Weer zo'n drogreden. Posdnous zegt het, en dus is het zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En door de hele wereld (terecht) geisoleerd te worden.
Ja, in colonne, met een Sultana de man naar Drenthe om in een plaggehut te gaan wonen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Marokko moet niet zeiken, die hebben zelf dat blut&treue-gezeik afgedwongen. Ik maak me eerder zorgen over de directe omgeving van die lui. Waar moeten ze dan heen?
Of net als de Armeniers gewoon onder erbarmelijke omstandigheden en met geweld verplaatsen?
Zucht.... Als alle landen in de wereld zo hun problemen op zouden lossen ten opzichte van elkaar heb je binnen de kortste keren wereldoorlog 3.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat is dan hun probleem.
Als de grenzen weer bewaakt zouden worden heb je er weinig last meer van denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus als die mensen HIER criminele strafbaarheden plegen, mogen ze naar Marokko. Als Marokko zijnde zou ik daar niet om staan te trappelen. De strafbare feiten zijn in Nederland gepleegd dus je kan niet verwachten dat ze het in het andere land dan wel opknappen voor Nederland.
En wie zegt dat als ze naar Marokko teruggestuurd worden ze niet weer illegaal in NL terugkomen? Je hebt geen garantie dat dat zo niet zal gaan. Die gasten hebben met hun land van afkomst vaak ook helemaal niks en zullen liever naar NL terugkeren, als het moet illegaal.
Best veel toch voor een paar seconde tijdwinst? Toch doe je (en iedereen met jou) het ongetwijfeld soms.quote:
Zit die er niet aan te komen dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zucht.... Als alle landen in de wereld zo hun problemen op zouden lossen ten opzichte van elkaar heb je binnen de kortste keren wereldoorlog 3.![]()
-edit- Joep meloen! Ziek eens niet de hele tijd zo. !quote:Op woensdag 19 september 2007 10:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik noem mezelf nooit progressief.
Dat is niet aan jou om te bepalen. Bovendien hebben we het in dit topic niet over tasjesroof, maar over de zwaarste criminaliteit.quote:Ballingschap op tasjesroof zetten is zoiets als de doodstraf op winkeldiefstal. Totaal disproportioneel.
Dit is onzin.quote:Daarnaast hebben we een rechtsgelijkheidsbeginsel: even zware misdaad is even zware straf, ongeacht wie 'm begaat.
Landen doen niet anders, dus dat zal ook wel weer loslopen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zucht.... Als alle landen in de wereld zo hun problemen op zouden lossen ten opzichte van elkaar heb je binnen de kortste keren wereldoorlog 3.![]()
Welke grenzen? Heb je uberhaupt enig idee hoeveel kilometers dat zijn? Hoe wil je dat oplossen? Mannetjes neerzetten? Een leger van duizenden mensen? Wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als de grenzen weer bewaakt zouden worden heb je er weinig last meer van denk ik.
Ohja? Leg eens uit hoe dat dan gaat in de praktijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De criminaliteitskosten zullen dalen en idd gewoon het leger de grenzen laten bewaken.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke grenzen? Heb je uberhaupt enig idee hoeveel kilometers dat zijn? Hie wil je dat oplossen? Mannetjes neerzetten? Een leger van duizenden mensen? Wie gaat dat betalen?
Het druist in tegen de Mensenrechten: http://www.unhchr.ch/udhr/lang/dut.htmquote:Op woensdag 19 september 2007 10:22 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Weer zo'n drogreden. Posdnous zegt het, en dus is het zo.
Jij weet helemaal niet wat de rest van de wereld ervan gaat vinden. Misschien nemen andere landen het juist wel over, Marokkanen veroorzaken immers vrijwel overal relatief veel ellende.
Je kunt vanuit een bepaald perspectief wel denken "we hebben hier al genoeg criminelen" dus deze willen we er niet bij hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
moeilijke vraag. wil ik liever dat een marokkaan crimineel wordt, of heb ik liever dat ze Nederlander worden?
Op welke manier precies?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het druist in tegen de Mensenrechten: http://www.unhchr.ch/udhr/lang/dut.htm
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
De criminaliteitskosten zullen dalen en idd gewoon het leger de grenzen laten bewaken.
Ik vind per se willen behouden of per se willen veranderen achterhaald. Je moet doen wat het beste is.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:25 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer. Wat pretendeer je dan wel te zijn, een conservatieve ouwe muts?
[..]
Oh ja? Hoe kom je daar nu bij?quote:Dat is niet aan jou om te bepalen. Bovendien hebben we het in dit topic niet over tasjesroof, maar over de zwaarste criminaliteit.
[..]
Dit is onzin.
Grensbewaking is best wel te doen hoor (nee, nooit 100%), wel hebben er alleen een aantal jaren geleden voor gekozen die in die vorm af te schaffen (Schengen akkoorden).quote:Op woensdag 19 september 2007 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke grenzen? Heb je uberhaupt enig idee hoeveel kilometers dat zijn? Hie wil je dat oplossen? Mannetjes neerzetten? Een leger van duizenden mensen? Wie gaat dat betalen?
Het is gewoon zo simpel. En als het niet zo simpel is, toon het dan eens aan.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Mevrouw Hopjes, als het allemaal zo simpel was....
Niet van mijn belastingcenten.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
De criminaliteitskosten zullen dalen en idd gewoon het leger de grenzen laten bewaken.
Precies het probleem met het huidige 'links'. Progressief is men allang niet meer.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind per se willen behouden of per se willen veranderen achterhaald. Je moet doen wat het beste is.
Wat wou je eraan doen dan, als de regering zo beslist?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet van mijn belastingcenten.
Leg eens uit hoe je dat zou doen zonder Marokko, de EU en alle verdragen die landen onderling hebben gesloten voor het hoofd te stoten.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:30 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Grensbewaking is best wel te doen hoor (nee, nooit 100%), wel hebben er alleen een aantal jaren geleden voor gekozen die in die vorm af te schaffen (Schengen akkoorden).
Als we willen kunnen we best effectief alle criminele Marokkanen het land uit schoppen, we moeten het alleen niet willen![]()
Ik heb liever dat de Marokkaanse Bruinsma 20 jaar hier in de cel zit dan gewoon over de grens in Marokko wordt gedumpt, maargoed.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:25 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Dat is niet aan jou om te bepalen. Bovendien hebben we het in dit topic niet over tasjesroof, maar over de zwaarste criminaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |