Ik ook, kots erop, hoop dat Brian eruit wordt gegooid, kopstoot is kopstoot!! Kijken of Amanda nog zo stoer lult.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef noekje het volgende:
Ik ben het geschreeuw zo zat.
voetballers zijn gewoon watjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef chufi het volgende:
[quote]Op dinsdag 18 september 2007 19:21 schreef pasjesjen het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=42156&sess=664
van monique van vol
[/quote
Volle kopstoot , wel zachtje smaar niks van moet je maar voor niet voor me staan, zoals Brian denkt te bewerkstelligen om het oude woord er maar weer eens in te gooien. En de meeste voetballers liggen voor minder en verdienen meer
En Jaap ook straf!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef BarryK het volgende:
Net te laat ingeschakeld maar het filmpje al gezien... hopen dat die kwal uit dgk wordt gezet.
Glazen in het gezicht van Huub? filmpje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:45 schreef dmiltenburg het volgende:
Hier kunnen ze niet onderuit en normaal krijgen we streamlocks maar nu was alles duidelijk te zien .
Kopstoot en hij duwde glazen in het gezicht van Huub .
Brian doet wel leuk maar hij weet dondersgoed dat hij fout zat .
Het is toch ook totaal zinloos om met dat stel barbaren een discussie aan te gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef noekje het volgende:
Ik ook..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef noekje het volgende:
DOODquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
doodquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef trettie het volgende:
[..]
En Jaap ook straf!!!!!!!!!!!!!
smerige gluurder!
Dat zouden wij nooit doen he?quote:
Ja dat vind ik ook. Laat Lieke en Huub toch in de chill gaan zitten ofzo. Ok de rest gaat dan weer gillen, maar dat boeit niet. Houdt de eer aan jezelf denk ik dan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef rooie3 het volgende:
Huub moet nu gewoon rustig weglopen.
Er wordt echt wel iets zinnigs gezegd alleen is het moeilijk te posten.quote:
Het allitereert dan weer wel lekker, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef mootie het volgende:
Een scheldserenade![]()
(Jammer dat Cc er niet is)
En wat er uit die kop komt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Deze kop trek ik ook niet meer.
+1quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat er uit die kop komt...![]()
Huub word al weken uitgelokt en doet toch ook niks.Brian heeft het voor het eerst zwaar sinds weken en hij gaat meteen door het lint.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
Dat filmpje eens gekeken. Ik ben zeker geen Brian fan, maar daar gebeurt echt niks hoor. Niet eens een echte stoot, hij loopt tegen hem aan ja. Huub was daarvoor wel al 5 minuten bezig met hem uitlokken en krampachtig maar die handen in zijn zakken houden. Zo van, kijk redactie, ik hou mij in.
Hij loopt er toch echt tegenaan.. Hoe definieer jij dan een kopstoot? Als er bloed bij te zien is? Of als iemand knock out gaat? Een kopstoot is een kopstoot, en iedereen weet al dat Brian zown sneaky als de neten is. En H en L zijn al 5 weken getergd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
Dat filmpje eens gekeken. Ik ben zeker geen Brian fan, maar daar gebeurt echt niks hoor. Niet eens een echte stoot, hij loopt tegen hem aan ja. Huub was daarvoor wel al 5 minuten bezig met hem uitlokken en krampachtig maar die handen in zijn zakken houden. Zo van, kijk redactie, ik hou mij in.
Hoe tof zou dat zijn. Voor het jaarfeest eruit geschopt worden en dan Huub die maar blijft zeggen,'Nu zit ik er het langst!!' Dat gaat hem zo'n pijn doen! I like..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef blomst het volgende:
Ze laten Brian nooit gaan, vlak voor het jaarfeestje.
dat is te weinig voor dubbelglasquote:
Dus je ziet niet, dat Brain eerst nog omloopt om daarna pas die stoot uit te delen, die echt wel hard is aangekomen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe tof zou dat zijn. Voor het jaarfeest eruit geschopt worden en dan Huub die maar blijft zeggen,'Nu zit ik er het langst!!' Dat gaat hem zo'n pijn doen! I like..
ff te veel van het goede, wat een level zeg...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef Lobasca het volgende:
nivootje weer!
Geef eens een samenvatting?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er wordt echt wel iets zinnigs gezegd alleen is het moeilijk te posten.
Duidelijk is wel dat Huub zijn gram aan het halen is voor de afgelopen 2 weken.
Oh mijn god, allemaal familie van Dennis bij de Febo!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wanneer laat de febo van zich horen? Morgen? 100%? Zeker weten? Sowieso?Dat Brian niet exit gaat is te verwachten, ook perverse Jaap niet. Maar de febo moet NU de bek open trekken, morgen heeft geen zin (nogmaals: het zijn honden).
Ik had 't uiteraard over dat over dat schitterende boeddha-schilderijquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:55 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat is te weinig voor dubbelglas![]()
ze imiteren jou en mijquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ff te veel van het goede, wat een level zeg...
Brian krijgt amper wat voor zijn kiezen.. en áls hij dan 's een paar minuten een irritante Huub achter zich aankrijgt.. dan is het direct Bingo!!! Weg met die eikel.. (al zie ik nog liever Dennis vertrekken .. maar die heeft helaas alleen maar 'ho ho' geroepen.)quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub word al weken uitgelokt en doet toch ook niks.Brian heeft het voor het eerst zwaar sinds weken en hij gaat meteen door het lint.
Ik krijg net een betaalschermpje te zien...maar iets in mij zegt dat ik het niet moet doen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting?
Mijn linkerhand gaat automatisch naar de muteknop als ie Amanda hoort. Ik kan hem niet tegenhouden.
Sinterklaas bestaat toch ook ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef Mika25 het volgende:
Leuk om te lezen dat er na 11 maanden nog steeds FOKkers zijn die de hoop hebben dat Brian voor fysiek geweld gestraft gaat worden![]()
![]()
Hahahaha ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met mn rechter.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting?
Mijn linkerhand gaat automatisch naar de muteknop als ie Amanda hoort. Ik kan hem niet tegenhouden.
Ik geloof er ook niet in.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ach kom op mensen, toch zielig dat de meesten nog steeds bij elk klein fysiek geweld meteen hopen dat een exit volgt. Dat zal never nooit meer gebeuren. Snap dat toch.
Je kan die links beter naar ome Fons sturenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef monique.t het volgende:
heb de linken trouwens ook naar stijn gestuurd en hij heeft me bericht gelezen
geef je bankrekeningnr maar. Eindelijk kan ik mijn pay it forward missie volbrengen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik krijg net een betaalschermpje te zien...maar iets in mij zegt dat ik het niet moet doen...
of noekje moet een gulle bui hebben....![]()
Je hebt een punt, maar dat de Febo zichzelf daarmee voor de zoveelste keer ontzettend te kakken zet, begrijp ik echt niet!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ach kom op mensen, toch zielig dat de meesten nog steeds bij elk klein fysiek geweld meteen hopen dat een exit volgt. Dat zal never nooit meer gebeuren. Snap dat toch.
Ga jij 'ns ff koffie voor me zetten. Ik ben bang dat ik iets mis, als ik nu naar de keuken loop.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda begint weer over te weinig tieten van Lieke en maakt zich nog meer belachelijk door te gaan loeien als een kapotte sirene.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef fredfik het volgende:
kopstoot filmpje
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=42156&sess=664
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |