Dat zou creepy zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:06 schreef zhe-devilll het volgende:
ehm en als die mensen nu gecremeerd zijn wat dan?
![]()
Naja, ok, gefeliciteerd dan maarquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde alleen zeggen dat ik het niet koud heb. Terwijl anderen denken dat de kou ermee te maken heeft...
Sorry Jogy. (zwanger jeweets)
Ik snap niets van die kalenderquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, ok, gefeliciteerd dan maar.
En we gaan nog steeds morgen dood,
http://www.starroot.com/cgi/daycalc.pl zet em maar op 19 september. 5 mulac.
Grapje hoor, een beetje overdrijven hoort erbij. Maar omdat the stranger op een andere uitkomst kwam ben ik maar even gaan zoeken naar een calculator die wel op 5 mulac uitkwam. Nieuwe manier van onderzoeken hè, doorgaan tot je op de gewenste uitkomst uitkomtquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik snap niets van die kalender
en waarom morgen al?
Jaja, schiet nou maar op manquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef addictivebeat het volgende:
OK mensen de tijd begint te dringen en er is een persoon die wat te vertellen heeft
waarvan ik zeker weet dat jullie dit allemaal moeten horen HIJ IS een LEGENDE ,messchien hebben
jullie wel eens gehoord van HEM .Hij staat ook bekend als KILLA01 of XMEN in dit forum
Hij weet informatie over alles van de toekomst.HIJ is een soort god van de toekomst
HIJ is de BOODSCHAPPER der boodschapper....HIJ zal jullie de weg wijzen naar de voorbereiding op 2012.MAAR eerst wil hij wat kwijt over 19 september.
Iedereen op staan voor hem en geef applaus
Ik introduceer hier KILLA01 oftewel !!!XMEN!!!....(klap,klap)
Rustig maar, alles komt wel goed natuurlijk. De kans blijft heel erg klein dat als er iets gebeurd dat jij erbij zit als de hel losbarst. Voor 99.999999% van de bevolking zal het zich alleen op de televisie afspelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef amaranta het volgende:
Dat zou ook wat zijn Jogy, als we echt dood gingen. Ben ik bijna aan het einde van de zwangerschap, kan ik hem niet afmaken.
Ik ben benieuwd of ik vannacht goed kan slapen en niet in mijn onderbewuste denk dat we doodgaan met zn allen.
Dat duurt me te langquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef Caesu het volgende:
of vandaag is de opdracht gegeven of de datum geprikt voor de aanslag bijvoorbeeld.
die dan pas veel later wordt uitgevoerd.
Ik ga er maar even vanuit dat de planning al gezet is en nu in volle gang aan het gaan isquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef Caesu het volgende:
of vandaag is de opdracht gegeven of de datum geprikt voor de aanslag bijvoorbeeld.
die dan pas veel later wordt uitgevoerd.
Zou het nog enig verschil uitmaken? Aangezien de doden toch weer terugkomen dus meteen beetje geluk merk je het nog niet eens. Ken je de film "death becomes her"quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef jpg97 het volgende:
zijn we al deaud?
Waarom!?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:31 schreef Tazmaniac het volgende:
03:28 NL tijd gaat het gebeuren!!!!
waarom? because I say soquote:
Morgen of overmorgen??quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:31 schreef Tazmaniac het volgende:
03:28 NL tijd gaat het gebeuren!!!!
vannacht, dus de 19e septemberquote:
Mijn kat zit hier gewoon relaxed voetbal te kijken hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef Jodelaar het volgende:
zou wel een roflstunt zijn als het om 13:37 gebeurd.. anyways ik ben net buiten geweest, gewoon voetballen.. En ik zag geen vogels geen dieren.. niets... het was zo stil dat ik er een eng gevoel bij kreeg.
Nee ok, daar valt geen speld tussen te krijgen, ik zet mijn wekker alvast.quote:
Misschien viel het me te veel op maar ik zag niets geen vogel, geen kat, geen hond, soms zie je nog wel is konijnen hier (parkje), helemaal niets. Misschien is het te koud, want dat is het zeker. 8.7 graden geeft hij aan in de auto.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn kat zit hier gewoon relaxed voetbal te kijken hoor.
hmmz, dat kan ik jullie niet precies vertellen maar de kern van de gebeurtenissen zullen in Mexico plaatsvinden.. wellicht dat we hier ook geluk hebben en we een klein wonder mogen aanschouwen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef Darklight het volgende:
Gaat wat gebeuren?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee ok, daar valt geen speld tussen te krijgen, ik zet mijn wekker alvast.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hmmz, dat kan ik jullie niet precies vertellen maar de kern van de gebeurtenissen zullen in Mexico plaatsvinden.. wellicht dat we hier ook geluk hebben en we een klein wonder mogen aanschouwen!
Dat kan je wel!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hmmz, dat kan ik jullie niet precies vertellen
cewl.. wist ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef Jodelaar het volgende:
[..]mexico heeft vorige week al van een langs komende komeet (huge) mogen genieten die de aarde net niet raakte.
Aliensquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
cewl.. wist ik niet
dit keer gaat het echter niet om een komeet.. meer iets in de richting van andere levensvormen dan de mens
wat ijl je.. 03:28 NL tijd is in NL gewoon de 19e hoor.. of ik moet me sterk vergissenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:41 schreef Niek. het volgende:
Als het om 3:28nl tijd gebeurt dan is dat pas overmorgen... anders is het in mexico nog 18 september![]()
Ja maar in mexico, de plaats waar het volgens jou gaat gebeuren is het dan nog de 18e.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
wat ijl je.. 03:28 NL tijd is in NL gewoon de 19e hoor.. of ik moet me sterk vergissen![]()
dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ja maar in mexico, de plaats waar het volgens jou gaat gebeuren is het dan nog de 18e.....
Ja dat had ik dus ook toen ik van het werk naar huis ging.. normaal hoor ik vogels kwetteren, maar nu he-le-maal nietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef Jodelaar het volgende:
zou wel een roflstunt zijn als het om 13:37 gebeurd.. anyways ik ben net buiten geweest, gewoon voetballen.. En ik zag geen vogels geen dieren.. niets... het was zo stil dat ik er een eng gevoel bij kreeg.
http://www.xerson.nl/forum/index.php?topic=1238.0
De maya's kennen verschillende tellingen langs verschillende tijdlijnen, een telling van de zon, de maan en zelfs venus. De berekening die jij gemaakt hebt is een berekening volgens de Haab, dit is een andere telling namelijk de lange telling. . Een korte telling, was gerelateerd aan de cycli van de maan, deze wordt de tzolkin genoemd, dit is de dagelijkse kalender die de meeste mensen gebruiken, om het energie stempel van die dag te kunnen bepalen. volgens die telling, de tzolkin is het morgen 5 muluc.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef The_stranger het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik vraag me af hoe TS bij 5 muluc komt op 19 sept 2007. Ik kom op "8 ahau" voor die dag.
Mocht TS het nog lezen, vertel me even waar mijn fout zit:
Volgens de lange telling is 19 sept 2007: 12.19.14.11.20
Knip knip...
Ik zie trouwens wel verschillen in de converters, is dat omdat er nog niet echt een consensus is over de juiste telling? Bijvoorbeeld: http://users.hartwick.edu/hartleyc/mayacalendar/mayacalendar.htmlquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
De maya's kennen verschillende tellingen langs verschillende tijdlijnen, een telling van de zon, de maan en zelfs venus. De berekening die jij gemaakt hebt is een berekening volgens de Haab, dit is een andere telling namelijk de lange telling. . Een korte telling, was gerelateerd aan de cycli van de maan, deze wordt de tzolkin genoemd, dit is de dagelijkse kalender die de meeste mensen gebruiken, om het energie stempel van die dag te kunnen bepalen. volgens die telling, de tzolkin is het morgen 5 muluc.
Hier kun je de energie van de dag bepalen. http://www.starroot.com/cgi/daycalc.pl
Aan de lange telling werd in het dagelijkse leven niet veel aandacht gegeven, omdat deze een ander doel diende dan de tzolkin.
De tzolkin was en is een meer praktische kalender, welke ook aangeeft wanneer bijvoorbeeld het beste gezaaid kon worden.
Ik zag nog een hele roedel vogels overvliegen hoor en een kudde ganzen rondhobbelen. Maar ik zal morgen nog eens opletten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook toen ik van het werk naar huis ging.. normaal hoor ik vogels kwetteren, maar nu he-le-maal niets
Colony Collapse Disorderquote:"If the bee disappears from the surface of the earth, man would have no more than four years to live. No more bees, no more pollination, no more plants, no more animals, no more man."
Albert Einstein
Voor dagelijks gebruik, hanteer ik de Dreamspell kalender ontwikkeld door Jose Argüelles, laten we zeggen de herintroducé van de maya kalenders in de westerse samenleving. Er zijn idd andere Interpretators van de kalenders. Maar de meest gehanteerde is die van Jose, de dreamspellkalender.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie trouwens wel verschillen in de converters, is dat omdat er nog niet echt een consensus is over de juiste telling? Bijvoorbeeld: http://users.hartwick.edu/hartleyc/mayacalendar/mayacalendar.html
Al ga ik er vanuit dat wie er dan ook met je communiceerd jouw kennis en filter gebruikt om iets duidelijk te maken. Lijkt me in ieder geval logisch.
dan moeten we alle bijen verwijderen uit onze woordenschat. geen koekje d'r bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:15 schreef Caesu het volgende:
bijen zie je ook bijna niet meer![]()
[..]
Colony Collapse Disorder
Het wordt nooit meer weekendquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik wou dat het weekend was enzo..zonder al deze doemdenkerij
zucht ut uit![]()
![]()
Boehoeeeeeeeeeee snik bleeeerrrrrrrrquote:
Wheheh, sure.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie slaapt er vannacht voor de zekerheid in z'n schuilkelder.. ik heb alles naar beneden gebracht.. best lachen hier!! kleine tv van de logeerkamer + pc.. tafeltje + bank en lekker veel dekens!!
meer zo van.. ik heb toch niks beters te doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:42 schreef Nee het volgende:
Is dat niet een beetje lichtelijk overdreven?
gelukkig hebben we jouw ladder nog!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Nog een kwartier voordat de aarde opensplitst en lucifer door de ringen van de hel uit zijn ijzige put omhoog rijst
ik gok erop dat ze de Greenwich tijd aanhouden nog een uur en een kwartier dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Nog een kwartier voordat de aarde opensplitst en lucifer door de ringen van de hel uit zijn ijzige put omhoog rijst
En als er een vloedgolf komt? Ik ga lekker naar bed! Hoog en droog!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie slaapt er vannacht voor de zekerheid in z'n schuilkelder.. ik heb alles naar beneden gebracht.. best lachen hier!! kleine tv van de logeerkamer + pc.. tafeltje + bank en lekker veel dekens!!
w00tquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En als er een vloedgolf komt? Ik ga lekker naar bed! Hoog en droog!![]()
dan maken de aliens zich zichtbaar!!quote:
wiequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik gok erop dat ze de Greenwich tijd aanhouden nog een uur en een kwartier dus
maar omdat er wat mis ging in de voorbereiding komen ze iets later.. 03:28![]()
ja en bedankt fur die sheune bluemen undsoquote:
he?quote:
Bron: http://www.xerson.nl/content/view/383/quote:Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september
Woensdag, 5 September 2007
De ziener Nostradamus schrijft mogelijk dat tussen 17 september en 23 september 2007 iets wereldschokkend zich aan de wereld zal openbaren. Dit blijkt uit een van zijn kwatrijnen.
Nostradamus (Saint-Rémy-de-Provence, 14 december 1503 – 2 juli 1566), Latijn voor Michel de Nostredame, is mogelijk de meest bekende ziener die de Westerse wereld heeft gekend. Volgens kenners heeft hij de Wereldoorlogen, Hitler, Napoleon, het Communisme, terrorisme in Europa en vele andere zaken voorspeld.
Faam verwierf Nostradamus door de publicatie van zijn voorspellingen in Les Propheties, waarvan de eerste editie verscheen in 1555. Les Propheties bestaat uit 10 'Centuriën. Later zijn er nog twee Centuriën gevonden, Centurie 11 en 12, die niet geheel compleet zijn en waarvan de echtheid wordt betwist. De meeste Centuriën bestaan uit 100 kwatrijnen, ofwel vierregelige verzen.
In een van zijn kwatrijnen voorspelt hij dat iets zich aan de wereld zal tonen, wat de hele wereld zal schokken.
In centurie 10 - kwatrijn 74 schrijft hij:
Au revolu du grand nombre septiesme
Apparoistra au temps Jeux d'Hecatombe,
Non esloigné du grand eage milliesme
Que les entres sortiront de leur tombe.
ofwel:
Het jaar van het grote zevende getal is voltooid,
Het zal verschijnen ten tijde van de spelen van slachtingen,
niet ver van de tijd van het grote millennium,
wanneer de doden uit hun graf zullen komen.
Met het grote millennium bedoelt Nostradamus mogelijk de eeuwwisseling in 2000, en met het grote zevende getal logischerwijs het jaar 2007.
De hecatomb was een ritueel in Griekenland waar dieren geslacht werden, en er vechtevenementen plaatsvonden, zoals worstelen en andere gewelddadige evenementen.
Een van de bloeddorstigste vechtevenementen die nu plaatsvinden zijn de Freestyle Wrestling, waarbij alles is toegestaan, en dicht in de buurt komt wat bij de hecatomb plaatsvond. De wereldkampioenschappen Freestyle Wrestling vinden dit jaar van 17 september tot 23 september plaats in Baku, Azerbeidzjan.
Wat Nostradamus bedoelt met "Het" is niet duidelijk. Het moge duidelijk zijn dat hetgeen verschijnt iets groots en wereldschokkend is. Iets wat de gehele aarde met open mond zal aanschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |