Beetje vergezocht.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:57 schreef moussie het volgende:
[..]
enig idee aan wie je de vrijheden die je vandaag de dag kan genieten te danken hebt .. was dat aan mensen die netjes thuis bleven en zich aan de wet hielden of was dat door mensen die zeiden "dit pik ik niet langer, hier tegen ga ik protesteren"?
Dat klopt, die actievoerders, die mafketels, komen helemaal niet op voor hun eigen rechten, maar die van een ander. Wat erg...quote:
ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzienquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef moussie het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzien
rofl ik moest lachenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef milagro het volgende:
is het been er al helemaal af
ze mag blij wezen dat die agent Bokito niet bij zich had, zeg![]()
veelal ? waar haal je dat vandaan ? er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten, maar de meesten zijn gewoon illegaal, uitgeprocedeerd, er zitten nog steeds kinderen tussen .. en die worden daar gehouden als beesten in een kooiquote:Op woensdag 19 september 2007 21:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dit heeft niks te maken met het recht van mensen die veelal verkrachters of moordenaars zijn en uitgprocedeerd zijn.
welke criminelen .. is illegaal zijn crimineel, is uitgeprocedeerd zijn crimineel ?quote:mensen in nederland vechten voor criminelen. niet gek dat ze in haar zielige been is gebeten. ik had graag haar andere been ook kapot gezien, vies wijf met onherkenbaarheidsmasker.
idd, weten we niet, gezien haar verhaal acht ik de kans vrij klein .. maar zelfs de onwetendheid zal jou niet tegenhouden om haar het slechtste toe te wensen terwijl zij en die mensen daar zich druk lopen te maken over de onmenselijke behandeling in dat soort kampen .. iemand kan dan 10 keer illegaal zijn en uitgezet moeten worden, dat is geen reden om die mensen als criminelen te behandelenquote:weet jij en ik veel met welke demonstratie ze is weggekomen met dat masker. dit keer niet, jammer dan.
Ik heb het nooit zo op dat grenzenloze vertrouwen in de overheid.quote:
En wie ben jij dan wel niet?quote:[..]
Nee hoor, ik noem je een interessant-doenerige-wannabe.
Dat met die hond, mwoch. Maar waarom sloeg die ME'er haar?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze was wel degelijk agressief, ze pakt niet voor niks de wapenstok van de agent beet. Of ga je dat nu ontkennen?
Ik denk het. Ik ben geen expert, maar die hond lijkt me moeilijk te handhaven als-ie niet loslaat als de agent dat wil.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef satan666 het volgende:
en ? wilt ze de hond laten afmaken ?
Drenthe is niet zo links, en de gemeentes waar Wilders het beste scoorde zijn doorgaans óók roomblanke dorpjes.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef satan666 het volgende:
ps: typische is dat extreem linkse mensen altijd ergens super blank wonen, Groningen, Drenthe, kleine blanke dorpjes, tjah, ik zou ook links zijn als ik ergens blank zou wonen![]()
Pardon? Jij klaagt over generaliseren door zelf te generaliseren?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Ook typisch dat rechtse mensen altijd als dom / laagopgeleid beschouwd worden door links.
ze loopt, naar eigen zeggen als gewoonlijk, weg bij het geweld, het slopen van die hekken etc, oftewel, zij heeft vreedzaam gedemonstreerd en dat mag, de demonstratie was niet verbodenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Het_hupt het volgende:
als je met een rode lap voor een stier gaat staan wapperen, moet je ook niet raar opkijken als die stier op je af komt.
dus niet snugger van die beroepsdemonstrante als een gemaskerde look a like van The Phantom Of The Opera voor ome agent staan te pingelen![]()
Alle studenten preventief ruimen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn linkse ratten toch zielig
Had die hond niet wat harder kunnen bijten, richting haar keel ofzo
Jij wil mensen doodhebben voor een theaterstukje en niet weggaan bij sommering?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn linkse ratten toch zielig
Had die hond niet wat harder kunnen bijten, richting haar keel ofzo
gehandicapten-verzorgsters ook zo te zien, überhaupt de hele zorgsector, allemaal van die linkse ratten toch, zorgen voor je medemens, je medemens humaan behandelen, hoe haal je het in je hoofdquote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle studenten preventief ruimen?
Onderwijs is links, iedereen die minder dan modaal verdiend is links, de halve politiek is links, overheid natuur en milieu is links, veel religieuze groepen zijn links. Dat word een stil landje dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef moussie het volgende:
[..]
gehandicapten-verzorgsters ook zo te zien, überhaupt de hele zorgsector, allemaal van die linkse ratten toch, zorgen voor je medemens, je medemens humaan behandelen, hoe haal je het in je hoofd
Wel veilig op de weg, want iedereen zit rechts...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onderwijs is links, iedereen die minder dan modaal verdiend is links, de halve politiek is links, overheid natuur en milieu is links, veel religieuze groepen zijn links. Dat word een stil landje dan.
roflol ..quote:Op woensdag 19 september 2007 23:16 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Wel veilig op de weg, want iedereen zit rechts...
het was geen demonstratie, het waren rellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:01 schreef Ludwig het volgende:
Ben ik de enige die het bijten van een hond nogal overdreven vindt? Die vrouw demonstreert ergens tegen en het leek er niet bepaald op dat ze bakstenen door de voortanden van een ME-er gooide.
Ik snap dat je mensen die een kamp binnen willen breken tegen wilt houden, maar om honden erop af te sturen, gaat mij nogal ver.
Het is wel dom natuurlijk om het zo op et zoeken, maar zijn we dat van tijd tot tijd niet allemaal wel eens. Ik vind het gebruik van dit soort geweld nog steeds overdreven. Spuit mensen weg met een waterkanon en laat het daarbij. Honden afsturen op mensen vind ik zelf erg ver gaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:39 schreef Floripas het volgende:
Ze was toch weg aan het gaan, Bresser?
Daarnaast is in de buurt zijn van dingen slopen geen delict of zo.
Ja en daarom zijn alle vrijheidsstrijders en actievoerders natuurlijk automatisch goed bezig!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef moussie het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzien
In eerste instantie niet nee. De hond is bedoeld om iemand uit te schakelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 07:21 schreef Caesu het volgende:
zo'n hond is niet bedoeld om baasje de ME-er te beschermen hoor![]()
uhu en waarom worden ze daar gehouden? juist omdat je ze nooit meer terug ziet zodra je ze loslaat. no way dat ze komen opdagen op moment dat ze worden uitgezet als ze niet in zo'n uitzettingscentrum zitten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef moussie het volgende:
veelal ? waar haal je dat vandaan ? er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten, maar de meesten zijn gewoon illegaal, uitgeprocedeerd, er zitten nog steeds kinderen tussen .. en die worden daar gehouden als beesten in een kooi
die hier dus als gelukszoeker heen is gekomen, economische vluchteling dus en die mogen niet naarbinnen van ons asielbeleid, dus gaan die in een vreemdelingenkamp tot ze eruit getrapt worden. reden daarvan staat hierboven.quote:welke criminelen .. is illegaal zijn crimineel, is uitgeprocedeerd zijn crimineel ?
samen met haar tralies is het geen masker maar beeldspraak voor "de anonieme gevangene" .. diegene die volgens jou veelal verkrachter of moordenaar is, een mens zonder gezicht, als een beest opgesloten in een kooitje omdat die een beter leven wil hebben ..
ach gut. ze worden behandeld als criminelen. Waar moeten we ze dan laten? het hilton voor ze afhuren ofzo? is goed, als dat demonstrerende tuig de rekening ervan betaald vind ik het prima en zolang ze dat terrein dan alsnog maar niet kunnen verlaten.quote:idd, weten we niet, gezien haar verhaal acht ik de kans vrij klein .. maar zelfs de onwetendheid zal jou niet tegenhouden om haar het slechtste toe te wensen terwijl zij en die mensen daar zich druk lopen te maken over de onmenselijke behandeling in dat soort kampen .. iemand kan dan 10 keer illegaal zijn en uitgezet moeten worden, dat is geen reden om die mensen als criminelen te behandelen
Ik denkt dat die maskertjes een diepere betekenis hadden dan alleen om niet herkend te worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 06:44 schreef StefanP het volgende:filmpje. Bijt dat linkse tuig maar tot op het bot open. Mischien dat dan in hun al even botte kop doordringt dat dergelijk gedrag consequenties heeft. De boomknuffelaar had gewoon op moeten hoepelen in plaats van d'r arm uit te steken.
Wat een naieve huilies zeg, trouwens. Protesteren omdat die uitgeprocedeerde asielzoekertjes het zogenaamd zo zielig hebben. De helft van die lui heeft ook van die maskertjes op... wat een laffaards.
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik denkt dat die maskertjes een diepere betekenis hadden dan alleen om niet herkend te worden.
Bovendien, die vlag in je avatar![]()
De uitgeprocedeerde asielzoekers worden niet gezien als mens, maar als case, een dossier. Allemaal dezelfde maskers omdat ze geen gezicht hebben, niet als persoon gezien worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?
Zei de held.... wat een giller!quote:Op donderdag 20 september 2007 06:44 schreef StefanP het volgende:filmpje. Bijt dat linkse tuig maar tot op het bot open. Mischien dat dan in hun al even botte kop doordringt dat dergelijk gedrag consequenties heeft. De boomknuffelaar had gewoon op moeten hoepelen in plaats van d'r arm uit te steken.
Wat een naieve huilies zeg, trouwens. Protesteren omdat die uitgeprocedeerde asielzoekertjes het zogenaamd zo zielig hebben. De helft van die lui heeft ook van die maskertjes op... wat een laffaards.
misschien moeten ze volgende keer maskertjes maken waardoor men wel kan zien waar men gaat?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Baklap het volgende:
[..]
De uitgeprocedeerde asielzoekers worden niet gezien als mens, maar als case, een dossier. Allemaal dezelfde maskers omdat ze geen gezicht hebben, niet als persoon gezien worden.
Zeg, devalueer de term "terrorist" eens niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?
imo is het aan die hondenbegeleider te danken dat ze niet verder is opgevreten. Ik heb net mijn vrijwillige wegenbelasting met veel plezier betaald, wetende dat het geld wordt besteed aan meer bijthonden die stinkend vegetarisch werkschuw tuig aan stukken scheuren.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens vind ik dat ze niet moet zeuren.
Anderzijds duidt de zeer flinke beet die ze heeft, er wel op dat de begeleider van de bewuste hond weinig aanstalten heeft gemaakt er iets aan te doen.
En daar kun je aangifte tegen doen. Ze maakt een redelijke kans denk ik.
Een standbeeld voor dat prachtbeest lijkt me het minste.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:57 schreef Ps2K het volgende:
Ow en wie nomineert die hond voor dat nieuwe programma "De leukste hond van Nederland"?
Niet te vergelijken. Die betoging was volledig rechtmatig, ook al vond die dhimmi van een burgemeester van niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
Maar natuurlijk, rechtse mensen zijn toch niet hypocrietquote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
Ja, zeg, dat vonden deze betogers natuurlijk ook van zichzelf. Hypocriet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Die betoging was volledig rechtmatig, ook al vond die dhimmi van een burgemeester van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |