quote:
Mag dat nu?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Amanda en Nadia krijgen straks ruzie met hun mannetjes.
Is er niets uit gekomen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia wilt weten wat er in de brief van H & L staat
[afbeelding]
GEfeliciteerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! Het liefst voordat mijn verjaardag officieel is afgelopen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jaap vertel het na de 23ste pas.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Is er niets uit gekomen?
Valt me een beetje tegen dat Nadia er pas na 24 uur over begint.
Ze was gisteren nogal pissed dat Brian en Amanda wel weten wat er in staat, en het niet mogen vertellen.
Ze ging Dennis vragen of hij het wist. Dennis zei van niet "Vertrouwt Jaap jou dan niet? Of lieg je tegen mij?"
Maar daar bleef het bij.
Komop Nadia, even doorzetten.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Feliquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat Brian en Dennis zich achter Jaap verschuilen en dat ze zonder Jaap niets zijn.quote:
Nog gefeleciteerd Bart.(Was al weg maar dit wil ik nog even aan je kwijtquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
van mij ook, huh?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Neem een drankje van me![]()
En dan zit je op Fok!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
feboquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:05 schreef agter het volgende:
waar is Brrrrr?
Misschien pammetjes aan het halen achter ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:05 schreef agter het volgende:
waar is Brrrrr?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien pammetjes aan het halen achter ?
Nieuwe butler?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Met welke vent staat Amanda hier nu te dansen??
'k Heb je vanmorgen al gefeliciteerd... nadat Edwin Evers je had genoemd in zijn verjaardagslijstjequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ene mulatquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Met welke vent staat Amanda hier nu te dansen??
en op elkaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Wat geilen die mokkels vreselijk op zichzelf...
Neequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:13 schreef Varen het volgende:
Huub drank op?
wat wel?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:14 schreef grazygirl het volgende:
dat pak staat nadia totaal niet
Amanda valt erop.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:14 schreef grazygirl het volgende:
dat pak staat nadia totaal niet
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Die diva - Anita? - lijkt een beetje op Netty............toch?
Brief erin!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:17 schreef Dreamboy het volgende:
Ze moeten er uit....mooiii
Doe mij Ray Slijngaard maarquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Die diva - Anita? - lijkt een beetje op Netty............toch?
gek genoeg kwam de naam MJ ook al in mij op!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
Dennis gaat weer lekker los op Michael Jackson! Zijn bovenlipje staat nu zelfs strakker dan normaal.
ikkequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef agter het volgende:
oh, ik hoop toch zo op een brief!!!!
wie hoopt er mee met mij?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef Clank het volgende:
Ik verwacht dat er net zoiets komt als toen Natasia Jaap een trap gaf.. geen exit, maar een boete en een sanctie ofzo...
Oeh, jij bent paranormaal begaafd!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef RSie het volgende:
[..]
gek genoeg kwam de naam MJ ook al in mij op!!
Het is te vergelijken met de gouden kooi. Maar daar kan het niveau weer stijgen, als Brian, jaap, Nadia en Amanda sanctie krijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
Drankje sla ik af, maar ik ben me toch een fijne joint aan het vouwen... te gek gewoon!
En op Fok! zitten als je jarig bent... Dat doen er wel meer, volgens mij![]()
wist-u-datjes van de week:
13 jaar geleden vierde ik mijn verjaardag in de States
8 jaar geleden vierde ik mijn verjaardag in BB
5 jr etc in Babylon met W. Oltmans
vandaag in Nieuwegein.
Wat kan een mens zakken in niveau, onbegrijpelijk![]()
Dat is de reden waarom Jaap totaal gaat mislukken.......en hij doet het helemaal zelfquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Jaap weer bij de chauffeur, hoeveel pak je nou per maand!!! Wat een walgelijke vent
feboquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef ricofromrio het volgende:
ben net thuis waar is Brian?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
Drankje sla ik af, maar ik ben me toch een fijne joint aan het vouwen... te gek gewoon!
vandaag in Nieuwegein.
Jaap is een klodderquote:
nope,... morgen!! (beslissing liugt bij mnensen die op dit moment allang op bed liggen!!)quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, jij bent paranormaal begaafd!![]()
Zeg, komt er nog een brief? Gewoon ja of nee, wat komt er nu als eerst in je op?
En met ons, gezellig toch!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
vandaag in Nieuwegein.
Dat was echt top!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
vandaag in Nieuwegein.
wees blij,.. ze hadden ook een feestje voor je kunnen organiseren in 't Farmquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
vandaag in Nieuwegein.
Dat ben je zometeen vergeten joh!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
vandaag in Nieuwegein.
Die moet je voordraaien, veel relaxterquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
vandaag in Nieuwegein.
Volgende vraag, wat komt er als eerste bij je op..quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:22 schreef RSie het volgende:
[..]
nope,... morgen!! (beslissing liugt bij mnensen die op dit moment allang op bed liggen!!)
idd, hoe diep kun je zakken, onbegrijpelijkquote:
Dan had ik 5 jaar geleden op je feestje willen zijn want ik ben nooit fan van iemand maar Oltmans had ik zoooooo graag hebben willen ontmoetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
vandaag in Nieuwegein.
Wat hij nu dus moet zeggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef Varen het volgende:
Huub vindt het geen exit voor Brian
helaas, alleen een sanctie voor DaBrainquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgende vraag, wat komt er als eerste bij je op..
Gaat hij er morgen uit, ja of nee?
Als je gelijk hebt dan ga ik de markt met je op in een klein tentje, dat begrijp je zeker wel.
Brian is dus naar achteren.
Hij zegt dat hij zelf ook geen lieverdje is geweest, maar dat die kopstoot wel echt pijn deed.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef Varen het volgende:
Huub vindt het geen exit voor Brian
Precies, want Huub is net ook even achter geweest!quote:
Dennis doet ook aan method acting. Hij gaat helemaal op in zijn rol als echte man maar wij weten wel beter!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef 2live het volgende:
Wat staat Dennis er weer onvoorstelbaar mannelijk bij.![]()
![]()
En Huub zeurt niet door en legt zijn eigen erbij neer.En daarom is juist Huub favoriet en Brian niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, want Huub is net ook even achter geweest!
Wat ik al eerder zei - Huub is ge brianwashed door de Febo, want het script voor het jaarfeestje ligt al klaar........quote:
Is hij ook al overledenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan had ik 5 jaar geleden op je feestje willen zijn want ik ben nooit fan van iemand maar Oltmans had ik zoooooo graag hebben willen ontmoeten![]()
gelukkig hebben we de foto's nog (want van babylon is weinig meer over..)quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat was echt top!
Ach misschien over twee jaar in een of andere kooi....![]()
Hij valt af en toe uit zijn rol lijkt het wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Cora vond de bikini contest niet leuk.
Waarom vertelt hij dit aan Lieke? Serieus..
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef chufi het volgende:
Gaan N&N Portugues praten want dat vinden ze veel romantischer
Ja, ze gaan hem nu uitleggen dat het toch een echte exit wordt voor Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef Dreamboy het volgende:
Ik mis huub na het telefoontje
Toch naar achteren nu?
Nee de Febo maakt ons liever elke avond blij met hetzelfde beeld. Klef en Befquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is nu natuurlijk zielig doen bij Amanda en mogen we weer niet zien.
geel en niet zeiken tegen de scheids!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef RSie het volgende:
[..]
wees blij,.. ze hadden ook een feestje voor je kunnen organiseren in 't Farm
Huub helemaal in tranen.'Neeeeee, laat hem blijven!! Jongens, toe nou, kom op zeg!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze gaan hem nu uitleggen dat het toch een echte exit wordt voor Brian.
Dream on, sunny side up!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze gaan hem nu uitleggen dat het toch een echte exit wordt voor Brian.
Was het alleen maar 's avonds.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee de Febo maakt ons liever elke avond blij met hetzelfde beeld. Klef en Bef![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is nu natuurlijk zielig doen bij Amanda en mogen we weer niet zien.
yep, september 2004.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is hij ook al overleden![]()
Ik hou ze niet meer bij hoor die mensen die al dood zijn.
Vanavond zag ik een vooraankondiging van een gesprek met Robert Long, dacht ik.... was hij niet overleden dan?
Ik heb dat niet vaak, maar nu ook en dan wel de streams van klef en bef af.quote:
We hebben Dennix toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja echt kut is dat er zijn al zo weinig mensen met karakter![]()
hartstikke gefeliciteerd en zo, maar genoeg off topic, ajb?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog (want van babylon is weinig meer over..)
Ja, die zul je om verschillende redenen wel koesteren. Toffe reis én toffe reisgenoot. Hé ze hebben het over je!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog (want van babylon is weinig meer over..)
Op zijn minst!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
Brian mag van mij blijven als hij zijn punten dan maar kwijt is en zijn geld.
Lekkerste bodyquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Bart jij was de leukste volgens Huub
stiekum ook volgens mij hoor
hahaha! jij ook bedankt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
hartstikke gefeliciteerd en zo, maar genoeg off topic, ajb?
*shit, praten ze net over je op de streams
sta ik weer met mijn regeltjes
Kolerequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
yep, september 2004.
Hij liet een persbericht van zijn verscheiden uitgaan, en heeft toen nog zijn in memoriam van het 10u journaal gekeken. En daarna de spuit erin.
En dan z'n hele jackpot en z'n contactpunten en z'n borg op nul!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
Brian mag van mij blijven als hij zijn punten dan maar kwijt is en zijn geld.
Ik begrijp Huub en Lieke niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja, die zul je om verschillende redenen wel koesteren. Toffe reis én toffe reisgenoot. Hé ze hebben het over je!
OT: En alweer is Jaap helemaal op zijn gemak bij die twee.
maar, maar, maar,... Och,.. laat ook maar!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
geel en niet zeiken tegen de scheids!![]()
Oke en dan krijg je nu ROOD!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef RSie het volgende:
[..]
maar, maar, maar,... Och,.. laat ook maar!
precies, ze strelen zijn ego.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp Huub en Lieke niet.
Waarom bieden ze Jaap nu zo'n ontspannen moment?
Met die andere 4 (Waar hij toch zelf voor kiest?) kan Jaap alleen maar achterklap en ellende verwachten.
Kan die grote man ook niet blij van worden.
Ik denk, dat als Huub en Lieke hem links laten liggen hij nog sneller verveeld en geirriteerd gaat raken.![]()
Jaap gebruikt net als Brain deze info voor zijn stiekeme plannetjes.
Zo gauw zij zwak zijn, zegt hij de dingen die hij net gehoord heeft.
Iemand hier op Fok heeft precies dat geopperd (en toevallig ook gemaild aan Tien, weet iemand dat nog?)quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef BarryK het volgende:
Boete voor Brian
Huub Lieke Amanda krijgen ceepees terug (reacties van fans)
ze krijgen vervangende straf ... ze moeten zelf een straf kiezen
jezus, had je die info al?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
CPs terug vanwege de fans.
Vervangende "straf" wordt door de groep bepaald
kiezen uit
1. Jaap, Dennis, Nadia krijgen 110 CP bonus
2. AHL woe+do in dienst van Palma
3 AHL donderdag diner bereiden en serveren
Ze kiezen voor optie 1 : hard cash
en Nadia mag spullen van Lieke blijven pakken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:48 schreef Tissik het volgende:
Ok, dus Jaap mag gewoon Lieke blijven begluren als ze staat te douchen?
Ik wou het nog netjes zeggen, maar dat dus.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:50 schreef BarryK het volgende:
Amanda alsjeblieft VAL DOOD
Brian ziet eruit alsof hij niet lekker in zijn vel zit...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:46 schreef ruby het volgende:
Brian z'n superego zal wel enorm gekrenkt zijn.
Skitterend.
Bij Amanda vergeleken is Zdngmw hoogst intelligentquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:49 schreef Ning het volgende:
Wat een walgelijk wijf die Amanda
Fijn is dat, Lieke blijft dus de pineut.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:49 schreef noekje het volgende:
[..]
en Nadia mag spullen van Lieke blijven pakken!![]()
Amanda is zat en oehoeh't weer!
Nog net op tijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niveautje he?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:51 schreef pullup het volgende:
Wat loopt die takketrol Amanda toch steeds erdoor heen te bleren
Ik mag het hopen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:52 schreef riri het volgende:
die krijgt ervan langs achter...dat is wel zeker
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
Jippieeeeeeeeeeeee de punten terug.En Brian een boete.Goed gedaan redactie.En nu Amanda nog weg.
Brian: mijn intentie was niet jou te stotenquote:
Jammer dan daar is ze weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
Ik hoop ECHT dat de FEBO gezellig een half uurtje met Amanda gaan borrelen (tanken, maar) en haar dan vertellen dat ze morgen om 10 uur wordt kaal geschoren
Het was dus een leugentje van Huub dat ze naar de Febo moest?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Daar komt die hysterische vishoer weer. Ze doet alsof ze blij is.
Niet genoeg, ze is er nog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:53 schreef noekje het volgende:
Hoeveel doodsverwensingen heeft Amanda nu hier gehad binnen 3 minuten?
490quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
Hoeveel cp's heeft Huub nu terug?
490 en lieke 150quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
op de valreep gefeli! en een dikkequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
JUllie zijn warm![]()
![]()
vandaag in Nieuwegein.
Natuurlijk, want Huub heeft ...... en hij heeft ....... en zij heeft ..........quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
De boete is niet conform de regels volgens Brian.
Ik moest even lezen en toen moest ik lachen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:56 schreef Borga het volgende:
HAHAHAHAHA Die Bwian: '' het is mijn hoofd dat tegen Huub aanloopt''
alle cp zijn teruggegeven...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:56 schreef pullup het volgende:
Waarom krijgt Huub nu zijn contactpunten terug![]()
490quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
Omdat de fans gedreigd hebben met een kort geding tegen RTL.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:56 schreef pullup het volgende:
Waarom krijgt Huub nu zijn contactpunten terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |