Zullen we maar gewoon iets DOEN aan zware criminaliteit, harder straffen en niet alleen maar zitten emmeren over afkomst.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
moeilijke vraag. wil ik liever dat een marokkaan crimineel wordt, of heb ik liever dat ze Nederlander worden?
Een andere keuze is er niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
moeilijke vraag. wil ik liever dat een marokkaan crimineel wordt, of heb ik liever dat ze Nederlander worden?
We hebben het hier over de mafia.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:24 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
In de krant lees je bijna altijd over Marokkanen en Anitllianen.
Juist. En de Maffia steelt geen handtasjes of scootertjes. Da's meestal de keiharde criminaliteit waar de brave burger zelf weinig tot geen last van ondervindt. Dat willen we toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
We hebben het hier over de mafia.
Bronnen produceren is nog lastiger dan het lijkt, maar volgens deze bron gaat het praktisch alleen over Serviers.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Beter/meer lezen![]()
Volgens mij zijn waar het voormalig Joegoslaviė betreft alleen de Slovenen beneden gemiddeld aanwezig in het criminele milieu, Kroaten matig, Serven, Bosniers en Kossovaren in nogal hoge mate.
dat was je vraag niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef t-8one het volgende:
[..]
Een andere keuze is er niet?
Als ze crimineel worden, worden ze geen Nederlander?
Omdat? Nederlanders niet crimineel zijn?
en criminelen die Nederlander zijn dan, zijn die geen Nederlander of niet crimineel?
en daarop antwoorde ikquote:Op woensdag 19 september 2007 09:26 schreef t-8one het volgende:
Maar is het erger als een Marokkaan crimineel wordt dan een Nederlander ofzo?
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze elkaar met geweld van de troon stoten hoor. Of ze elkaar 'opleiden' betwijfel ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
En? Nederlanders zitten niet bij de maffia? En zijn deze gasten niet opgeleid door Nederlanders? Ja dus
En maar zeiken dat er discriminatie is bij het zoeken naar stageplekken.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
En? Nederlanders zitten niet bij de maffia? En zijn deze gasten niet opgeleid door Nederlanders? Ja dus
Er wordt in dat rapport voornamelijk gesproken over Joegoslaven met maar zo nu en dan een nadere aanduiding van van de entnische groep waartoe ze zouden behoren, niet direct heel betrouwbaar naar mijn mening.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bronnen produceren is nog lastiger dan het lijkt, maar volgens deze bron gaat het praktisch alleen over Serviers.
Zo, nu jij weer.
Dat gaat dus binnenkort veranderen, als je deze recherchechef mag geloven.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
We hebben het hier over de mafia.
Grenzeloze ambitie.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef Posdnous het volgende:
Wat is precies het probleem?
Boefjesquote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef Posdnous het volgende:
Wat is precies het probleem?
Waarop ik me afvroeg of jij vindt dat een Marokkaan niet én Nederlander én Crimineel kan worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat was je vraag niet.
je vroeg
[..]
en daarop antwoorde ik
[..]
Als zij het niet doen nemen anderen de topcriminaliteit wel over. What else is new. Kennelijk zijn ze wat harder dan anderen.quote:
Dat is dan nog steeds een probleem.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als zij het niet doen nemen anderen de topcriminaliteit wel over. What else is new. Kennelijk zijn ze wat harder dan anderen.
Uiteraard. Maar wat boeit het of het Marokkanen zijn of anderen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is dan nog steeds een probleem.
Die Duitse en Nederlands-servische mafia zijn met elkaar verstrengeld.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er wordt in dat rapport voornamelijk gesproken over Joegoslaven met maar zo nu en dan een nadere aanduiding van van de entnische groep waartoe ze zouden behoren, niet direct heel betrouwbaar naar mijn mening.
Bovendien gaat het alleen over Nederland, en niet over Europa als geheel, groepen hebben vaak zo hun voorkeursgebieden.
In Nederland hebben we naar het schijnt trouwens vooral heel veel Turken en Russen die we tot de top van het criminele milieu kunnen rekenen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat vrijwel niemand doorheeft wat voor een impact een onderwereld gedomineerd door één enkele etnische groep heeft op de beeldvorming rondom die etnische groep.
Nee. Alleen jij hebt HET door.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat vrijwel niemand doorheeft wat voor een impact een onderwereld gedomineerd door één enkele etnische groep heeft op de beeldvorming rondom die etnische groep. En dan straks over tien jaar zeker allemaal weer huilen dat die arme Marokkanen zo 'gediscrimineerd' worden.
Maw, jij beweert hier dat je het veel beter weet dan deze recherchechef.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Fides het volgende:
Dit heeft 30 jaar geleden ongetwijfeld over Molukkers en een paar jaar later over Surinamers in de krant gestaan. Momenteel (nouja, voordat ze allemaal overhoop geknald werden) is nog 90% in de onderwereld Nederlander (afgezien van de Joego-maffia).
Verder ontwikkelt de gemiddelde 17-jarige tasjesdief zich niet tot topcrimineel. Jongens als Mink K., Bruinsma etc. waren geen domme jongetjes en zette rond hun 20 al perfect voorbereide bankovervallen en ontvoeringen op.
Vind jij het dan erg dat Marokkanen zo gestigmatiseerd worden?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat vrijwel niemand doorheeft wat voor een impact een onderwereld gedomineerd door één enkele etnische groep heeft op de beeldvorming rondom die etnische groep. En dan straks over tien jaar zeker allemaal weer huilen dat die arme Marokkanen zo 'gediscrimineerd' worden.
Natuurlijk, hij vindt het erg onterecht dat die arme Marokkanen straks verkeerd beoordeeld worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vind jij het dan erg dat Marokkanen zo gestigmatiseerd worden?
Ja, en niet alleen mijn beeldvorming.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]als de Amsterdamse onderwereld opeens geleid wordt door negers verandert je beeldvorming over negers?
Precies.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij vindt het erg onterecht dat die arme Marokkanen straks verkeerd beoordeeld worden.
Nouja, 'beter weten', weet ik niet, ik ben het alleen niet met hem eens. Ik heb alleen de indruk dat de meeste Marokkaanse criminelen gewoon aggresieve lui is die te vaak Scarface hebben gekeken. Ik denk dat over 10/15 jaar de meeste topcriminelen nog gewoon oud-Hollandsch zijn, maar hard kan ik het niet maken, de politiechef evenmin.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Maw, jij beweert hier dat je het veel beter weet dan deze recherchechef.
Zou best kunnen natuurlijk, maar kun je het ook geloofwaardig maken?
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ja, en niet alleen mijn beeldvorming.
Zo werkte het ook met die Joegoslaven, toen er melding werd gemaakt dat de Joegslavische maffia zeer actief was in Nederland. Vanaf dat moment gingen mensen toch anders naar die bevolkingsgroep kijken.
quote:Je kunt wel ontkennen dat dit soort mechanismen van vooroordelen bestaan, maar ik vind dat persoonlijk toch meer van een ernstige vorm van autisme getuigen dan van voorzienigheid.
-edit- Voegt niets toequote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Joep Meloen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft iemand dit probleem al aan de islamitisering en al qaida verbonden
Wie schrikt de straffen hier in NL wél af, laten we het daar eens over hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:01 schreef TC03 het volgende:
Als men WEET dat het vijf jaar geleden 'kleine' criminelen waren, hoe kan het dan dat ze nu vrij op straat rondlopen? Lijkt me toch een duidelijk teken aan de wand dat de straffen te laag zijn? Het schrikt ze niet af, dat is heel duidelijk.
[..]![]()
![]()
![]()
Wat ben jij dom zeg.
Kan je me aanwijzen waar ik dat heb geroepen, wil je.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die Duitse en Nederlands-servische mafia zijn met elkaar verstrengeld.
Over die "hordes islamitische Bosniers" van jullie overigens niks, dus als je een bron zou willen produceren, graag.
Mja, laat ook maar. Een beetje na- en doordenken is aan jou niet besteed, merk ik. En ik heb ook geen zin om je alles voor te kauwen, dus je doet verder je best maar.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:01 schreef Posdnous het volgende:
[..], bedoel je niet gewoon jezelf toevallig?
[..]
. anyway, het is dus de bedoeling dat we ons bezig moeten houden met de achterlijke beeldvorming van niet zo snuggere mensen die zo dom zijn dat ze alleen maar kunnen generaliseren?
Oke.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Mja, laat ook maar. Een beetje na- en doordenken is aan jou niet besteed, merk ik. En ik heb ook geen zin om je alles voor te kauwen, dus je doet verder je best maar.
Was hij ook een Marokkaan?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Allemaal de schuld van Tony Montana trouwens!
Elke groep geeft zo zijn eigen problemen in de bestrijding ervan.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar wat boeit het of het Marokkanen zijn of anderen?
Hahahaquote:Op woensdag 19 september 2007 08:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
het wachten is tot het 10:00 uur is.
Dan is links denkend fok! wakker ,en kunnen ze na het aantrekken van hun geitenwollensokken sokken onder het genot van een kopje rooibosthee klagen dat dit een marokkanen bash topic is.
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:06 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Jij lijkt me ook typisch zo'n sneu mannetje dat over een jaar of vijf weer vooraan staat om te melden dat die arme Marokkanen toch zo verschikkelijk gediscrimineerd worden.
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er staat ongetwijfeld ook een grote groep autochtone jongeren klaar om door te stoten naar de top. En een groep Chinese jongeren. En een groep Staphorstse jongeren. So what?
Nou, zie toch een duidelijk verschil met die van jou!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:08 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Zeg doos, heb je je eigen postgeschiedenis weleens bekeken?
Vuurzwaard +1 tegen negers, maar aziaten zijn er immuun voor wegens een deflectieschild.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Elke groep geeft zo zijn eigen problemen in de bestrijding ervan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |