Ow, dus eigenlijk ben je net als ik. Alles wat irritant is en in de weg staat hoer noemen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Dit is niets!
Had je me vroegah eens moeten horen.
Ja, dat mag ik graag doen. Al ben ik tegenwoordig toch een stukje liever en netter geworden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, dus eigenlijk ben je net als ik. Alles wat irritant is en in de weg staat hoer noemen. [afbeelding]
Dat laatste ontken ik ook zeker niet. Maar in het bedrijfsleven is het zeker geen vast gegeven dat een toename in het aantal arbeidsjaren gelijk is aan een subschaalverhoging. En de salarisafspraken in de diverse CAO's zijn ook zeker niet vergelijkbaar wat dat betreft, als je überhaupt een bedrijf hebt met een CAO...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor een deel wel, voor een deel niet. Een subschaal (of een trede) erbij is inderdaad min of meer standaard en daarnaast krijgen we komend jaar salarisverhoging. Voor een deel is het echter mijn eigen verdienste.
Die lijkt ook van de aardbodem verdwenen overigens...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik bedoel, Mokster was vroeger een beetje bang van me. Kun je nagaan zo een stoer wijf als Moks. [afbeelding]
Ik voel een soort van.. verbintenis.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, dat mag ik graag doen. Al ben ik tegenwoordig toch een stukje liever en netter geworden.
Op de een of andere manier.
Nee, dat is waar. Ik klaag ook niet hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste ontken ik ook zeker niet. Maar in het bedrijfsleven is het zeker geen vast gegeven dat een toename in het aantal arbeidsjaren gelijk is aan een subschaalverhoging. En de salarisafspraken in de diverse CAO's zijn ook zeker niet vergelijkbaar wat dat betreft, als je überhaupt een bedrijf hebt met een CAO...
Ja helaas wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die lijkt ook van de aardbodem verdwenen overigens...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel een soort van.. verbintenis.
Nope, had laatst nog gemaild, maar geen antwoord. Dat is niks voor haar...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja helaas wel.
Dus jij weet ook al niet watskeburt met haar.
Dat heb je mooi goed.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef AirwiN het volgende:
Maar in het bedrijfsleven is het zeker geen vast gegeven dat een toename in het aantal arbeidsjaren gelijk is aan een subschaalverhoging.
Nou ja, CAO's zijn voor branches met een beetje mondige werknemers ook net zozeer een nadeel als een voordeel, en dan druk ik me mild uit.quote:En de salarisafspraken in de diverse CAO's zijn ook zeker niet vergelijkbaar wat dat betreft, als je überhaupt een bedrijf hebt met een CAO...
Hmm, dat is idd wel heel vreemd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, had laatst nog gemaild, maar geen antwoord. Dat is niks voor haar...
Dat wilde ik maar even horen... feit blijft, voor jou is het gewoon lekker dat je ervan kan meegenieten...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik klaag ook niet hoor.![]()
Het gaat best hard ja. Als je bedenkt dat ik op 1 januari begonnen ben en er in maart ook al een subschaal bijkeregen heb en onze salarissen bovendien verhoogd zijn per 1 april door de nieuwe CAO dan heb ik er in een jaar tijd al zo'n 500 euro bruto bijgekregen. Dat stemt tevreden!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wilde ik maar even horen... feit blijft, voor jou is het gewoon lekker dat je ervan kan meegenieten...
Wat je zegt klopt. De marketing eromheen maakt zo'n film ook. De spullen die er te koop zijn buiten de film om en dergelijkequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef TwistedDarling het volgende:
To understand Batman then, requires that our analyses of the text and intertext, and of fandom, and other audiences, be supplemented by an economic analysis of corporate structure, market structures and interpenetrating industries.
Wat moet ik me voorstellen bij text en intertext hier
en interpenetrating industries?
Zoiets als bedrijven uit andere branches (dan de filmindustrie) die komen kijken bij het hele proces van een film uitbrengen en het succesvol maken van die film?
Weet/snapt iemand het toevallig?
Zo is het... als je globaal maar snapt waar het over gaat... Je hoeft niet woord voor woord alles precies te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeuw. Klaaar.
Ik hoor morgen wel of het wel of niet goed is.
is de roosenventlaan de verkeerde kant van kanaleneiland?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:14 schreef Q. het volgende:
Bijna huis. Jeej.
Welke kant niet vraag ik me afquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is de roosenventlaan de verkeerde kant van kanaleneiland?
Ik zal er zo eens een eind aan breien denk ikquote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stom!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:32 schreef CherryLips het volgende:
het staat op woningnet nog wel onder transwijk. maar het is aan de verkeerde kant van de trambaan
. kutstad.
Ik wil geen mannen met blingbling, takkebrommers en te kleine petjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
Maar je krijgt in die buurt vast wel genoeg aandacht van mannen.
En velours-achtige jogging pakken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil geen mannen met blingbling, takkebrommers en te kleine petjes.
Of stel ik dan te veel eisen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En velours-achtige jogging pakken.
Ja natuurlijk stel je te veel eisen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of stel ik dan te veel eisen?
bij de pub quiz was vorige week een leuke gozerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk stel je te veel eisen. [afbeelding]
Op een jonge fiets kun je het misschien ook best leren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij de pub quiz was vorige week een leuke gozer. alleen een beetje jong
.
ja ik zag het, echt vreselijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[afbeelding]
Oh we vergaten nog wat. De zogenaamde 'mannentasjes'.
Bron:
Waarom?! --> te kleine petjes
Hilarisch topic.
Ze hebben wel allemaal meer geld dan ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja ik zag het, echt vreselijk. en die foto's met al dat geld
.
Precies, tasjes moet je gewoon aan vrouwen overlaten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef CherryLips het volgende:
en die mannentasjes kunnen best leuk zijn. maar dan bij meisjes/vrouwen en niet bij puisterige kutgozertjes met lelijke sweatshirts, petjes en grote sieraden.
Ik zag net drie politieauto's met zwaailichten aan de Rosenveltlaan inrijden. Is dat verkeerd of niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de Roosenveltlaan erg veilig is want je hebt er drie politieauto's zien rijden. Dus de buurtcontrole is goed... Zeker naar toe verhuizen CL!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zag net drie politieauto's met zwaailichten aan de Rosenveltlaan inrijden. Is dat verkeerd of niet?
Even verfijnd!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
HOEREN ZIJN HET. VROUWEN.
Lijkt me prima verfijnd.quote:
Nog niet dichtbij genoeg. En ik heb liever dat ze blijft leven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de Roosenveltlaan erg veilig is want je hebt er drie politieauto's zien rijden. Dus de buurtcontrole is goed... Zeker naar toe verhuizen CL!
Is ze meteen weer een stukje dichterbij voor jou!
Als jij het een beetje goed aanpakt, zit ze toch hele avonden bij jou...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet dichtbij genoeg. En ik heb liever dat ze blijft leven.
Oftewel, ik zou nog even verder kijken CL. Veel te gevaarlijk die Roosenveltlaan...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij het een beetje goed aanpakt, zit ze toch hele avonden bij jou...![]()
Kan CL dan niet beter meteen bij Q intrekken. Deed ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:37 schreef AirwiN het volgende:
Als jij het een beetje goed aanpakt, zit ze toch hele avonden bij jou...![]()
Weer die hoeren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
CL moet gewoon een lovergirl worden en een paar van die mooiboys inpakken en ze verhoereren.
Dat zoek je niet achter CL.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
CL moet gewoon een lovergirl worden en een paar van die mooiboys inpakken en ze verhoereren.
Woord van de dag, jeweets.quote:
Nou hè.quote:
Ik weet niet of Q over dezelfde womanizer capaciteiten beschikt als JDude...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kan CL dan niet beter meteen bij Q intrekken. Deed ik ook.
Nope, CL isquote:
Het mag zeker niet iets met de muziekcollectie te maken hebben?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef AirwiN het volgende:
Ik weet niet of Q over dezelfde womanizer capaciteiten beschikt als JDude...
... of dat CL bij de eerste de beste naïeve goedzak met toekomstpotentie intrekt die ze tegenkomt.
Kies zelf maar welke op jullie situatie van toepassing is...
Valt dat niet onder de naïeve goedzak met toekomstpotentie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het mag zeker niet iets met de muziekcollectie te maken hebben?
Ik zeg van wel!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt dat niet onder de naïeve goedzak met toekomstpotentie?
Misschien waren het mijn blonde manen, foezelige boezem en schattige kontje wel. En anders heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef AirwiN het volgende:
Valt dat niet onder de naïeve goedzak met toekomstpotentie?
Valt allemaal onder de naïeve goedzak met toekomstpotentie...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien waren het mijn blonde manen, foezelige boezem en schattige kontje wel. En anders heb je wel een punt.
Waar val jij precies onder?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef AirwiN het volgende:
Valt allemaal onder de naïeve goedzak met toekomstpotentie...
Bijna alles eigenlijk... Een echte womanizer bewerkt vrouwen zodanig dat ze niet gaan samenwonen en dat hij vooral het gemak heeft van de lusten...quote:
Is dat geiler? Headbangen tijdens het masturberen?quote:
Mag ik een emmertje? SVP?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:54 schreef AirwiN het volgende:
Bijna alles eigenlijk... Een echte womanizer bewerkt vrouwen zodanig dat ze niet gaan samenwonen en dat hij vooral het gemak heeft van de lusten...
Eerst zien. Dan geloven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Airwin is een grote knuffelbeer.
Nouja zeg, je kan mij gewoon op mijn woord geloven hoor.quote:
Die moest een keer komen, deze inkopper.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat geiler? Headbangen tijdens het masturberen?
Nou, vooruit. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Nouja zeg, je kan mij gewoon op mijn woord geloven hoor.
In dit geval.
Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef AirwiN het volgende:
Is dat geiler? Headbangen tijdens het masturberen?
Ik ben ook een naïeve goedzak, absoluut...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Mocht je het gaan zien, blijf van zijn honing af.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Omdat jij het bent.
Zijn tot een prutje gebonden poedersuiker bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef Litpho het volgende:
Mocht je het gaan zien, blijf van zijn honing af.
Hij is al bezet hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
En jij bent heel lief en schattig en klein en schattig en lief.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef TwistedDarling het volgende:
![]()
En jij bent heel lief en schattig en klein en schattig en lief.![]()
Hij? Heb je die twee bulten in mijn shirt niet gezien?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Q. het volgende:
Hij is al bezet hoor.
Twist die heeft d'r eigen plekje in mijn hart...quote:
Ja, maar die Himequote:
Hell yeah.quote:
Oh ja. Ik bedoelde die andere Airwin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij? Heb je die twee bulten in mijn shirt niet gezien?
Oke, bultjes.
Ik snap mezelf ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik snap het niet meer. TD quotte míj toch?
Grolsch is op de Hamsterbonus bij AH.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Q. het volgende:
Ik snap mezelf ook niet meer.
Q was gewoon wat in de war.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik snap het niet meer. TD quotte míj toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |