Het lijkt mij wel wenselijk, de dienstregeling blijft hetzelfde maar wie het eerst komt krijgt de passagiersquote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens ook niet wenselijk concurrentie op het spoor, volgens mij komt het dan helemaal nooit goed met dienstregelingen.
Sowieso levert de NS echt geen slecht werk over het algemeen. Ze zouden wat meer materieel mogen hebben maar verder...
En komt niet aan met vertragingen want 99% van de vertragingen is de schuld van prorail, springers, andere ongelukken of het weer.
Heb je em inmiddels wel?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:17 schreef mrcool het volgende:
Mijn bevindingen:
Helse CBR-Examinator :(
Inmiddels alweer een aantal jaartjes! Ik heb na dat examen mijn theorie opnieuw gehaald en toen kreeg ik examen van iemand van de commisie van het CBR, dit was een goeie en zei meteen al dat ie alleen zou kijken hoe ik auto rijd en hij wist ook van hetgeen er allemaal was gebeurt met de vorige examinator en daardoor voelde ik me sowieso al een stuk meer op mijn gemak. Dit keer heb ik toen ook het papiertje gehaald!quote:
Syntusquote:Op woensdag 19 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Maar de rest klopt wel.![]()
Wie is dan trouwens de concurrent van de NS?
Enig idee of die examinator er nog iets van gehoord heeft? Vast nietquote:Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef mrcool het volgende:
[..]
Inmiddels alweer een aantal jaartjes! Ik heb na dat examen mijn theorie opnieuw gehaald en toen kreeg ik examen van iemand van de commisie van het CBR, dit was een goeie en zei meteen al dat ie alleen zou kijken hoe ik auto rijd en hij wist ook van hetgeen er allemaal was gebeurt met de vorige examinator en daardoor voelde ik me sowieso al een stuk meer op mijn gemak. Dit keer heb ik toen ook het papiertje gehaald!
Heb je t topic uberhaupt wel gelezen, teringdebiel?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef immortalsean het volgende:
whaha, gare mensen die het CBR de schuld geven: "jullie kunnen gewoon niet rijden!".
p.s. verkapte ben-vandaag-geslaagd-voor-m'n-categorie-A-post.![]()
![]()
![]()
Jawel, die kerel heeft er zeker nog iets van gehoord. Hij heeft me ook nog een brief gestuurd waarin hij alles doodleuk ontkende!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Enig idee of die examinator er nog iets van gehoord heeft? Vast niet
Als je onethisch werk verricht dan gaat het knagen ergens en kun je ziek worden. Dat is logisch. Je naait mensen (big time wan het gaat om een hoop geld), mensen voelen dat ze genaaid worden, jij voelt dat mensen voelen dat zijn genaaid worden. Je komt op wellicht op feestjes of de vereniging en iedereen weet dat jij mensen naait en jij voelt dat zij weten dat jij mensen naait en dat zij jou daarom minachten en niet geheel vertrouwen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef FredvZ het volgende:
Concurentie voor het CBR???
Het is een overheidsinstelling, dus winst maken doen ze niet eens.
Ze schijnen trouwens een hoop geld kwijt te zijn aan ziektekosten van overspannen examinatoren...
Jawel de concurrentie is den auto. Mooie paradox: als je ene monopolie (de trein) wil ontvluchten, moet je daarvoor eerst langs het andere monopoly (CBR-fascisten). Ik noem dat een spagaatsituatie of erger een impasse.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef TNA het volgende:
[..]
De NS heeft geen concurrenten. En kom nou niet aan met bedrijven als Veolia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |