Ja, lach maarquote:
zo gaat dat!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik, bij deze vernaam ik U, de wiki bij te werken!!!![]()
[KSC] #465 senseo expres zoquote:Op woensdag 19 september 2007 09:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als iemand even # 465 voor me heeft...
werk ik wel even de wiki bij,
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:07 schreef crossover het volgende:
Goed nieuws!!! Binnenkort ben je af van je vliegen: Belasting op vliegen
Paniekquote:
horrenquote:
malaria is zo gevaarlijk niet hoor.. zo'n zebra-mug heeft me al verscheidene malen te pakken gehad en ik leef nog steeds en ben ook niet ziek (voor zover ik weet ;') )quote:Op woensdag 19 september 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, lach maar![]()
Gelukkig hebben wij hier geen malariamuggen, tsétsévliegen en dat soort shit, dus ik voel me veilig!!![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 september 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
horren
vliegen
ze vliegen hier gewoon vaak naar binnen, alwaar ze verschrikkelijk irritant, precies in mijn gezichtsbeeld, vierkantjes gaan vliegen![]()
ik lig met laptop op m'n mand, en die vlieg vliegt hier zo'n 3 meter vandaan, maar vrij hoog, dus ik zie 'm precies vliegen zoquote:Op woensdag 19 september 2007 09:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar dat komt denk ik gewoon doordat je voor je scherm zit, wat licht geeft.
dat is inderdaad kut jaquote:Op woensdag 19 september 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
horren
vliegen
ze vliegen hier gewoon vaak naar binnen, alwaar ze verschrikkelijk irritant, precies in mijn gezichtsbeeld, vierkantjes gaan vliegen![]()
het blijft irritant in ieder gevalquote:Op woensdag 19 september 2007 09:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar dat komt denk ik gewoon doordat je voor je scherm zit, wat licht geeft.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef maffemuts het volgende:
Goeiemorgen allenff rustig bijkomen en trachten te kijken wat ik gemist heb gister
knufkus voor allemaal
Ergensquote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
paPier![]()
![]()
Muts![]()
![]()
Etc etc![]()
![]()
![]()
maar ja, meesten waren al geweest
is het al half vijf?
Neem een PA.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef crossover het volgende:
Koude voeten
Verdomme ik moet m'n werk nog bellenIk heb een hekel aan het regelen van dingen.
Die is naar z'n werkquote:Op woensdag 19 september 2007 09:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neem een PA.
http://www.stopbos.nl
owja..toen was ik ook wakkerquote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef maffemuts het volgende:
Ja Frutsel... 5 uren geleden was het half 5....
Idd, zo'n PA zou best tof zijn om te hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Die is naar z'n werk
Nee maar dat zou ik wel willen, gewoon iemand die alle telefoongesprekken voor me doet en alle administratieve zaken bijhoudt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |