Nee, en de oplader van de tandenborstel ook nietquote:
Ach gos...stil in huis zeker? Hoe reageert Rosa nu?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
leuke spulletjes, hier is pixel net opgehaaldmaar ze gaat het goed krijgen
Hoiiii...quote:
Is goed!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:21 schreef Greys het volgende:
Ing, ik zal zo vast een soort persbericht voor de FP schrijven, dan PM ik hem daarna eerst naar jou, kan jij hem nakijken en waar nodig aanpassen enzo als je wilt![]()
Je hebt mail terugquote:Op woensdag 19 september 2007 19:48 schreef Greys het volgende:
Leuk nieuws, Purple!!!
Ing, je hebt mail! Als je het 'persbericht' zo oke vindt, kan hij wat mij betreft door naar de FP
Heb je die volgepropte auto niet gezien dan op de foto?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Er kan toch ook nog spul bij Fe in?
Nou, niet echt, anders hadden we greys niet nodigquote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Er kan toch ook nog spul bij Fe in?
Hé, ik ben ALTIJD nodig! Voor de gezelligheid enzo!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou, niet echt, anders hadden we greys niet nodig
Ja, dat spul wordt dus gewoon weer teruggestopt en wat bij jou is afgeleverd moet bij Greys in dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die volgepropte auto niet gezien dan op de foto?![]()
![]()
Ja, en wie moet er anders voor heerlijke zelfgemaakte soep en een broodje Knakworst zorgen!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, ik ben ALTIJD nodig! Voor de gezelligheid enzo!![]()
Ja precies!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en wie moet er anders voor heerlijke zelfgemaakte soep en een broodje Knakworst zorgen!![]()
Ah, vandaaaaaaaaaaaar dat je het over champignons en mosterd had.... logisch!quote:
Das meer voor de veggies toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, vandaaaaaaaaaaaar dat je het over champignons en mosterd had.... logisch!![]()
Is het trouwens niet een beetje hypocriet om knakworsten te gaan eten als we dieren gaan helpen?![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef purplerose het volgende:
Lekker sappige worst zeg ik geen nee tegen
Daar heb ik andere mannetjes voorquote:
Dan verongeluk ik denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef Greys het volgende:Ik hou van jullie, geloof ik!
Hoe vroeg staan jullie zaterdag op om nog een beetje toonbaar op die foto's te komen? Ik geloof dat ik vrijdagavond maar gewoon niet ga slapen![]()
Zijn die sappig?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar heb ik andere mannetjes voor![]()
Zo sappig dat het niet weg te slikken is allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |