Ik dacht dat je eerst nog een paar dagen zou wachtenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:23 schreef Frazz het volgende:
En weer een laptop. Alleen jammer dat het niet de mijne is.
Deze is van mijn stagequote:Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerst nog een paar dagen zou wachten![]()
Weet het bedrijf ook dat je een laptop hebt meegenomen?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Weet het bedrijf ook dat je een laptop hebt meegenomen?
quote:
Veel chicks daar ja?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Xplora. Tof
één nadeel, soms is het moeilijk om te concentreren![]()
Ritmisch.quote:Op donderdag 20 september 2007 07:20 schreef JDude het volgende:
En weer wakker.
Ritmischquote:
quote:
En daar gaan we weerquote:
Wéét je hoe lang dat geleden is. Dat JD en ik virtueel met elkaar liepen te vozen.quote:
Same here.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:40 schreef Dalamar het volgende:
Jammer dat ik zo'n tyfus hoofdpijn heb op dit moment
Geen idee...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wéét je hoe lang dat geleden is. Dat JD en ik virtueel met elkaar liepen te vozen.
Heheh, neuh. Maar virtueel vozen terwijl je naast elkaar zit in één kamertje heeft niet zoveel nut.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:51 schreef Dalamar het volgende:
Geen idee...
Oh noes!! Zit de relatie in een sleur?
Good point.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heheh, neuh. Maar virtueel vozen terwijl je naast elkaar zit in één kamertje heeft niet zoveel nut.
Ja, in 61.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ben je al op school? Zoja, waar?
M'n hoofdpijn. Blegh. Vandaag echt een dipdag wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:28 schreef bassieVL het volgende:
Hoe komt het Kuukske?
Ow, hoelaat ga je naar Xplora?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, in 61.
Heb zin om dadelijk naar Xplora te vertrekken
Vind je 't gek?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:03 schreef bassieVL het volgende:
die xplora schijnt wel hip te zijn.
Zou je dat vet gedrukte gedeelte nog eens willen toelichten?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vind je 't gek?
Hier zitten bijna alleen maar technische opleidigen, en op Hogeschoollaan (waar Xplora zich bevindt) zitten allerlei studies
Technische studie = vrij weinig vrouwelijk volk
Alle andere studies = meer vrouwelijk volk (+kwaliteit van vrouwen gaat ook omhoog)
Ik moest alleen op mijn driejarige controle voor mijn vroegere aanvaring met botkanker. Dus niet echt boeiend.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:00 schreef fransbreda het volgende:
Lopen de helft van alle breda-users bij de dokter cq ziekenhuis ofzo?
Ow dat klinkt idd vrij ernstig, beter dat je er blijkbaar zelf niet al te druk om maakt.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik moest alleen op mijn driejarige controle voor mijn vroegere aanvaring met botkanker. Dus niet echt boeiend.
Ben ook niet ziek ofzo, ze moeten alleen om de drie jaar controlleren of mijn hart niet op gaat houden met werken ed.
Klinkt dramatischer als dat het is hoor.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:08 schreef fransbreda het volgende:
Ahhh eindelijk iemand die aan je ballen zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |