abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 21:00:28 #151
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_53310601
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:57 schreef moussie het volgende:

[..]

enig idee aan wie je de vrijheden die je vandaag de dag kan genieten te danken hebt .. was dat aan mensen die netjes thuis bleven en zich aan de wet hielden of was dat door mensen die zeiden "dit pik ik niet langer, hier tegen ga ik protesteren"?
Beetje vergezocht.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:03:06 #152
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_53310669
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef Radjesh het volgende:

[..]

Beetje vergezocht.
Dat klopt, die actievoerders, die mafketels, komen helemaal niet op voor hun eigen rechten, maar die van een ander. Wat erg...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_53310711
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef Radjesh het volgende:

[..]

Beetje vergezocht.
ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzien
pleased to meet you
  woensdag 19 september 2007 @ 21:15:20 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53311016
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef moussie het volgende:

[..]

ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzien

dit heeft niks te maken met het recht van mensen die veelal verkrachters of moordenaars zijn en uitgprocedeerd zijn.

mensen in nederland vechten voor criminelen. niet gek dat ze in haar zielige been is gebeten. ik had graag haar andere been ook kapot gezien, vies wijf met onherkenbaarheidsmasker.

weet jij en ik veel met welke demonstratie ze is weggekomen met dat masker. dit keer niet, jammer dan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53311848
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef milagro het volgende:
is het been er al helemaal af

ze mag blij wezen dat die agent Bokito niet bij zich had, zeg
rofl ik moest lachen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53311990
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit heeft niks te maken met het recht van mensen die veelal verkrachters of moordenaars zijn en uitgprocedeerd zijn.
veelal ? waar haal je dat vandaan ? er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten, maar de meesten zijn gewoon illegaal, uitgeprocedeerd, er zitten nog steeds kinderen tussen .. en die worden daar gehouden als beesten in een kooi
quote:
mensen in nederland vechten voor criminelen. niet gek dat ze in haar zielige been is gebeten. ik had graag haar andere been ook kapot gezien, vies wijf met onherkenbaarheidsmasker.
welke criminelen .. is illegaal zijn crimineel, is uitgeprocedeerd zijn crimineel ?
samen met haar tralies is het geen masker maar beeldspraak voor "de anonieme gevangene" .. diegene die volgens jou veelal verkrachter of moordenaar is, een mens zonder gezicht, als een beest opgesloten in een kooitje omdat die een beter leven wil hebben ..
quote:
weet jij en ik veel met welke demonstratie ze is weggekomen met dat masker. dit keer niet, jammer dan.
idd, weten we niet, gezien haar verhaal acht ik de kans vrij klein .. maar zelfs de onwetendheid zal jou niet tegenhouden om haar het slechtste toe te wensen terwijl zij en die mensen daar zich druk lopen te maken over de onmenselijke behandeling in dat soort kampen .. iemand kan dan 10 keer illegaal zijn en uitgezet moeten worden, dat is geen reden om die mensen als criminelen te behandelen
pleased to meet you
pi_53312176
als je met een rode lap voor een stier gaat staan wapperen, moet je ook niet raar opkijken als die stier op je af komt.
dus niet snugger van die beroepsdemonstrante als een gemaskerde look a like van The Phantom Of The Opera voor ome agent staan te pingelen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 19 september 2007 @ 21:51:50 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312296
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:22 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ja.
Ik heb het nooit zo op dat grenzenloze vertrouwen in de overheid.
quote:
[..]

Nee hoor, ik noem je een interessant-doenerige-wannabe.
En wie ben jij dan wel niet?
  woensdag 19 september 2007 @ 21:52:32 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312323
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze was wel degelijk agressief, ze pakt niet voor niks de wapenstok van de agent beet. Of ga je dat nu ontkennen?
Dat met die hond, mwoch. Maar waarom sloeg die ME'er haar?
  woensdag 19 september 2007 @ 21:53:37 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312369
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef satan666 het volgende:
en ? wilt ze de hond laten afmaken ?
Ik denk het. Ik ben geen expert, maar die hond lijkt me moeilijk te handhaven als-ie niet loslaat als de agent dat wil.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:54:56 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312423
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef satan666 het volgende:
ps: typische is dat extreem linkse mensen altijd ergens super blank wonen, Groningen, Drenthe, kleine blanke dorpjes, tjah, ik zou ook links zijn als ik ergens blank zou wonen
Drenthe is niet zo links, en de gemeentes waar Wilders het beste scoorde zijn doorgaans óók roomblanke dorpjes.
  woensdag 19 september 2007 @ 21:56:12 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53312475
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Ook typisch dat rechtse mensen altijd als dom / laagopgeleid beschouwd worden door links.
Pardon? Jij klaagt over generaliseren door zelf te generaliseren?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:01:07 #163
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_53312649
Ben ik de enige die het bijten van een hond nogal overdreven vindt? Die vrouw demonstreert ergens tegen en het leek er niet bepaald op dat ze bakstenen door de voortanden van een ME-er gooide.

Ik snap dat je mensen die een kamp binnen willen breken tegen wilt houden, maar om honden erop af te sturen, gaat mij nogal ver.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 19 september 2007 @ 22:07:22 #164
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53312899
Wat zijn linkse ratten toch zielig
Had die hond niet wat harder kunnen bijten, richting haar keel ofzo
pi_53313452
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Het_hupt het volgende:
als je met een rode lap voor een stier gaat staan wapperen, moet je ook niet raar opkijken als die stier op je af komt.
dus niet snugger van die beroepsdemonstrante als een gemaskerde look a like van The Phantom Of The Opera voor ome agent staan te pingelen
ze loopt, naar eigen zeggen als gewoonlijk, weg bij het geweld, het slopen van die hekken etc, oftewel, zij heeft vreedzaam gedemonstreerd en dat mag, de demonstratie was niet verboden
zij krijgt, terwijl het duidelijk is dat zij wegloopt van het gebeuren, zonder enige reden een knuppel over haar rug, ze komt overeind, verliest op dat heuveltje haar evenwicht en valt naar beneden .. dus welke rode lap heb je het over ? Iedereen die tegen iets protesteert en daarbij middels een masker een punt probeert te maken is per definitie een rode lap ? Dus als je meeloopt in een demonstratie tegen het gebeuren in Iraq en je draagt erbij een masker van Bush vraag je er eigenlijk om om in elkaar geslagen, door een hond gebeten te worden ?

en fyi, die lap kan net zo goed een andere kleur hebben, die stier word wild van de beweging, niet van de kleur .. en dat is de ME dan ook, een wilde stier die naar alles mept wat beweegt ..
pleased to meet you
  woensdag 19 september 2007 @ 22:53:59 #166
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53314709
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Darklight het volgende:
Alle studenten preventief ruimen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 19 september 2007 @ 22:59:09 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53314891
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Darklight het volgende:
Jij wil mensen doodhebben voor een theaterstukje en niet weggaan bij sommering?
Knettergek.
pi_53314913
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Alle studenten preventief ruimen?
gehandicapten-verzorgsters ook zo te zien, überhaupt de hele zorgsector, allemaal van die linkse ratten toch, zorgen voor je medemens, je medemens humaan behandelen, hoe haal je het in je hoofd
pleased to meet you
  woensdag 19 september 2007 @ 23:11:09 #169
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53315259
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef moussie het volgende:

[..]

gehandicapten-verzorgsters ook zo te zien, überhaupt de hele zorgsector, allemaal van die linkse ratten toch, zorgen voor je medemens, je medemens humaan behandelen, hoe haal je het in je hoofd
Onderwijs is links, iedereen die minder dan modaal verdiend is links, de halve politiek is links, overheid natuur en milieu is links, veel religieuze groepen zijn links. Dat word een stil landje dan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 19 september 2007 @ 23:16:30 #170
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_53315393
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Onderwijs is links, iedereen die minder dan modaal verdiend is links, de halve politiek is links, overheid natuur en milieu is links, veel religieuze groepen zijn links. Dat word een stil landje dan.
Wel veilig op de weg, want iedereen zit rechts...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_53315529
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:16 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Wel veilig op de weg, want iedereen zit rechts...
roflol ..
pleased to meet you
pi_53315902
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:01 schreef Ludwig het volgende:
Ben ik de enige die het bijten van een hond nogal overdreven vindt? Die vrouw demonstreert ergens tegen en het leek er niet bepaald op dat ze bakstenen door de voortanden van een ME-er gooide.

Ik snap dat je mensen die een kamp binnen willen breken tegen wilt houden, maar om honden erop af te sturen, gaat mij nogal ver.
het was geen demonstratie, het waren rellen.

demonstreren doe je geweldloos en zonder de openbare orde zo extreem te verstoren.
vanaf het moment dat er hekken werden gesloopt en men daarmee ging smijten is het een rel.

als aanhanger van de democratie zou je je dus daarmee niet willen associeren en weg moeten gaan.

gewoon niet janken als de me/politie gaat ingrijpen om escalatie te voorkomen.

het is trouwens iedere keer hetzelfde met linkse/indymedia demonstraties.
het loopt uit op een geweldadige situatie en dan is het de schuld van politie of ME dat er gewonden vallen.

als je met een groep mensen/vrienden op stap gaat waarbij de meerderheid of een paar iedere keer ruzie zoeken en je dus in vechtpartijen terecht komt dan stap je toch ook uit die "vriendengroep" , als je tenminste geweld schuwt.
  woensdag 19 september 2007 @ 23:39:36 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53315949
Ze was toch weg aan het gaan, Bresser?

Daarnaast is in de buurt zijn van dingen slopen geen delict of zo.
  donderdag 20 september 2007 @ 00:11:41 #174
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_53316635
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:39 schreef Floripas het volgende:
Ze was toch weg aan het gaan, Bresser?

Daarnaast is in de buurt zijn van dingen slopen geen delict of zo.
Het is wel dom natuurlijk om het zo op et zoeken, maar zijn we dat van tijd tot tijd niet allemaal wel eens. Ik vind het gebruik van dit soort geweld nog steeds overdreven. Spuit mensen weg met een waterkanon en laat het daarbij. Honden afsturen op mensen vind ik zelf erg ver gaan.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_53317903
als je dan ook ziet hoe die hond van haar afgehaald moet worden .. hij luistert voor geen meter en moet er letterlijk van afgetrokken worden, met 2 handen in zijn nekvel en vacht
pleased to meet you
pi_53318619
filmpje. Bijt dat linkse tuig maar tot op het bot open. Mischien dat dan in hun al even botte kop doordringt dat dergelijk gedrag consequenties heeft. De boomknuffelaar had gewoon op moeten hoepelen in plaats van d'r arm uit te steken.

Wat een naieve huilies zeg, trouwens. Protesteren omdat die uitgeprocedeerde asielzoekertjes het zogenaamd zo zielig hebben. De helft van die lui heeft ook van die maskertjes op... wat een laffaards.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53318664
een goed getrainde hond bijt niet als de demonstrant op de grond ligt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 20 september 2007 @ 07:16:51 #178
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_53318708
ga toch weg, als die hond ziet dat iemand zn baas slaat of aanvalt, dan hapt hij en laat niet meer los!
en terecht!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_53318727
zo'n hond is niet bedoeld om baasje de ME-er te beschermen hoor
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53319269
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef moussie het volgende:

[..]

Ja en daarom zijn alle vrijheidsstrijders en actievoerders natuurlijk automatisch goed bezig!
Their eyes opaque.
  donderdag 20 september 2007 @ 08:48:15 #181
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_53319346
quote:
Op donderdag 20 september 2007 07:21 schreef Caesu het volgende:
zo'n hond is niet bedoeld om baasje de ME-er te beschermen hoor
In eerste instantie niet nee. De hond is bedoeld om iemand uit te schakelen.
Maar het is totaal niet vreemd dat de hond zijn baas beschermd.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_53319418
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef moussie het volgende:

veelal ? waar haal je dat vandaan ? er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten, maar de meesten zijn gewoon illegaal, uitgeprocedeerd, er zitten nog steeds kinderen tussen .. en die worden daar gehouden als beesten in een kooi
uhu en waarom worden ze daar gehouden? juist omdat je ze nooit meer terug ziet zodra je ze loslaat. no way dat ze komen opdagen op moment dat ze worden uitgezet als ze niet in zo'n uitzettingscentrum zitten.
quote:
welke criminelen .. is illegaal zijn crimineel, is uitgeprocedeerd zijn crimineel ?
samen met haar tralies is het geen masker maar beeldspraak voor "de anonieme gevangene" .. diegene die volgens jou veelal verkrachter of moordenaar is, een mens zonder gezicht, als een beest opgesloten in een kooitje omdat die een beter leven wil hebben ..
die hier dus als gelukszoeker heen is gekomen, economische vluchteling dus en die mogen niet naarbinnen van ons asielbeleid, dus gaan die in een vreemdelingenkamp tot ze eruit getrapt worden. reden daarvan staat hierboven.
quote:
idd, weten we niet, gezien haar verhaal acht ik de kans vrij klein .. maar zelfs de onwetendheid zal jou niet tegenhouden om haar het slechtste toe te wensen terwijl zij en die mensen daar zich druk lopen te maken over de onmenselijke behandeling in dat soort kampen .. iemand kan dan 10 keer illegaal zijn en uitgezet moeten worden, dat is geen reden om die mensen als criminelen te behandelen
ach gut. ze worden behandeld als criminelen. Waar moeten we ze dan laten? het hilton voor ze afhuren ofzo? is goed, als dat demonstrerende tuig de rekening ervan betaald vind ik het prima en zolang ze dat terrein dan alsnog maar niet kunnen verlaten.
pi_53320626
Tja, als die hond moet worden afgemaakt dan zijn het weer diezelfde huilies die daar tegen gaan protesteren.
pi_53320642
Gek hé, dat je dan gebeten wordt.... JANK JANK.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 20 september 2007 @ 10:02:51 #185
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_53320668
quote:
Op donderdag 20 september 2007 06:44 schreef StefanP het volgende:
filmpje. Bijt dat linkse tuig maar tot op het bot open. Mischien dat dan in hun al even botte kop doordringt dat dergelijk gedrag consequenties heeft. De boomknuffelaar had gewoon op moeten hoepelen in plaats van d'r arm uit te steken.

Wat een naieve huilies zeg, trouwens. Protesteren omdat die uitgeprocedeerde asielzoekertjes het zogenaamd zo zielig hebben. De helft van die lui heeft ook van die maskertjes op... wat een laffaards.
Ik denkt dat die maskertjes een diepere betekenis hadden dan alleen om niet herkend te worden.
Bovendien, die vlag in je avatar
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_53320762
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Baklap het volgende:

[..]

Ik denkt dat die maskertjes een diepere betekenis hadden dan alleen om niet herkend te worden.
Bovendien, die vlag in je avatar
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?
  donderdag 20 september 2007 @ 10:41:33 #187
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_53321527
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?
De uitgeprocedeerde asielzoekers worden niet gezien als mens, maar als case, een dossier. Allemaal dezelfde maskers omdat ze geen gezicht hebben, niet als persoon gezien worden.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_53321740
quote:
Op donderdag 20 september 2007 06:44 schreef StefanP het volgende:

Zei de held.... wat een giller!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 20 september 2007 @ 10:52:23 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53321815
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Baklap het volgende:

[..]

De uitgeprocedeerde asielzoekers worden niet gezien als mens, maar als case, een dossier. Allemaal dezelfde maskers omdat ze geen gezicht hebben, niet als persoon gezien worden.
misschien moeten ze volgende keer maskertjes maken waardoor men wel kan zien waar men gaat?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53321837
Overigens vind ik dat ze niet moet zeuren.

Anderzijds duidt de zeer flinke beet die ze heeft, er wel op dat de begeleider van de bewuste hond weinig aanstalten heeft gemaakt er iets aan te doen.

En daar kun je aangifte tegen doen. Ze maakt een redelijke kans denk ik.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 20 september 2007 @ 10:53:47 #191
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53321858
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zeg, devalueer de term "terrorist" eens niet.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:57:28 #192
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_53321950
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens vind ik dat ze niet moet zeuren.

Anderzijds duidt de zeer flinke beet die ze heeft, er wel op dat de begeleider van de bewuste hond weinig aanstalten heeft gemaakt er iets aan te doen.

En daar kun je aangifte tegen doen. Ze maakt een redelijke kans denk ik.
imo is het aan die hondenbegeleider te danken dat ze niet verder is opgevreten. Ik heb net mijn vrijwillige wegenbelasting met veel plezier betaald, wetende dat het geld wordt besteed aan meer bijthonden die stinkend vegetarisch werkschuw tuig aan stukken scheuren.

Ow en wie nomineert die hond voor dat nieuwe programma "De leukste hond van Nederland"?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_53322042
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:57 schreef Ps2K het volgende:
Ow en wie nomineert die hond voor dat nieuwe programma "De leukste hond van Nederland"?
Een standbeeld voor dat prachtbeest lijkt me het minste.
pi_53322104
Het bewijs is geleverd...Blaffende honden bijten wel degelijk!
  donderdag 20 september 2007 @ 11:06:21 #195
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53322178
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
pi_53322258
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef milagro het volgende:
is het been er al helemaal af
Jammer genoeg niet.

Maarrrr, hoop doet leven.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:10:11 #197
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53322273
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
Niet te vergelijken. Die betoging was volledig rechtmatig, ook al vond die dhimmi van een burgemeester van niet.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_53322283
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Maar natuurlijk, rechtse mensen zijn toch niet hypocriet
pi_53322285
Het maakt niet uit welke betoging dan ook.
Zodra er dit soort dingen gebeuren blijft de kans dat de honden blijven bijten.
Of het nu een demonstratie van links of rechts is niet van belang.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:11:10 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53322304
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Niet te vergelijken. Die betoging was volledig rechtmatig, ook al vond die dhimmi van een burgemeester van niet.
Ja, zeg, dat vonden deze betogers natuurlijk ook van zichzelf. Hypocriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')