Falco + 1quote:
Nee, in de Zweedse ondertiteling staat al eigenlijk een redelijk grote hint.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef Doff het volgende:
Iets met Zion Conspiracy o.i.d.?
cwk +1quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:53 schreef cwk het volgende:
Super Mario Brothers?
Dat dus. Weet zeker dat er een paar ooh duh natuurlijk momenten komen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef Zoot het volgende:
En nog een paar waar ik op dit moment even niet op kan komen.
SamuelofSEK +1quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mo'better blues
Naam + 3 filmsquote:Op woensdag 19 september 2007 10:04 schreef Patch het volgende:
Opstartertje anyone?
yepquote:
Wie?quote:Antonio
Kingsley
Tiberias
Aramis
Esteban
Hmmppff....quote:Op woensdag 19 september 2007 15:12 schreef Patch het volgende:
en ook Jeremy Irons
quote:
quote:
in 't topic of in...quote:
Er zijn genoeg andere lichaamsdelen en voorwerpen die....quote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb toch geen lul, joh.![]()
Ik heb echt geen idee wie het is.
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:48 schreef Patch het volgende:
Er zijn genoeg andere lichaamsdelen en voorwerpen die....
waar hebben we het over???![]()
ONTOPIC:
Hij heeft meerdere cinematografische hoogstandjes gedaan, blockbusters ook een aantal, maar dan in de laatste jaren en hij heeft een nachtclub waar Indiana Jones op de stoep is gestorven.
quote:
nog eentje dusquote:Op woensdag 19 september 2007 16:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Woody Harrelson
Benicio del Toro
Winona Ryder
Robert Downey jr.
Wat dacht jij van een herhaalde basis-scholing?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:34 schreef cwk het volgende:
Wat dachten jullie van Keanu Reeves?
Hard maar terecht.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat dacht jij van een herhaalde basis-scholing?
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:39 schreef cwk het volgende:
Mogen we wat meer van je weten trouwens Zoot? Je bent een welkome aanwinst in dit topic.![]()
Om het feit dat Cronenberg niet in de credits staat, en Rory Cochrane nummer 5 is, reken ik deze goed dus:quote:Op woensdag 19 september 2007 17:33 schreef Zoot het volgende:
Die kerel uit CSI, Rory Cochrane.
Na één, twee, à la, drie keer wil ik nog best vergeeflijk zijn, maar na een keer of tien heb ik het écht wel gehad jongen.quote:
Vanwege de redenering van het ontbreken in de credits ga ik volledig akkoord, maar cwk heeft zijn les nog steeds niet geleerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:40 schreef hornage het volgende:
[..]
Om het feit dat Cronenberg niet in de credits staat, en Rory Cochrane nummer 5 is, reken ik deze goed dus:
Zoot + 1
Wraak is een ernstige zonde...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef cwk het volgende:
Overigens schrijf je basisscholing zonder dat vervelende streepje, maar dat geheel terzijde.
Soundtracklisting van welke film? (de belangrijkste namen heb ik weggehaald)quote:1. Ov
2. Main Title
3. Funeral Song
4.Is Charming
5. The Internationale
6.And Komarovsky Dancing
7. Komarovsky WithIn The Hotel
8. Interior Student Cafe
9. Sventitskys Waltz/After The Shooting
10. Military Parade
11. They Began To Go Home
12. After Deserters Killed The Colonel
13. At The Hospital