Ik ook, kots erop, hoop dat Brian eruit wordt gegooid, kopstoot is kopstoot!! Kijken of Amanda nog zo stoer lult.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef noekje het volgende:
Ik ben het geschreeuw zo zat.
voetballers zijn gewoon watjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef chufi het volgende:
[quote]Op dinsdag 18 september 2007 19:21 schreef pasjesjen het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=42156&sess=664
van monique van vol
[/quote
Volle kopstoot , wel zachtje smaar niks van moet je maar voor niet voor me staan, zoals Brian denkt te bewerkstelligen om het oude woord er maar weer eens in te gooien. En de meeste voetballers liggen voor minder en verdienen meer
En Jaap ook straf!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef BarryK het volgende:
Net te laat ingeschakeld maar het filmpje al gezien... hopen dat die kwal uit dgk wordt gezet.
Glazen in het gezicht van Huub? filmpje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:45 schreef dmiltenburg het volgende:
Hier kunnen ze niet onderuit en normaal krijgen we streamlocks maar nu was alles duidelijk te zien .
Kopstoot en hij duwde glazen in het gezicht van Huub .
Brian doet wel leuk maar hij weet dondersgoed dat hij fout zat .
Het is toch ook totaal zinloos om met dat stel barbaren een discussie aan te gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef noekje het volgende:
Ik ook..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef noekje het volgende:
DOODquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |