bronquote:'Jonge Marokkanen nieuwe generatie topcriminelen'
Uitgegeven: 19 september 2007 06:39
Laatst gewijzigd: 19 september 2007 07:25
AMSTERDAM - Een groep jonge Marokkanen staat klaar door te stoten naar de criminele top van Nederland. Dat zegt scheidend recherchechef Willem Woelders van de Amsterdamse politie woensdag in het AD.
"Vijf jaar geleden waren het kleine criminelen, begonnen in hun eigen wijk, maar nu werken ze landelijk. Ze plegen grote kraken en schuwen geweld niet", aldus Woelders.
Niet alleen Marokkanen willen de machtspositie in de Nederlandse criminele top overnemen, ook de zonen van de huidige generatie staan te trappelen, zegt de Amstersdamse recherchechef in de krant.
Hij doelt onder meer op het nageslacht van John Mieremet en anderen. "In een aantal gevallen geldt: zo vader, zo zoon. Die jongens zijn opgegroeid in een bepaald milieu. Dat heeft invloed."
Oude generatie
Woelders, die plaatsvervangend korpschef wordt van de politie Utrecht, concludeert dat de oude generatie Amsterdamse topcriminelen langzamerhand wordt platgelegd.
"Een paar mensen lopen nog vrij rond, maar binnen twee jaar zijn we van deze generatie af. Een deel is geliquideerd, de rest is op de vlucht of zit vast", zegt Woelders. Hij is vanaf 1991 recherchechef geweest in de hoofdstad.
Ze zijn hardstikke gemargenaliseerd joh, dus een "life of crime" is de enige reeële optie die nog voor ze openstaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe kunnen kleinen criminele marokaantjes nou doorstoten
Onze knuffel regering zegt toch altijd dat ze geen problemen geven
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Autochtonen en chinezen vormen een ware plaag in dit land. Dat zie je bijvoorbeeld ook als je kijkt naar Opsporing Verzocht: steevast is men op zoek naar een 'kaas' of 'spleetoog', en vrijwel nooit naar een 'lichtgetinte, waarschijnlijk van Noordafrikaanse komaf'.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er staat ongetwijfeld ook een grote groep autochtone jongeren klaar om door te stoten naar de top. En een groep Chinese jongeren. En een groep Staphorstse jongeren. So what?
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:15 schreef SCH het volgende:
Zo zie je maar dat Marokkanen best ambitieus zijn en carriere willen maken
Carriere maken is een groot woord, want die bergboeren zijn over het algemeen niet de meest strategische denkers, dus statistisch gezien maken ze het in principe niet lang in die zakenwereldquote:Op woensdag 19 september 2007 08:15 schreef SCH het volgende:
Zo zie je maar dat Marokkanen best ambitieus zijn en carriere willen maken
Nu is het nog even tijd voor de hardwerkende rechtse burger die al uren aan de slag is en heerlijk de racistische sentimenten er zo vroeg op de ochtend al even uit kan gooien, bedoel je? Prima verdeeld inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2007 08:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
het wachten is tot het 10:00 uur is.
Dan is links denkend fok! wakker ,en kunnen ze na het aantrekken van hun geitenwollensokken sokken onder het genot van een kopje rooibosthee klagen dat dit een marokkanen bash topic is.
Even voor de duidelijkheid: waar zie jij hier racistische sentimenten? Want als dat het geval is kun je het misschien beter even in de FB melden.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu is het nog even tijd voor de hardwerkende rechtse burger die al uren aan de slag is en heerlijk de racistische sentimenten er zo vroeg op de ochtend al even uit kan gooien, bedoel je?
natuurlijk Johquote:Op woensdag 19 september 2007 08:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er staat ongetwijfeld ook een grote groep autochtone jongeren klaar om door te stoten naar de top. En een groep Chinese jongeren. En een groep Staphorstse jongeren. So what?
jij bent veel te vroeg wakkerquote:Op woensdag 19 september 2007 08:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu is het nog even tijd voor de hardwerkende rechtse burger die al uren aan de slag is en heerlijk de racistische sentimenten er zo vroeg op de ochtend al even uit kan gooien, bedoel je? Prima verdeeld inderdaad
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:23 schreef yvonne het volgende:
Top criminelen nog wel, ipv De Dominee nu De Imam?
Ipv gewoon Klaas nu Yassan?
Ik was gisteravond 22.00 thuis en vanochtend om 7.00 alweer aan de slag. Ben ik nu eindelijk rechts?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij bent veel te vroeg wakker![]()
Hup geitenwollensokken uit, en weer naar bed jij![]()
Wat wil je erover bespreken dan? Joegoslaven, Nederlanders, Marokkanen. So what?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:29 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Is het normaal hier op fok dat verder niemand ingaat op de tekst van de OP? Of is dat zo'n open deur cq waarheid als een koe dat er niks tegen het gestelde in valt te brengen?
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was gisteravond 22.00 thuis en vanochtend om 7.00 alweer aan de slag. Ben ik nu eindelijk rechts?
Of gewoon een domme arbeider?
jij denkt dat iemand hier de OP gaat lezen als er de woorden crimineel en marokkaan in de TT staanquote:Op woensdag 19 september 2007 08:29 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Is het normaal hier op fok dat verder niemand ingaat op de tekst van de OP? Of is dat zo'n open deur cq waarheid als een koe dat er niks tegen het gestelde in valt te brengen?
Volgens deze man, scheidend recherchechef Willem Woelders, iemand van wie ik aanneem dat hij het beter weet dan de meeste anderen, zijn het niet Joegoslaven en Nederlanders (op een paar zoontjes van na) die staan te trappelen om de boel over te nemen, maar Marokkanen. Ik beweer dus dat dit hele slechte gevolgen gaat hebben voor de hele groep Marokkanen als geheel. Die groep heeft het nu toch al moeilijk, maar dit nieuws maakt het er bepaald niet beter op.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat wil je erover bespreken dan? Joegoslaven, Nederlanders, Marokkanen. So what?
Ik moest vooral weer hard lachen om die ene zielige welwillende Marokkaan die weer eens wordt opgevoerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij denkt dat iemand hier de OP gaat lezen als er de woorden crimineel en marokkaan in de TT staan![]()
Je hebt het denk ik vooral over jezelf?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:38 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Volgens deze man, scheidend recherchechef Willem Woelders, iemand van wie ik aanneem dat hij het beter weet dan de meeste anderen, zijn het niet Joegoslaven en Nederlanders (op een paar zoontjes van na) die staan te trappelen om de boel over te nemen, maar Marokkanen. Ik beweer dus dat dit hele slechte gevolgen gaat hebben voor de hele groep Marokkanen als geheel. Die groep heeft het nu toch al moeilijk, maar dit nieuws maakt het er bepaald niet beter op.
Wat al die welzijnswerkers en 'goede' Marokkanen in tien jaar aan goodwill kweken onder de bevolking, maken dit soort topcriminelen met één uit de hand gelopen overval oid in één klap kapot. Het valt de bevolking nu al op dat als de politie op zoek is naar een crimineel, men 9 van de 10 keer op zoek is naar iemand met een lichtgetinte huidskleur, van Noordafrikaanse komaf. Je kunt wel zeggen dat het racisme is, en dat zal allemaal best, maar met die vaststelling los je niets op, óók het racisme zelf niet.
die heeft een naam hoor. je kan hem boeken onder de naam ALI-B.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moest vooral weer hard lachen om die ene zielige welwillende Marokkaan die weer eens wordt opgevoerd.
Oh oké, jij moet erom lachen. Nouja, ook prima. Je bent vast zelf geen Marokkaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moest vooral weer hard lachen om die ene zielige welwillende Marokkaan die weer eens wordt opgevoerd.
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik vooral over jezelf?
Waarom zouden mensen hierbij aan andere Marokkanen gaan denken?
Omdat Willem Holleeder crimineel is, leg je dat toch ook niet op andere autochtone witte mensjes?
Met dit soort lui wil je echt geen zaken doen hoor. Dan eindig je ook in een kist voor je veertigste. Tenzij je een maffiamaatje wordt, maar dat heeft ook weer z'n nadelen.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:47 schreef Flashwin het volgende:
Misschien toch maar die carriere als high profile advocaat nastreven dan
Wahid B., alias "de Vingeraar".quote:Op woensdag 19 september 2007 08:23 schreef yvonne het volgende:
Top criminelen nog wel, ipv De Dominee nu De Imam?
Ipv gewoon Klaas nu Yassan?
Met de bombardementen op Kosovo hebben we een heel netwerk van mafiosi uit de Balkan binnengehaald. Niet de islamitische Bosniers, overigens, maar de christelijke Kroaten en Serviers. Die geven geen overlast, maar houden zich wel bezig met vrouwenhandel, etc.quote:
Die lopen er ook zat tussen in west-europa, helemaal omdat bosnië natuurlijk een niet functionerende staat is en dus goed gebruikt kan worden als doorvoerland.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met de bombardementen op Kosovo hebben we een heel netwerk van mafiosi uit de Balkan binnengehaald. Niet de islamitische Bosniers, overigens, maar de christelijke Kroaten en Serviers. Die geven geen overlast, maar houden zich wel bezig met vrouwenhandel, etc.
Sorry, maar dit is echt onzin. Het stikt hier van de islamitische Bosniërs en daar zitten zat criminelen tussen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:14 schreef Floripas het volgende:
Niet de islamitische Bosniers
In de krant lees je bijna altijd over Serviers en soms over Kroaten.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die lopen er ook zat tussen in west-europa, helemaal omdat bosnië natuurlijk een niet functionerende staat is en dus goed gebruikt kan worden als doorvoerland.
In de krant lees je bijna altijd over Marokkanen en Anitllianen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
In de krant lees je bijna altijd over Serviers en soms over Kroaten.
Beter/meer lezenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
In de krant lees je bijna altijd over Serviers en soms over Kroaten.
Mwah, een enkele uitzondering daargelaten, maar volgens mij worden de meeste advocaten van topcriminelen hier in NL gewoon oud hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:49 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Met dit soort lui wil je echt geen zaken doen hoor. Dan eindig je ook in een kist voor je veertigste. Tenzij je een maffiamaatje wordt, maar dat heeft ook weer z'n nadelen.
moeilijke vraag. wil ik liever dat een marokkaan crimineel wordt, of heb ik liever dat ze Nederlander worden?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:26 schreef t-8one het volgende:
Maar is het erger als een Marokkaan crimineel wordt dan een Nederlander ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |