Zullen we maar gewoon iets DOEN aan zware criminaliteit, harder straffen en niet alleen maar zitten emmeren over afkomst.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
moeilijke vraag. wil ik liever dat een marokkaan crimineel wordt, of heb ik liever dat ze Nederlander worden?
Een andere keuze is er niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
moeilijke vraag. wil ik liever dat een marokkaan crimineel wordt, of heb ik liever dat ze Nederlander worden?
We hebben het hier over de mafia.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:24 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
In de krant lees je bijna altijd over Marokkanen en Anitllianen.
Juist. En de Maffia steelt geen handtasjes of scootertjes. Da's meestal de keiharde criminaliteit waar de brave burger zelf weinig tot geen last van ondervindt. Dat willen we toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
We hebben het hier over de mafia.
Bronnen produceren is nog lastiger dan het lijkt, maar volgens deze bron gaat het praktisch alleen over Serviers.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Beter/meer lezen![]()
Volgens mij zijn waar het voormalig Joegoslavië betreft alleen de Slovenen beneden gemiddeld aanwezig in het criminele milieu, Kroaten matig, Serven, Bosniers en Kossovaren in nogal hoge mate.
dat was je vraag niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef t-8one het volgende:
[..]
Een andere keuze is er niet?
Als ze crimineel worden, worden ze geen Nederlander?
Omdat? Nederlanders niet crimineel zijn?
en criminelen die Nederlander zijn dan, zijn die geen Nederlander of niet crimineel?
en daarop antwoorde ikquote:Op woensdag 19 september 2007 09:26 schreef t-8one het volgende:
Maar is het erger als een Marokkaan crimineel wordt dan een Nederlander ofzo?
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze elkaar met geweld van de troon stoten hoor. Of ze elkaar 'opleiden' betwijfel ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
En? Nederlanders zitten niet bij de maffia? En zijn deze gasten niet opgeleid door Nederlanders? Ja dus
En maar zeiken dat er discriminatie is bij het zoeken naar stageplekken.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
En? Nederlanders zitten niet bij de maffia? En zijn deze gasten niet opgeleid door Nederlanders? Ja dus
Er wordt in dat rapport voornamelijk gesproken over Joegoslaven met maar zo nu en dan een nadere aanduiding van van de entnische groep waartoe ze zouden behoren, niet direct heel betrouwbaar naar mijn mening.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bronnen produceren is nog lastiger dan het lijkt, maar volgens deze bron gaat het praktisch alleen over Serviers.
Zo, nu jij weer.
Dat gaat dus binnenkort veranderen, als je deze recherchechef mag geloven.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
We hebben het hier over de mafia.
Grenzeloze ambitie.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef Posdnous het volgende:
Wat is precies het probleem?
Boefjesquote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef Posdnous het volgende:
Wat is precies het probleem?
Waarop ik me afvroeg of jij vindt dat een Marokkaan niet én Nederlander én Crimineel kan worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat was je vraag niet.
je vroeg
[..]
en daarop antwoorde ik
[..]
Als zij het niet doen nemen anderen de topcriminaliteit wel over. What else is new. Kennelijk zijn ze wat harder dan anderen.quote:
Dat is dan nog steeds een probleem.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als zij het niet doen nemen anderen de topcriminaliteit wel over. What else is new. Kennelijk zijn ze wat harder dan anderen.
Uiteraard. Maar wat boeit het of het Marokkanen zijn of anderen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is dan nog steeds een probleem.
Die Duitse en Nederlands-servische mafia zijn met elkaar verstrengeld.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er wordt in dat rapport voornamelijk gesproken over Joegoslaven met maar zo nu en dan een nadere aanduiding van van de entnische groep waartoe ze zouden behoren, niet direct heel betrouwbaar naar mijn mening.
Bovendien gaat het alleen over Nederland, en niet over Europa als geheel, groepen hebben vaak zo hun voorkeursgebieden.
In Nederland hebben we naar het schijnt trouwens vooral heel veel Turken en Russen die we tot de top van het criminele milieu kunnen rekenen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat vrijwel niemand doorheeft wat voor een impact een onderwereld gedomineerd door één enkele etnische groep heeft op de beeldvorming rondom die etnische groep.
Nee. Alleen jij hebt HET door.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat vrijwel niemand doorheeft wat voor een impact een onderwereld gedomineerd door één enkele etnische groep heeft op de beeldvorming rondom die etnische groep. En dan straks over tien jaar zeker allemaal weer huilen dat die arme Marokkanen zo 'gediscrimineerd' worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |