Dat ben ik jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef Greys het volgende:
Litso, begint jouw voornaam met een S en je achternaam met een M?
Of is dat iemand anders zijn storting die zijn nickname er niet bijgezet heeft?
Senesta, je bent een schat! Onwijs bedankt voor je donatie!
Ik zal morgen even kijken wie er nog meer bij zijn, ik weet van een iemand nog niet van wie het is, maar dan plak ik het nieuwe lijstje er weer in!
Slaap lekker allemaal!
Hoe heeft Ziggy geslapen? En jullie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou 1 foto van Ziggy op herhaling doen en je kiest precies degene die ik wou kiezen
Het gaat zo goedhet lijkt wel of ze helemaal niet hoeft te wennen!
Ze heeft op bed geslapen bij onsquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heeft Ziggy geslapen? En jullie?Kreeg je heel de nacht de Ikea-bij om je oren?
![]()
Ik denk het ook, had het iig nooit verwachtquote:Op woensdag 19 september 2007 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
En Ziggy de uitslaap-poes.![]()
Wel uitzonderlijk volgens mij, hoe snel ze zich thuisvoelt!
Leek mij ook een strak plan.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
Is het geen idee nog even het Frontpage-nieuwsberichtje als (upd) te plaatsen, met 'laatste mogelijkheid te doneren' enzo![]()
Moet je (of iemand anders) een stukje schrijven en het in de submit van de FP doen. En dan even Nolius of een andere FP'er een pm sturen met de vraag of ze het erop zetten. In andere volgorde mag ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
Is het geen idee nog even het Frontpage-nieuwsberichtje als (upd) te plaatsen, met 'laatste mogelijkheid te doneren' enzo![]()
Hee ik organiseer dit nietquote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leek mij ook een strak plan.![]()
Wat voor wegen moeten daarvoor bewandeld worden?
Mikprobleem![]()
Kuchquote:Op woensdag 19 september 2007 14:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee ik organiseer dit nietWie heeft dat vorige bericht geplaatst?
![]()
Oepsie! Sorry NSquote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kuch
Precies zoals in mijn vorige post.
Het is geen probleem denk ik. Een update is altijd ok, met de resultaten enzo.
Als je het ook als verkapt laatst oproepje wilt gebruiken moet je wel opschieten.
Stukje schrijven en aan Nolius of een andere nieuwsposter vragen of die het erop zet.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oepsie! Sorry NS![]()
![]()
We zouden een update idd wel errug leuk vinden. Hoe kan dat aangevraagd worden?![]()
lolquote:Een dikke schaaaaam-edit: ik lees net je reactie van ff eerder pas.![]()
Ik ga es ff PMen. Tnx!
Bij deze danquote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo
Ingetje maak j nog even foto's van de spulletjes?
De krabmuis is nmlk. heel phat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |