Welke kant niet vraag ik me afquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is de roosenventlaan de verkeerde kant van kanaleneiland?
Ik zal er zo eens een eind aan breien denk ikquote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stom!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:32 schreef CherryLips het volgende:
het staat op woningnet nog wel onder transwijk. maar het is aan de verkeerde kant van de trambaan
. kutstad.
Ik wil geen mannen met blingbling, takkebrommers en te kleine petjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
Maar je krijgt in die buurt vast wel genoeg aandacht van mannen.
En velours-achtige jogging pakken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil geen mannen met blingbling, takkebrommers en te kleine petjes.
Of stel ik dan te veel eisen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En velours-achtige jogging pakken.
Ja natuurlijk stel je te veel eisen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of stel ik dan te veel eisen?
bij de pub quiz was vorige week een leuke gozerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk stel je te veel eisen. [afbeelding]
Op een jonge fiets kun je het misschien ook best leren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij de pub quiz was vorige week een leuke gozer. alleen een beetje jong
.
ja ik zag het, echt vreselijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[afbeelding]
Oh we vergaten nog wat. De zogenaamde 'mannentasjes'.
Bron:
Waarom?! --> te kleine petjes
Hilarisch topic.
Ze hebben wel allemaal meer geld dan ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja ik zag het, echt vreselijk. en die foto's met al dat geld
.
Precies, tasjes moet je gewoon aan vrouwen overlaten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef CherryLips het volgende:
en die mannentasjes kunnen best leuk zijn. maar dan bij meisjes/vrouwen en niet bij puisterige kutgozertjes met lelijke sweatshirts, petjes en grote sieraden.
Ik zag net drie politieauto's met zwaailichten aan de Rosenveltlaan inrijden. Is dat verkeerd of niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |