Sinterklaas bestaat toch ook ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef Mika25 het volgende:
Leuk om te lezen dat er na 11 maanden nog steeds FOKkers zijn die de hoop hebben dat Brian voor fysiek geweld gestraft gaat worden![]()
![]()
Hahahaha ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met mn rechter.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting?
Mijn linkerhand gaat automatisch naar de muteknop als ie Amanda hoort. Ik kan hem niet tegenhouden.
Ik geloof er ook niet in.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ach kom op mensen, toch zielig dat de meesten nog steeds bij elk klein fysiek geweld meteen hopen dat een exit volgt. Dat zal never nooit meer gebeuren. Snap dat toch.
Je kan die links beter naar ome Fons sturenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef monique.t het volgende:
heb de linken trouwens ook naar stijn gestuurd en hij heeft me bericht gelezen
geef je bankrekeningnr maar. Eindelijk kan ik mijn pay it forward missie volbrengen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik krijg net een betaalschermpje te zien...maar iets in mij zegt dat ik het niet moet doen...
of noekje moet een gulle bui hebben....![]()
Je hebt een punt, maar dat de Febo zichzelf daarmee voor de zoveelste keer ontzettend te kakken zet, begrijp ik echt niet!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ach kom op mensen, toch zielig dat de meesten nog steeds bij elk klein fysiek geweld meteen hopen dat een exit volgt. Dat zal never nooit meer gebeuren. Snap dat toch.
Ga jij 'ns ff koffie voor me zetten. Ik ben bang dat ik iets mis, als ik nu naar de keuken loop.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda begint weer over te weinig tieten van Lieke en maakt zich nog meer belachelijk door te gaan loeien als een kapotte sirene.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef fredfik het volgende:
kopstoot filmpje
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=42156&sess=664
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |