mee op.

Ik ben zelf in 1 keer geslaagd en heb niets te klagen, maar het is zo subjectisch en monopolistisch dat het idioot is.
pi_53294893
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat er mensen zijn die blijven zitten, die niet zouden blijven zitten wanneer er geen monopolist zou zijn
Draai het eens om. Als iedereen zomaar zou slagen, zodat bedrijven kunnen schermen met het hoogste slagingspercentage, wordt het hier België 2. En daar bedank ik toch écht voor.
pi_53294945
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef BottleKid het volgende:

[..]

Draai het eens om. Als iedereen zomaar zou slagen, zodat bedrijven kunnen schermen met het hoogste slagingspercentage, wordt het hier België 2. En daar bedank ik toch écht voor.
Tuurlijk, dat snap ik ook heel goed hoor. Maar op deze manier is het gewoon geldklopperij, een sovjetgevoel bekruipt mij... Wij zijn het CBR, wij zijn monopolisten aangewezen door de staat, en wij kunnen lekker mensen pesten voor onze eigen financiele zekerheid en dikke winst

Klagen helpt niet, gezakt is gezakt en dat vind ik echt serieus belachelijk
pi_53294973
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat snap ik ook heel goed hoor. Maar op deze manier is het gewoon geldklopperij, een sovjetgevoel bekruipt mij... Wij zijn het CBR, wij zijn monopolisten aangewezen door de staat, en wij kunnen lekker mensen pesten voor onze eigen financiele zekerheid en dikke winst
Dat noemen we ook wel "NS-stylezzz".
pi_53294988
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:13 schreef BottleKid het volgende:

[..]

Dat noemen we ook wel "NS-stylezzz".
Nee hoor, want de NS heeft in nederland geen monopolie meer op treinvervoer
pi_53295054
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee hoor, want de NS heeft in nederland geen monopolie meer op treinvervoer
Maar de rest klopt wel.

Wie is dan trouwens de concurrent van de NS?
pi_53295060
maar om nou te spreken van landelijke concurentie :p

voor zover ik weet is het op een paar regionale lijntjes nog steeds NS wat landelijk treinvervoer verzorgt.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:17:59 #28
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_53295066
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef ELdudeness het volgende:

[..]

125 euro? Gekkenwerk man, ik betaalde nog 95 euro dacht ik en dat was 2 jaar geleden.
Geen auto-examen. Ik weet niet hoe duur die zijn.

En ik moet er nog eens een stuk of 14 doen ofzo ook !
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_53295315
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:49 schreef kikoooooo het volgende:

Je kan nu kiezen voor een RIJSCHOOL met een hoog slagingspercentage...
censuur :O
pi_53295326
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je kan nu kiezen voor een RIJSCHOOL met een hoog slagingspercentage...
Ja, die zijn ook afhankelijk van het CBR en het humeur van de examinator. Dikke bullshit dus
pi_53295373
Het is inderdaad een belachelijke situatie dat het geen overheidsinstelling is en eigenlijk gewoon een commercieel bedrijf.
pi_53295391
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:

[..]

Maar de rest klopt wel.

Prorail??
pi_53295395
Als je zakt is het gewoon je eigen schuld, het cbr hanteert geen slagingspercentage.
Ikzelf reed zeer belabberd op mijn rij-examen, maar liet wel aan de examinator zien dat ik besluitvaardig was, en mijn fouten inzag, en het daarna beter deed. Waardoor hij dus wel vond dat ik het rijbewijs verdiend had.

De mensen die dan zogenaamd op een klein dingetje zakken, hebben dat kleine dingetje waarschijnlijk stelsematig laten terugkomen tijdens het examen of waren niet besluitvaardig genoeg en werden daardoor door niet voldoende bevonden door de examinator.

Daarnaast helpt het ook om vrolijk een gesprek te beginnen met de examinator naast je, laat zien dat je het leuk vind in de auto, en niet dat je constat gestresst achter het stuur zit omdat je bang bent.
pi_53295411
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef duckes het volgende:

[..]

Prorail??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prorail
pi_53295435
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef Daeron het volgende:
Als je zakt is het gewoon je eigen schuld, het cbr hanteert geen slagingspercentage.
Ikzelf reed zeer belabberd op mijn rij-examen, maar liet wel aan de examinator zien dat ik besluitvaardig was, en mijn fouten inzag, en het daarna beter deed. Waardoor hij dus wel vond dat ik het rijbewijs verdiend had.

De mensen die dan zogenaamd op een klein dingetje zakken, hebben dat kleine dingetje waarschijnlijk stelsematig laten terugkomen tijdens het examen of waren niet besluitvaardig genoeg en werden daardoor door niet voldoende bevonden door de examinator.

Daarnaast helpt het ook om vrolijk een gesprek te beginnen met de examinator naast je, laat zien dat je het leuk vind in de auto, en niet dat je constat gestresst achter het stuur zit omdat je bang bent.
Ja. Omdat JIJ op die manier geslaagd bent is iedereen die zakt gelijk een besluitloze sukkel. Dat heeft verder niets met t CBR te maken

Voor hetzelfde geld had die examinator van jou een pestdag gehad en was je alsnog gezakt
pi_53295465
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef duckes het volgende:

[..]

Prorail??

Prorail doet beheer en onderhoud aan het spoor en hebben zelf geen treinen.
pi_53295522
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Prorail doet beheer en onderhoud aan het spoor en hebben zelf geen treinen.
* schaamt zich
  woensdag 19 september 2007 @ 11:44:35 #38
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_53295741
Als de CBR expres mensen liet zakken dan was er allang een ex-examinator geweest die uit de school was geklapt. Het probleem is natuurlijk wel dat je praktijk examen altijd maar weer afhankelijk is van een persoon, is ie in een goed humeur heb je geluk, heeft ie een pestbui heb je pech...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_53295807
quote:

[..]

Maar de rest klopt wel.

Geen, als je van Den Haag naar Utrecht met de trein gaat, moet je met de NS. Er rijden wel andere vervoerders op andere plaatsen, maar dat is geen directe concurentie. Je kan niet kiezen met welke vervoerder je gaat.
pi_53295810
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:44 schreef Hallahan het volgende:
Als de CBR expres mensen liet zakken dan was er allang een ex-examinator geweest die uit de school was geklapt. Het probleem is natuurlijk wel dat je praktijk examen altijd maar weer afhankelijk is van een persoon, is ie in een goed humeur heb je geluk, heeft ie een pestbui heb je pech...
Ja, en dat is dus echt belachelijk om even voor nop 170eu neer te tellen omdat meneer de examinator in een pestbui verkeerd. Wanneer er concurrentie zou zijn ben ik er van overtuigd dat zoiets minder voor zou komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kikoooooo op 19-09-2007 11:52:49 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 11:50:26 #41
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_53295912
quote:

[..]

Maar de rest klopt wel.

Syntus, Arriva(Noordnet), Veolia, Connexion.

(meeste zijn wel kleine streeklijntjes en stadsverbindingen.)
silence can say more than thousand words
pi_53295977
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:54 schreef ELdudeness het volgende:
Ja het CBR pakt de mensen die geld hebben. Als ze van je weten dat je veel geld hebt pakken ze je daarop. Daarom ben ik ook 4 keer gezakt.
Tuurlijk!
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_53296092
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Geen, als je van Den Haag naar Utrecht met de trein gaat, moet je met de NS. Er rijden wel andere vervoerders op andere plaatsen, maar dat is geen directe concurentie. Je kan niet kiezen met welke vervoerder je gaat.
Dat dacht ik al.
Als ik vanuit Eindhoven met de trein wil, heb ik niet bijzonder veel keus. Sterker nog, geen keus.
Dus wel NS-stylezzz.
pi_53296164
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja. Omdat JIJ op die manier geslaagd bent is iedereen die zakt gelijk een besluitloze sukkel. Dat heeft verder niets met t CBR te maken
In principe wel ja.

Die examinatoren worden opgeleid om zo objectief mogelijk te zijn.

Ik vind het trouwens maar zielig dat mensen die gezakt zijn maar gewoon de schuld aan het cbr geven, in plaats van even bij zichzelf te kijken of die examinator het misschien een heel stuk beter weet dan hij zelf..

Is hard he, inzien dat je toch niet de geweldige coureur bent die je in de spiegel ziet.
pi_53296209
CBR! Maar goed, ze zijn heer en meester over het roze papiertje en dat weten ze als de beste, helaas pindakaas, je zal het er maar mee moeten doen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 19 september 2007 @ 12:02:56 #46
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53296239
quote:

[..]

Maar de rest klopt wel.

De NS heeft geen concurrenten. En kom nou niet aan met bedrijven als Veolia
pi_53296268
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef Daeron het volgende:

[..]

Die examinatoren worden opgeleid om zo objectief mogelijk te zijn.
En dan nog lopen er idioten tussen. Er was eens een examinator die mij had laten zakken op een nogal lullige manier en daar heb ik toen een klacht tegen ingedient. Volgens het CBR stond zijn baan al op de tocht omdat ik blijkbaar niet de enige was met een klacht over hem, dus ze zijn heus niet allemaal zo objectief als ze jou graag willen laten geloven!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_53296280
TS, je bent een domme lul die zichzelf graag hoort praten maar geen idee heeft waar hij het over heeft.... Ik heb nog nooit een organisatie gezien die winst moet maken om te blijven bestaan.... debiel. Ik ken echter wel genoeg bedrijven die hun winst zo laaaaag mogelijk houden... Winst is leuk voor aandeelhouders, voor de rest niet.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:06:28 #49
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_53296327
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef TNA het volgende:

[..]

Zijn idd geen echte concurrenten.
Lijkt me trouwens ook niet wenselijk concurrentie op het spoor, volgens mij komt het dan helemaal nooit goed met dienstregelingen.
Sowieso levert de NS echt geen slecht werk over het algemeen. Ze zouden wat meer materieel mogen hebben maar verder...
En komt niet aan met vertragingen want 99% van de vertragingen is de schuld van prorail, springers, andere ongelukken of het weer.
silence can say more than thousand words
pi_53296413
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:04 schreef Bertjeee het volgende:
TS, je bent een domme lul die zichzelf graag hoort praten maar geen idee heeft waar hij het over heeft.... Ik heb nog nooit een organisatie gezien die winst moet maken om te blijven bestaan.... debiel. Ik ken echter wel genoeg bedrijven die hun winst zo laaaaag mogelijk houden... Winst is leuk voor aandeelhouders, voor de rest niet.
Maar natuurlijk, het CBR is een verlieslijdende organisatie!
pi_53296459
Mijn examinator was trouwens wel tof.

Ik reed als de eerste de beste vrouw, dat vermeldde hij ook.
Ik zat dus te wachten tot hij en mijn rijinstructeur terug kwamen om me te melden dat ik het nog een keer mag gaan proberen.
"Gefeliciteerd!" Ik: "huh "
Mijn rijinstructeur zei dat ik zware mazzel gehad heb. De examinator was namelijk de eerste figuur die écht geluisterd heeft naar wat mijn rijinstructeur te zeggen had, en op basis daarvan was ik wel geslaagd.

Dus het verhaal van TS komt me niet helemaal bekend voor. Sterker nog, helemaal niet.
pi_53296612
Mijn bevindingen:

Helse CBR-Examinator :(
  woensdag 19 september 2007 @ 12:28:52 #53
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53296943
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Lijkt me trouwens ook niet wenselijk concurrentie op het spoor, volgens mij komt het dan helemaal nooit goed met dienstregelingen.
Sowieso levert de NS echt geen slecht werk over het algemeen. Ze zouden wat meer materieel mogen hebben maar verder...
En komt niet aan met vertragingen want 99% van de vertragingen is de schuld van prorail, springers, andere ongelukken of het weer.
Het lijkt mij wel wenselijk, de dienstregeling blijft hetzelfde maar wie het eerst komt krijgt de passagiers Ik vind treinreizen in de spits vrij dramatisch, het is toch krankzinnig dat je anno 2007 nog moet staan om naar huis te gaan? En ProRail is een kutorganisatie
pi_53297197
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:17 schreef mrcool het volgende:
Mijn bevindingen:

Helse CBR-Examinator :(
Heb je em inmiddels wel?
pi_53297238
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb je em inmiddels wel?
Inmiddels alweer een aantal jaartjes! Ik heb na dat examen mijn theorie opnieuw gehaald en toen kreeg ik examen van iemand van de commisie van het CBR, dit was een goeie en zei meteen al dat ie alleen zou kijken hoe ik auto rijd en hij wist ook van hetgeen er allemaal was gebeurt met de vorige examinator en daardoor voelde ik me sowieso al een stuk meer op mijn gemak. Dit keer heb ik toen ook het papiertje gehaald!
pi_53297344
quote:

[..]

Maar de rest klopt wel.

Syntus
pi_53298562
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef mrcool het volgende:

[..]

Inmiddels alweer een aantal jaartjes! Ik heb na dat examen mijn theorie opnieuw gehaald en toen kreeg ik examen van iemand van de commisie van het CBR, dit was een goeie en zei meteen al dat ie alleen zou kijken hoe ik auto rijd en hij wist ook van hetgeen er allemaal was gebeurt met de vorige examinator en daardoor voelde ik me sowieso al een stuk meer op mijn gemak. Dit keer heb ik toen ook het papiertje gehaald!
Enig idee of die examinator er nog iets van gehoord heeft? Vast niet
pi_53302128
/care als je gewoon goed rijd haal je het gewoon in 1 keer, en je theorie niet halen in 1 keer is voor stumperts.

Beetje moeilijk te geloven die verhalen dat examinators express mensen laten zakken zonder reden. Ik denk dat het dan een algemeen beeld is wat die examinator heeft van jouw rijstijl wat niet echt goed is

[ Bericht 51% gewijzigd door hoerezooi op 19-09-2007 15:58:19 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 15:55:17 #59
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53302359
Ik ken iemand die is gezakt omdat het haar eerste examen was. Dat de examinator daar zo eerlijk voor uit kwam geeft alleen maar aan hoe de rest moet zijn...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53302947
whaha, gare mensen die het CBR de schuld geven: "jullie kunnen gewoon niet rijden!".

p.s. verkapte ben-vandaag-geslaagd-voor-m'n-categorie-A-post.
pi_53303110
Marktwerking ftw
pi_53303707
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef immortalsean het volgende:
whaha, gare mensen die het CBR de schuld geven: "jullie kunnen gewoon niet rijden!".

p.s. verkapte ben-vandaag-geslaagd-voor-m'n-categorie-A-post.
Heb je t topic uberhaupt wel gelezen, teringdebiel?
  woensdag 19 september 2007 @ 17:21:53 #63
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_53304843
Ik had hem ook in 1 x, terwijl ik met straatje keren tegen de stoep aan kwam met bumper en zij op haar rem drukte, ook ben ik niet de snelweg opgeweest
Because they will last that long.
pi_53306042
Het CBR is idd ook niet echt een van mijn favoriete instellingen om mee in aanraking te komen. Ben gelukkig vorige week geslaagd, de 2e x. Hoe ik de 1e x zakte was ook een beetje twijfelachtig te noemen, nja, mij zien ze daar voorlopig niet meer
pi_53327452
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Enig idee of die examinator er nog iets van gehoord heeft? Vast niet
Jawel, die kerel heeft er zeker nog iets van gehoord. Hij heeft me ook nog een brief gestuurd waarin hij alles doodleuk ontkende!
pi_53327654
Wat ik heb gehoord (uit niet-betrouwbare bron, kennis die een ex-examinator kent), is dat er per regio bij wordt gehouden hoeveel mensen er gemiddeld slagen. Als je daar als examinator van af wijkt krijg je een opfristraining. Volgens hem werden er dan ook globale afspraken gemaakt mbt hoeveel procent van je cursisten je laat slagen.

Overigens ben ik geslaagd zonder dat ik het kenteken kon lezen aan het begin van de rit
Vriend van me is geslaagd terwijl hij ingreep kreeg omdat hij door rood reed.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_80558436
quote:

Als je onethisch werk verricht dan gaat het knagen ergens en kun je ziek worden. Dat is logisch. Je naait mensen (big time wan het gaat om een hoop geld), mensen voelen dat ze genaaid worden, jij voelt dat mensen voelen dat zijn genaaid worden. Je komt op wellicht op feestjes of de vereniging en iedereen weet dat jij mensen naait en jij voelt dat zij weten dat jij mensen naait en dat zij jou daarom minachten en niet geheel vertrouwen.

Geloof me, dan wordt je ziek. En als je niet ziek wordt: dan heb je geen geweten.
pi_80558801
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef TNA het volgende:

[..]

Jawel de concurrentie is den auto. Mooie paradox: als je ene monopolie (de trein) wil ontvluchten, moet je daarvoor eerst langs het andere monopoly (CBR-fascisten). Ik noem dat een spagaatsituatie of erger een impasse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')