Alleen was jij waarschijnlijk weer net zo hard van hem afgestuiterdquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik had jou ook geramd.
Na het ruiken van die lucht wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:42 schreef Pwny het volgende:
[..]
Alleen was jij waarschijnlijk weer net zo hard van hem afgestuiterd![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef postmortum het volgende:
je hebt een boks gehad, hij wilde je vriend worden
Homofiele alochtonen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef postmortum het volgende:
je hebt een boks gehad, hij wilde je vriend worden
Vertel eens waarom beste kerelquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:40 schreef Pakspul het volgende:
Racist!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef MasthaX het volgende:
(nee niet rassistisch bedoeld).
Klacht: associale allochtoon die je ramt op het station(geen idee waar vandaan)
Mietjequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef MasthaX het volgende:
Ik kon die mofo ook terugbeuken maar dan heb ik dadelijk heel nogwatstan achter me aan
gaat het weer een beetje nu je veilig achter je pc'tje zit en wat stoere metalliedjes luistertquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef MasthaX het volgende:
Het was weer een lekker @#(&@$%&*^@ weer vanmorgen dus ik dacht. Laat ik lekker met de bus naar school gaan zodat ik niet nat wordt. Zogezegd zo gedaan, dus ik stap de bus in. Even later moet ik op het station overstappen naar een andere bus dus ik sta een tijdje te wachten. Komt er één of andere allochtoon aangelopen met de fiets in zijn hand. Dus ik kijk hem aan(hij wilde er door) dus ik stap op zij. Krijg ik een schouder ram zomaar zonder reden met een misselijke grijns op zijn gezicht. Dus ik zeg, vind je dat normaal? En hij loopt boos weg. En hun het maar gek vinden dat ik zulk volk hier niet wil(nee niet rassistisch bedoeld).
Jij hebt geen foto dus lever ook geen commentaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef Elixabete het volgende:
Gezien je fobo ben je inderdaad wel waardig om een stomp te geven
gast, ik heb echt geen geen aggressieve gedachten.. dat jij hem meteen neersteekt ok... maar ik doe zoiets niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:22 schreef crownofthorns het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje nu je veilig achter je pc'tje zit en wat stoere metalliedjes luistert![]()
Ik heb geen geloof dude..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef --- het volgende:
gotische manier van gegroet brrotah
leer je geloof kennen vrind
Ze heeft geen fotoboek nodig; aan haar usericon zie je al dat het fout volk is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:50 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Jij hebt geen foto dus lever ook geen commentaar
Jij hebt geen fobo dus hou jij je bakkesquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:50 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Jij hebt geen foto dus lever ook geen commentaar
(gejat)quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Mopst3r het volgende:
Allochtoon en fiets? HOAX!
Met dank aan links met de PvdA (portemonnee van de ander) voorop.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef MasthaX het volgende:
Het was weer een lekker @#(&@$%&*^@ weer vanmorgen dus ik dacht. Laat ik lekker met de bus naar school gaan zodat ik niet nat wordt. Zogezegd zo gedaan, dus ik stap de bus in. Even later moet ik op het station overstappen naar een andere bus dus ik sta een tijdje te wachten. Komt er één of andere allochtoon aangelopen met de fiets in zijn hand. Dus ik kijk hem aan(hij wilde er door) dus ik stap op zij. Krijg ik een schouder ram zomaar zonder reden met een misselijke grijns op zijn gezicht. Dus ik zeg, vind je dat normaal? En hij loopt boos weg. En hun het maar gek vinden dat ik zulk volk hier niet wil(nee niet rassistisch bedoeld).
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef MasthaX het volgende:
Dat klopt niet! Dan had er gestaan "die gemieddelde allochtoen ies troewens betah ien niedalands dan jai".quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef Gitaartovenaar het volgende:
de gemiddelde allochtoon is trouwens beter in Nederlands dan jij
ja.. Groen Links verpest het idd voor de anderenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:41 schreef thewishmaster het volgende:
Maar volgens Groen Links is het maar een kleine minderheid die het verpest voor de anderen.
Tenzij het de fiets van TS was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Mopst3r het volgende:
Allochtoon en fiets? HOAX!
Ja, want zonder links zouden er geen allochtonen in ons land zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met dank aan links met de PvdA (portemonnee van de ander) voorop.
Is dat niet hetzelfde?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, want zonder links zouden er geen allochtonen in ons land zijn.
Leer lezen, rechtse lamlul. TS zei 'allochtoon', niet 'illegaal'.
Ik own jou met mijn Pipa fipo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:25 schreef Sleutelboss het volgende:
Koop een pipa swa, 1 keer aan die fakka laten zien en hij ramt je nooit meer....
A face only a mother could love.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij hebt geen fobo dus hou jij je bakkes
En aangezien ik niet de moeilijkste benheb ik maar wat fotos geupload.
kloptquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef fathank het volgende:
Je zult het wel zelf uitgelokt hebben, want allochtoontjes zijn zulke lieve schepseltjes, die zouden nooit zomaar iemand kwaad doen.
Je beredenering kan best kloppen, de shop was nl vlakbijquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:46 schreef Hijacking het volgende:
geef die party squad gast groot gelijk.
Een reconstructie van de situatie
- mocro word wakker lekker uitgerust en vrolijk
- mocro kijkt naar buiten ziet het kut weer is
- Aangezien mocro's overdag jonko's smoken en savonds stelen gaat de mocro op de fiets naar de lokale shop
- krijgt waarschuwing van agent dat die daar niet mag fietsen waarschijnlijk omdat die zwart is
- gaat lopend met de fiets door het kut weer
- gothic staat in de weg en luistert kut muziek
- gothic word weg geduwd aangezien de shop om 11 uur open gaat anders is die te laat
quote:
pleonasme.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:38 schreef MasthaX het volgende:
Asociale allochtoon
dat was grappig vraag me echt af wat de mocro's kant van het verhaal is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:46 schreef Hijacking het volgende:
geef die party squad gast groot gelijk.
Een reconstructie van de situatie
- mocro word wakker lekker uitgerust en vrolijk
- mocro kijkt naar buiten ziet het kut weer is
- Aangezien mocro's overdag jonko's smoken en savonds stelen gaat de mocro op de fiets naar de lokale shop
- krijgt waarschuwing van agent dat die daar niet mag fietsen waarschijnlijk omdat die zwart is
- gaat lopend met de fiets door het kut weer
- gothic staat in de weg en luistert kut muziek
- gothic word weg geduwd aangezien de shop om 11 uur open gaat anders is die te laat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |