xe is volgens mij trager hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Robbiej het volgende:
bloomberg is kut. werkt heel traag hier, als jullie een update geven ook al ververs ik met ctrl - f5 dan zie ik nog steeds de oude rate, ik kijk hier nu: http://www.xe.com/ict/
1.3984732197
Laat die smiley maar weg hoorquote:
Yep. Bij sluiten zakt het meestal nog eventjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is 17u in New York. Beurs dicht? Daardoor reactie? Idee, iemand?
Oja, ook goeiemorgen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef DonGorgon het volgende:
17:00 uur geweest in Amerika
ik zal dr verdorie bijna mn wekker voor zetten...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok we staan nu dus weer op 1.3977, hoogste stand was 1.3988. Over 3 uur gaat de Aziatische beurs open en dan komt er misschien reactie. Indien enkele partijen voor 9en al gaan verkopen en dan al de 1.40 wordt bereikt kan het spannend worden? Hoe is de relatie van de dollar tot de Aziatische beurs?
klopt ja 1,3978 + 0,0006quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef DemonRage het volgende:
EUR-USD 1.3978 -0.0006 -0.04
De dollar sloot dus af op $ 1.3984 per euro?
Zou ik niet doen. De week is nog langquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:11 schreef Robbiej het volgende:
[..]
ik zal dr verdorie bijna mn wekker voor zetten...dilemma
Firewall is niet aanwezig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:16 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Firewall ff uitzetten en F5 oja en java is ook wel handig ...
1.3978 hierquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef DemonRage het volgende:
En weer op $ 1.3980
waar "precies" op bloomberg kijk jij? linkje? bij mij update bloomberg erg langzaam...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef DemonRage het volgende:
En weer op $ 1.3980
Java geeft bij mij een foutmelding in de statusbar:
"load: class com.netdania.appletchart.AppletChart not found"
Gewoon de hoofdpagina en dan een stuk naar beneden staat rechts een kopje 'currencies' met de koersen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:22 schreef Robbiej het volgende:
[..]
waar "precies" op bloomberg kijk jij? linkje? bij mij update bloomberg erg langzaam...
Of Azie gooit roet in't eten, zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:33 schreef Robbiej het volgende:
wellicht dat de AEX morgen ook keihard stijgt? of?
1.3983
Waaruit put je dat vertrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:36 schreef ItaloDancer het volgende:
De dollar valt morgen niet, dat kan ik je verzekerenalleen beter wordt het er niet op, dat niet.
put-optie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:36 schreef Droopie het volgende:
Zo tof is dat allemaal niet zeg, die docu van de VPRO was echt goed (al 3 jaar geleden bekeken) en het scenario verloopt precies als de huidige situatie. Te toevallig? Iedereen zei toen al dat we (Amerika) zijn ogen sluit!!
Btw..op 21 september loopt die bizarre put-optie af, dan zou (volgens die gokker) 1/3 gedaald zijn.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1008801.htmlquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:40 schreef Robbiej het volgende:
[..]
put-optie?
wat moet 1/3 gedaald zijn dan?
Kan video niet zo snel vinden maar:quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef digitaLL het volgende:
Wie heeft op Bloomberg het interview met Marc Faber gezien ?
Marc Faber Says Fed Rate Cut Would Be `Suicidal': Video
Bloomberg
Volgens hem is Greenspan mr. Bubbles. Maar blijkbaar is Bernanke mr Bubles II
hij's wel minder waard als je hem ooit terugvind tussen die miljarden nieuwe die er per dag gemaakt worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:33 schreef gronk het volgende:
Terugvinddollar.
de FED is een bank die in het bezit is van meerdere commerciele banken, dus kunnen ze wel geld makenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef gorgg het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten hoe ongelooflijk slecht deze 'documentaire' is. Onbegrijpelijk imo hoe iemand zo veel tijd in een filmpje kan steken zonder überhaupt de kern van de basis te begrijpen, zonder één boek over monetaire politiek te lezen (want dan zou duidelijk worden dat wat hij vertelt grote onzin is) en zonder te bekijken hoe monetaire politiek op dit ogenblik uitgevoerd wordt.
Het uitgangspunt van zijn betoog is gewoon 100% fout. Commerciële banken kunnen geen geld creëren. Punt.
Op basis daarvan gaat hij dan allemaal conclusies trekken die logischerwijze ook fout zijn. Daartussen door gooit hij dan quotes van mensen die meestal al honderd jaar dood zijn (terwijl het hele systeem in die tijd onnoemelijk fel veranderd is). Sommige van die quotes zijn dan ook nog eens verzonnen (Wilson bv.) of bestaat geen enkele betrouwbare bron voor.
zolang er geen man met pistool achter je staat hoef je nergens bang voor te zijn geloof ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:17 schreef Bananenman het volgende:
Nou jongens, kan ik nog veilig naar de pinautomaat of ligt het hele land al op z'n gat? [afbeelding]
we zullen zien de komende tijdquote:Op woensdag 19 september 2007 08:41 schreef Basp1 het volgende:
Wat een kortzichtig beleid toch van de fed als ik sommige experts moag geloven.
een half procent? Denk het wel ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik las dat de rente van de euro eind deze week met een half % omhoog gaat.. ben benieuwd of dat nog veel invloed heeft.
Volgens mij stond er geen ECB-vergadering op de planning, en wordt de euro daar alleen maar duurder van, dus 't lijkt mij redelijke onzin. Je hebt vast wel een linkje.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik las dat de rente van de euro eind deze week met een half % omhoog gaat.. ben benieuwd of dat nog veel invloed heeft.
Of er worden gewoon dollars gerepatrieëerd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:31 schreef CrazyTaxi het volgende:
Stockmarket *dowjones* omhoog, betekent toch dat er buitenlands geld omgezet wordt in $ om mee te liften. Dit zou betekenen dat de dollar in waarde ook gaat stijgen. Behalve natuurlijk, als niemand meer weet hoeveel $ er eigenlijk zijnMaar goed, mooi om het weer even te volgen.
gun ons nou ons lolletje johquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Jongens, zo erg is het ook weer niet hoor. Elke stand posten is ook weer overdreven. De dollar valt morgen niet, dat kan ik je verzekerenalleen beter wordt het er niet op, dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |