En Huub zeurt niet door en legt zijn eigen erbij neer.En daarom is juist Huub favoriet en Brian niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, want Huub is net ook even achter geweest!
Wat ik al eerder zei - Huub is ge brianwashed door de Febo, want het script voor het jaarfeestje ligt al klaar........quote:
Is hij ook al overledenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan had ik 5 jaar geleden op je feestje willen zijn want ik ben nooit fan van iemand maar Oltmans had ik zoooooo graag hebben willen ontmoeten![]()
gelukkig hebben we de foto's nog (want van babylon is weinig meer over..)quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat was echt top!
Ach misschien over twee jaar in een of andere kooi....![]()
Hij valt af en toe uit zijn rol lijkt het wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Cora vond de bikini contest niet leuk.
Waarom vertelt hij dit aan Lieke? Serieus..
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef chufi het volgende:
Gaan N&N Portugues praten want dat vinden ze veel romantischer
Ja, ze gaan hem nu uitleggen dat het toch een echte exit wordt voor Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef Dreamboy het volgende:
Ik mis huub na het telefoontje
Toch naar achteren nu?
Nee de Febo maakt ons liever elke avond blij met hetzelfde beeld. Klef en Befquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is nu natuurlijk zielig doen bij Amanda en mogen we weer niet zien.
geel en niet zeiken tegen de scheids!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef RSie het volgende:
[..]
wees blij,.. ze hadden ook een feestje voor je kunnen organiseren in 't Farm
Huub helemaal in tranen.'Neeeeee, laat hem blijven!! Jongens, toe nou, kom op zeg!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze gaan hem nu uitleggen dat het toch een echte exit wordt voor Brian.
Dream on, sunny side up!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze gaan hem nu uitleggen dat het toch een echte exit wordt voor Brian.
Was het alleen maar 's avonds.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee de Febo maakt ons liever elke avond blij met hetzelfde beeld. Klef en Bef![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
En Brian is nu natuurlijk zielig doen bij Amanda en mogen we weer niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |