Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Hij is "nieuw" hier en nog ijverig. Het is hem vergevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh stelletje slowchatters!(We hebben nu ineens een mod die daar op let!
)
Ik vind het een leuke foto van de spulletjes-overdracht! Bedankt Chipsie!
Ik ga snel een nieuw topic klaarzetten!
En dat doe je dan niet he!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
* Greys zweet van voorhoofd veegt. Eerst een Tupperware party overleefd vanavond en nu alle lijstjes weer compleet... het is me wat, zo'n actie!
Purple ik wilde bijna je fotoverslag er ook weer in gaan plakken!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Greys het volgende:
Buiten de enorme hoeveelheid spullen, zijn er ook al flink wat geldelijke donaties gedaan. De mensen wiens donatie tot nu toe binnen zijn en die we ontzettend willen bedanken voor hun hele gulle giften zijn...
[..]
Is die van jou overgemaakt van Postbank naar Postbank?quote:
De tussenstand doe ik morgen weer, want anders wordt er hier een beetje bekend wie wat gestort heeft en dat zouden we lekker anoniem houden, de bedragenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n internet-anonimiteit is tijdens deze actie wel aardig verdwenen![]()
En ben zooooo beneiuwd naar de tussenstand!
Okeeej....ben morgenmiddag vrij en ga lekker een middagje Ef Vijfen danquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De tussenstand doe ik morgen weer, want anders wordt er hier een beetje bekend wie wat gestort heeft en dat zouden we lekker anoniem houden, de bedragenMorgen zijn er als het goed is nog twee donaties bij en dan durf ik het wel weer aan!
Knuffelsequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja fijn dat t zo goed gaat met de actie
jeckyll is inmiddels pixel heen ga dr tot morgenmiddag plat knufflen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
Dit is overigens het topic waarin asielkatZiggy
The Cat Formerly Known as Tiggy voor het eerst bij MissBliss en Re gaat slapen en op de eerste dag in haar nieuwe huisje al helemaal gelukkig is, zo hebben we kunnen zien:
[afbeelding]
En vanavond hebben ChipsZak en Ingetje79 afgesproken voor een spulletjes-overdracht
[afbeelding]
Dat ben ik jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef Greys het volgende:
Litso, begint jouw voornaam met een S en je achternaam met een M?
Of is dat iemand anders zijn storting die zijn nickname er niet bijgezet heeft?
Senesta, je bent een schat! Onwijs bedankt voor je donatie!
Ik zal morgen even kijken wie er nog meer bij zijn, ik weet van een iemand nog niet van wie het is, maar dan plak ik het nieuwe lijstje er weer in!
Slaap lekker allemaal!
Hoe heeft Ziggy geslapen? En jullie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou 1 foto van Ziggy op herhaling doen en je kiest precies degene die ik wou kiezen
Het gaat zo goedhet lijkt wel of ze helemaal niet hoeft te wennen!
Ze heeft op bed geslapen bij onsquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heeft Ziggy geslapen? En jullie?Kreeg je heel de nacht de Ikea-bij om je oren?
![]()
Ik denk het ook, had het iig nooit verwachtquote:Op woensdag 19 september 2007 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
En Ziggy de uitslaap-poes.![]()
Wel uitzonderlijk volgens mij, hoe snel ze zich thuisvoelt!
Leek mij ook een strak plan.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
Is het geen idee nog even het Frontpage-nieuwsberichtje als (upd) te plaatsen, met 'laatste mogelijkheid te doneren' enzo![]()
Moet je (of iemand anders) een stukje schrijven en het in de submit van de FP doen. En dan even Nolius of een andere FP'er een pm sturen met de vraag of ze het erop zetten. In andere volgorde mag ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
Is het geen idee nog even het Frontpage-nieuwsberichtje als (upd) te plaatsen, met 'laatste mogelijkheid te doneren' enzo![]()
Hee ik organiseer dit nietquote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leek mij ook een strak plan.![]()
Wat voor wegen moeten daarvoor bewandeld worden?
Mikprobleem![]()
Kuchquote:Op woensdag 19 september 2007 14:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee ik organiseer dit nietWie heeft dat vorige bericht geplaatst?
![]()
Oepsie! Sorry NSquote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kuch
Precies zoals in mijn vorige post.
Het is geen probleem denk ik. Een update is altijd ok, met de resultaten enzo.
Als je het ook als verkapt laatst oproepje wilt gebruiken moet je wel opschieten.
Stukje schrijven en aan Nolius of een andere nieuwsposter vragen of die het erop zet.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oepsie! Sorry NS![]()
![]()
We zouden een update idd wel errug leuk vinden. Hoe kan dat aangevraagd worden?![]()
lolquote:Een dikke schaaaaam-edit: ik lees net je reactie van ff eerder pas.![]()
Ik ga es ff PMen. Tnx!
Bij deze danquote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo
Ingetje maak j nog even foto's van de spulletjes?
De krabmuis is nmlk. heel phat![]()
Nee, en de oplader van de tandenborstel ook nietquote:
Ach gos...stil in huis zeker? Hoe reageert Rosa nu?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
leuke spulletjes, hier is pixel net opgehaaldmaar ze gaat het goed krijgen
Hoiiii...quote:
Is goed!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:21 schreef Greys het volgende:
Ing, ik zal zo vast een soort persbericht voor de FP schrijven, dan PM ik hem daarna eerst naar jou, kan jij hem nakijken en waar nodig aanpassen enzo als je wilt![]()
Je hebt mail terugquote:Op woensdag 19 september 2007 19:48 schreef Greys het volgende:
Leuk nieuws, Purple!!!
Ing, je hebt mail! Als je het 'persbericht' zo oke vindt, kan hij wat mij betreft door naar de FP
Heb je die volgepropte auto niet gezien dan op de foto?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Er kan toch ook nog spul bij Fe in?
Nou, niet echt, anders hadden we greys niet nodigquote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Er kan toch ook nog spul bij Fe in?
Hé, ik ben ALTIJD nodig! Voor de gezelligheid enzo!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou, niet echt, anders hadden we greys niet nodig
Ja, dat spul wordt dus gewoon weer teruggestopt en wat bij jou is afgeleverd moet bij Greys in dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die volgepropte auto niet gezien dan op de foto?![]()
![]()
Ja, en wie moet er anders voor heerlijke zelfgemaakte soep en een broodje Knakworst zorgen!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, ik ben ALTIJD nodig! Voor de gezelligheid enzo!![]()
Ja precies!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en wie moet er anders voor heerlijke zelfgemaakte soep en een broodje Knakworst zorgen!![]()
Ah, vandaaaaaaaaaaaar dat je het over champignons en mosterd had.... logisch!quote:
Das meer voor de veggies toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, vandaaaaaaaaaaaar dat je het over champignons en mosterd had.... logisch!![]()
Is het trouwens niet een beetje hypocriet om knakworsten te gaan eten als we dieren gaan helpen?![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef purplerose het volgende:
Lekker sappige worst zeg ik geen nee tegen
Daar heb ik andere mannetjes voorquote:
Dan verongeluk ik denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef Greys het volgende:Ik hou van jullie, geloof ik!
Hoe vroeg staan jullie zaterdag op om nog een beetje toonbaar op die foto's te komen? Ik geloof dat ik vrijdagavond maar gewoon niet ga slapen![]()
Zijn die sappig?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar heb ik andere mannetjes voor![]()
Zo sappig dat het niet weg te slikken is allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |