abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53296459
Mijn examinator was trouwens wel tof.

Ik reed als de eerste de beste vrouw, dat vermeldde hij ook.
Ik zat dus te wachten tot hij en mijn rijinstructeur terug kwamen om me te melden dat ik het nog een keer mag gaan proberen.
"Gefeliciteerd!" Ik: "huh "
Mijn rijinstructeur zei dat ik zware mazzel gehad heb. De examinator was namelijk de eerste figuur die écht geluisterd heeft naar wat mijn rijinstructeur te zeggen had, en op basis daarvan was ik wel geslaagd.

Dus het verhaal van TS komt me niet helemaal bekend voor. Sterker nog, helemaal niet.
pi_53296612
Mijn bevindingen:

Helse CBR-Examinator :(
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 19 september 2007 @ 12:28:52 #53
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53296943
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Lijkt me trouwens ook niet wenselijk concurrentie op het spoor, volgens mij komt het dan helemaal nooit goed met dienstregelingen.
Sowieso levert de NS echt geen slecht werk over het algemeen. Ze zouden wat meer materieel mogen hebben maar verder...
En komt niet aan met vertragingen want 99% van de vertragingen is de schuld van prorail, springers, andere ongelukken of het weer.
Het lijkt mij wel wenselijk, de dienstregeling blijft hetzelfde maar wie het eerst komt krijgt de passagiers Ik vind treinreizen in de spits vrij dramatisch, het is toch krankzinnig dat je anno 2007 nog moet staan om naar huis te gaan? En ProRail is een kutorganisatie
pi_53297197
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:17 schreef mrcool het volgende:
Mijn bevindingen:

Helse CBR-Examinator :(
Heb je em inmiddels wel?
pi_53297238
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb je em inmiddels wel?
Inmiddels alweer een aantal jaartjes! Ik heb na dat examen mijn theorie opnieuw gehaald en toen kreeg ik examen van iemand van de commisie van het CBR, dit was een goeie en zei meteen al dat ie alleen zou kijken hoe ik auto rijd en hij wist ook van hetgeen er allemaal was gebeurt met de vorige examinator en daardoor voelde ik me sowieso al een stuk meer op mijn gemak. Dit keer heb ik toen ook het papiertje gehaald!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_53297344
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:

[..]

Maar de rest klopt wel.

Wie is dan trouwens de concurrent van de NS?
Syntus
pi_53298562
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:41 schreef mrcool het volgende:

[..]

Inmiddels alweer een aantal jaartjes! Ik heb na dat examen mijn theorie opnieuw gehaald en toen kreeg ik examen van iemand van de commisie van het CBR, dit was een goeie en zei meteen al dat ie alleen zou kijken hoe ik auto rijd en hij wist ook van hetgeen er allemaal was gebeurt met de vorige examinator en daardoor voelde ik me sowieso al een stuk meer op mijn gemak. Dit keer heb ik toen ook het papiertje gehaald!
Enig idee of die examinator er nog iets van gehoord heeft? Vast niet
pi_53302128
/care als je gewoon goed rijd haal je het gewoon in 1 keer, en je theorie niet halen in 1 keer is voor stumperts.

Beetje moeilijk te geloven die verhalen dat examinators express mensen laten zakken zonder reden. Ik denk dat het dan een algemeen beeld is wat die examinator heeft van jouw rijstijl wat niet echt goed is

[ Bericht 51% gewijzigd door hoerezooi op 19-09-2007 15:58:19 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 15:55:17 #59
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53302359
Ik ken iemand die is gezakt omdat het haar eerste examen was. Dat de examinator daar zo eerlijk voor uit kwam geeft alleen maar aan hoe de rest moet zijn...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53302947
whaha, gare mensen die het CBR de schuld geven: "jullie kunnen gewoon niet rijden!".

p.s. verkapte ben-vandaag-geslaagd-voor-m'n-categorie-A-post.
pi_53303110
Marktwerking ftw
pi_53303707
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef immortalsean het volgende:
whaha, gare mensen die het CBR de schuld geven: "jullie kunnen gewoon niet rijden!".

p.s. verkapte ben-vandaag-geslaagd-voor-m'n-categorie-A-post.
Heb je t topic uberhaupt wel gelezen, teringdebiel?
  woensdag 19 september 2007 @ 17:21:53 #63
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_53304843
Ik had hem ook in 1 x, terwijl ik met straatje keren tegen de stoep aan kwam met bumper en zij op haar rem drukte, ook ben ik niet de snelweg opgeweest
Because they will last that long.
pi_53306042
Het CBR is idd ook niet echt een van mijn favoriete instellingen om mee in aanraking te komen. Ben gelukkig vorige week geslaagd, de 2e x. Hoe ik de 1e x zakte was ook een beetje twijfelachtig te noemen, nja, mij zien ze daar voorlopig niet meer
pi_53327452
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:29 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Enig idee of die examinator er nog iets van gehoord heeft? Vast niet
Jawel, die kerel heeft er zeker nog iets van gehoord. Hij heeft me ook nog een brief gestuurd waarin hij alles doodleuk ontkende!
pi_53327654
Wat ik heb gehoord (uit niet-betrouwbare bron, kennis die een ex-examinator kent), is dat er per regio bij wordt gehouden hoeveel mensen er gemiddeld slagen. Als je daar als examinator van af wijkt krijg je een opfristraining. Volgens hem werden er dan ook globale afspraken gemaakt mbt hoeveel procent van je cursisten je laat slagen.

Overigens ben ik geslaagd zonder dat ik het kenteken kon lezen aan het begin van de rit
Vriend van me is geslaagd terwijl hij ingreep kreeg omdat hij door rood reed.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_80558436
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef FredvZ het volgende:
Concurentie voor het CBR???
Het is een overheidsinstelling, dus winst maken doen ze niet eens.

Ze schijnen trouwens een hoop geld kwijt te zijn aan ziektekosten van overspannen examinatoren...
Als je onethisch werk verricht dan gaat het knagen ergens en kun je ziek worden. Dat is logisch. Je naait mensen (big time wan het gaat om een hoop geld), mensen voelen dat ze genaaid worden, jij voelt dat mensen voelen dat zijn genaaid worden. Je komt op wellicht op feestjes of de vereniging en iedereen weet dat jij mensen naait en jij voelt dat zij weten dat jij mensen naait en dat zij jou daarom minachten en niet geheel vertrouwen.

Geloof me, dan wordt je ziek. En als je niet ziek wordt: dan heb je geen geweten.
pi_80558801
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef TNA het volgende:

[..]

De NS heeft geen concurrenten. En kom nou niet aan met bedrijven als Veolia
Jawel de concurrentie is den auto. Mooie paradox: als je ene monopolie (de trein) wil ontvluchten, moet je daarvoor eerst langs het andere monopoly (CBR-fascisten). Ik noem dat een spagaatsituatie of erger een impasse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')