aah lentebadquote:
slaapje doen danquote:
netjes, misschien half uur zwemmen verhogen naar een uur zwemmenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. elke dag 2x 10 min fietsen, 2x 15 min stevig doorlopen (ong. 6,5 à 7 km/u)
elke week ruim halfuur zwemmen
vind ik prima
ik doe het bij ons in de stadquote:
Keurigquote:Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. elke dag 2x 10 min fietsen, 2x 15 min stevig doorlopen (ong. 6,5 à 7 km/u)
elke week ruim halfuur zwemmen
vind ik prima
doe ik soms al. Ben 2 uur in het zwembad, geef ruwweg 3 kwartier les, heb meestal halfuur informeel overleg/bijkletsen met collega instructeurs, en heb half uur tot uur dat ik zelf zwemquote:Op woensdag 19 september 2007 00:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
netjes, misschien half uur zwemmen verhogen naar een uur zwemmen?
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
doe ik soms al. Ben 2 uur in het zwembad, geef ruwweg 3 kwartier les, heb meestal halfuur informeel overleg/bijkletsen met collega instructeurs, en heb half uur tot uur dat ik zelf zwem![]()
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?quote:
Hehe, lekker Muck.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?
ok niet zo gek als je bedenkt dat ik er nog geen maand woon he
nee maakt ook niet uitquote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?
ok niet zo gek als je bedenkt dat ik er nog geen maand woon he
quote:
Ja allebei dus!quote:
Ik had dat topic vanmiddag ook al hier gepost, trok geen aftrekquote:Op woensdag 19 september 2007 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Staan twee Fok!kers bij het stoplicht...
Goedenacht en welterusten.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja en nu ga ik echt naar bed![]()
hey Indah..quote:Op woensdag 19 september 2007 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
hey JJ.. ook een goedemiddag gewenst
Ja en reeds gearriveerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
naar het werk?
Hey eer!quote:
Ik heb het je gezegd!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, veel, waarvan ook nog eens veel lekker
iddquote:Op woensdag 19 september 2007 08:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hey eer!![]()
Je hebt een andere foto van SB is je UI![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |