Een keer 100.000 boeten en het inleveren van al zijn contactpunten zou toch wel eens aardig zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ach kom op mensen, toch zielig dat de meesten nog steeds bij elk klein fysiek geweld meteen hopen dat een exit volgt. Dat zal never nooit meer gebeuren. Snap dat toch.
Ik verwacht weer een vette beloning in een eindeloze stroom van cp's en opdravende familieleden en louche vriendjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef Mika25 het volgende:
Leuk om te lezen dat er na 11 maanden nog steeds FOKkers zijn die de hoop hebben dat Brian voor fysiek geweld gestraft gaat worden![]()
![]()
Weet je ook meer over die glazen.Die kwamen toch ook in Huub zijn gezicht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef monique.t het volgende:
Filmpjes staan in de filmpjes hoek
heb de linken trouwens ook naar stijn gestuurd en hij heeft me bericht gelezen
dacht voor het geval achter weer niks gezien heeft :-)
oepsquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met hun kinderen, wat een fantastische ouders zullen het zijn, bij de Febo![]()
En gister maakte hij nog ruzie met de huishoer over het "Lieke-bashen"quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
Brian kan nu dus echt niet meer de heilige messias spelen. Of zou hij dalijk weer spijt hebben!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
[..]
oeps
ik vergeet wat... er moeten een paar van de straat geplukt worden
Laterzzzz![]()
Als je dat tegen d'r zou zeggen zou ze waarschijnlijk reageren met: "Ach jonguh, je bent gewoon jaloers dat je muh toch nie kan krijguh!". Dat kind heeft zo'n plaat voor de kop.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft amanda weer hoerige kleding aan
Kan zo achter het raam
Telefoonnummer ook goed?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
[..]
geef je bankrekeningnr maar. Eindelijk kan ik mijn pay it forward missie volbrengen.![]()
Als ze hun beloftes uitvoeren, zou dit het scenario kunnen zijn!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef STAP01 het volgende:
Sancties voor:
Nadia aan spullen zitten van Lieke
Amanda aan spullen zitten van Lieke
Jaap gluren bij douchen Lieke
Exit:
Brain kopstoot uitdelen aan Huub en glas in Huubs gezicht duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |