Feli met je 1500 ste postquote:Op donderdag 20 september 2007 14:25 schreef Swiffer het volgende:
Ik dacht dat koude handen ook niet zo'n probleem waren![]()
![]()
Ik hoop van harte dat 'ie dat van mij niet probeert bij te houden.quote:
snel..volposten!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nu wel een geniale TT in mijn hoofd trouwens. [afbeelding]
Ja, hoe is het met jou? En hoe is het met Helsie? Weet jij dat?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef Ritchie het volgende:
snel..volposten!
Hahaha, jawel hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:57 schreef BossFight het volgende:
Ik wil dan weer helemaal niet weten wat de volgende TT is...
Met mij is het tof, en ik geloof dat Helsie op vakantie is.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met jou? En hoe is het met Helsie? Weet jij dat?
Boh, ik wil ook vakantie. Naar een warm eiland, met liters Orangina achtige substanties en zon en water en en en.. Mini-Golfquote:Op donderdag 20 september 2007 15:05 schreef Ritchie het volgende:
Met mij is het tof, en ik geloof dat Helsie op vakantie is.
Ik mis de alcohol in deze..quote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boh, ik wil ook vakantie. Naar een warm eiland, met liters Orangina achtige substanties en zon en water en en en.. Mini-Golf [afbeelding]
Dat zit er voor mij even niet in, maar inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:11 schreef Ritchie het volgende:
Ik mis de alcohol in deze..
Ahhuh, da's leuk.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:12 schreef Frazz het volgende:
Mini golf?
Welnee. Da's keilollig. Zo'n klein baantje enzo. Tenminste niet zo'n enorm veld met vlaggetjes.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef Frazz het volgende:
Het klinkt als iets wat mn ouders leuk vinden.
volgens mij is dat inderdaad de laatste week van het Oktoberfest.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef Frazz het volgende:
Dan zijn de oktoberfesten al voorbij hoor
-edit-
nee net niet
Je praat ermee?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:14 schreef BossFight het volgende:
Luister ik heb ook duidelijk liever borsten die ik kan verstaan. Maar toch, die guitige pakjes en dan 10 van die grote gele rakkers in hun knuistjes is toch wel schattig opzich.
Niks mis mee voor een weekje.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef BossFight het volgende:
Dikke duitse prammen en literglazen bier...
Sommige dingen doen die duitsers dan weer WEL goed.
Ja er gaat een mythe dat er boven de borsten nog een hoofd zit waar eigenlijk het geluid vandaan komt, maar dat geloof ik niet. Ik kijk nooit zo hoog.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef BossFight het volgende:
Ja er gaat een mythe dat er boven de borsten nog een hoofd zit waar eigenlijk het geluid vandaan komt, maar dat geloof ik niet. Ik kijk nooit zo hoog.![]()
Borstenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja er gaat een mythe dat er boven de borsten nog een hoofd zit waar eigenlijk het geluid vandaan komt, maar dat geloof ik niet. Ik kijk nooit zo hoog.![]()
quote:
München, jij rijd?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik naar Duitsland moet voor dat Oktoberfest gebeuren
Bier en vrouwen, wat wil een man nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |