Maar de rest klopt wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor, want de NS heeft in nederland geen monopolie meer op treinvervoer
Geen auto-examen. Ik weet niet hoe duur die zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
125 euro? Gekkenwerk man, ik betaalde nog 95 euro dacht ik en dat was 2 jaar geleden.
Je kan nu kiezen voor een RIJSCHOOL met een hoog slagingspercentage...quote:Op woensdag 19 september 2007 10:49 schreef kikoooooo het volgende:
Wanneer komt er eindelijk eens concurrentie voor het CBR?
Arrogante kutorganisatie puur gericht op winst
Wanneer er concurrentie zou komen, kun je tenminste zelf kiezen waar de slaginspercentages hoog liggen, nu laten ze mensen zakken om bullshit redenen puur om meer geld in t laadje te krijgen
Ja, die zijn ook afhankelijk van het CBR en het humeur van de examinator. Dikke bullshit dusquote:Op woensdag 19 september 2007 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je kan nu kiezen voor een RIJSCHOOL met een hoog slagingspercentage...
Prorail??quote:Op woensdag 19 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Maar de rest klopt wel.![]()
Wie is dan trouwens de concurrent van de NS?
Ja. Omdat JIJ op die manier geslaagd bent is iedereen die zakt gelijk een besluitloze sukkel. Dat heeft verder niets met t CBR te makenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef Daeron het volgende:
Als je zakt is het gewoon je eigen schuld, het cbr hanteert geen slagingspercentage.
Ikzelf reed zeer belabberd op mijn rij-examen, maar liet wel aan de examinator zien dat ik besluitvaardig was, en mijn fouten inzag, en het daarna beter deed. Waardoor hij dus wel vond dat ik het rijbewijs verdiend had.
De mensen die dan zogenaamd op een klein dingetje zakken, hebben dat kleine dingetje waarschijnlijk stelsematig laten terugkomen tijdens het examen of waren niet besluitvaardig genoeg en werden daardoor door niet voldoende bevonden door de examinator.
Daarnaast helpt het ook om vrolijk een gesprek te beginnen met de examinator naast je, laat zien dat je het leuk vind in de auto, en niet dat je constat gestresst achter het stuur zit omdat je bang bent.
* schaamt zichquote:Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Prorail doet beheer en onderhoud aan het spoor en hebben zelf geen treinen.![]()
Geen, als je van Den Haag naar Utrecht met de trein gaat, moet je met de NS. Er rijden wel andere vervoerders op andere plaatsen, maar dat is geen directe concurentie. Je kan niet kiezen met welke vervoerder je gaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Maar de rest klopt wel.![]()
Wie is dan trouwens de concurrent van de NS?
Ja, en dat is dus echt belachelijk om even voor nop 170eu neer te tellen omdat meneer de examinator in een pestbui verkeerd. Wanneer er concurrentie zou zijn ben ik er van overtuigd dat zoiets minder voor zou komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:44 schreef Hallahan het volgende:
Als de CBR expres mensen liet zakken dan was er allang een ex-examinator geweest die uit de school was geklapt. Het probleem is natuurlijk wel dat je praktijk examen altijd maar weer afhankelijk is van een persoon, is ie in een goed humeur heb je geluk, heeft ie een pestbui heb je pech...
Syntus, Arriva(Noordnet), Veolia, Connexion.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Maar de rest klopt wel.![]()
Wie is dan trouwens de concurrent van de NS?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:54 schreef ELdudeness het volgende:
Ja het CBR pakt de mensen die geld hebben. Als ze van je weten dat je veel geld hebt pakken ze je daarop. Daarom ben ik ook 4 keer gezakt.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Geen, als je van Den Haag naar Utrecht met de trein gaat, moet je met de NS. Er rijden wel andere vervoerders op andere plaatsen, maar dat is geen directe concurentie. Je kan niet kiezen met welke vervoerder je gaat.
In principe wel ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja. Omdat JIJ op die manier geslaagd bent is iedereen die zakt gelijk een besluitloze sukkel. Dat heeft verder niets met t CBR te maken
De NS heeft geen concurrenten. En kom nou niet aan met bedrijven als Veoliaquote:Op woensdag 19 september 2007 11:17 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Maar de rest klopt wel.![]()
Wie is dan trouwens de concurrent van de NS?
En dan nog lopen er idioten tussen. Er was eens een examinator die mij had laten zakken op een nogal lullige manier en daar heb ik toen een klacht tegen ingedient. Volgens het CBR stond zijn baan al op de tocht omdat ik blijkbaar niet de enige was met een klacht over hem, dus ze zijn heus niet allemaal zo objectief als ze jou graag willen laten geloven!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef Daeron het volgende:
[..]
Die examinatoren worden opgeleid om zo objectief mogelijk te zijn.
Zijn idd geen echte concurrenten.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef TNA het volgende:
[..]
De NS heeft geen concurrenten. En kom nou niet aan met bedrijven als Veolia
Maar natuurlijk, het CBR is een verlieslijdende organisatie!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:04 schreef Bertjeee het volgende:
TS, je bent een domme lul die zichzelf graag hoort praten maar geen idee heeft waar hij het over heeft.... Ik heb nog nooit een organisatie gezien die winst moet maken om te blijven bestaan.... debiel. Ik ken echter wel genoeg bedrijven die hun winst zo laaaaag mogelijk houden... Winst is leuk voor aandeelhouders, voor de rest niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |