Heb je nu alweer een fles wijn opengetrokken? Ik welquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slecht is nog een understatement voor deze ongedefinieerde clustering van willekeurig wisselende drukschommelingen in lucht.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een fles wijn opengetrokken? Ik wel.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef purplerose het volgende:
Idd Hans dat is nog es lekker wakker worden, met de juiste plaat kan het je hele dag positief beinvloeden![]()
2 stemmen al!
Wat een plaat he![]()
nooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Maar ook weer direct 2 stemmen tegen.![]()
quote:Anura Frog Hill - Cabernet Sauvignon - Merlot 2006
Volfruitige, sappige wijn met het frisfruitige van de pinotage, zachte van de merlot en stevige van de cabernet. Lekkere borrelwijn.
* purplerose paast bong, zuigen kreng!quote:
Yeah, super!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Uuropener: Editors - An End Has A Start![]()
Fokking great huh???quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[[url=http://img8.imagehaven.net/img/thumbs/1RTH3BH4FT_Image0024.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img3.imagehaven.net/img/thumbs/JJP7N7IDMX_Image0059.jpg]afbeelding][/url]!
Voorhoofd???quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
omg cosmick nooooooooooo *voelt aan voorhoofd*
oe!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Uuropener: Editors - An End Has A Start![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef cosmick het volgende:
Yeah, super!!!!!!!!!
Zelfs Robyn ben ik gaan waarderen de laatste weken.
Weet niet waar jij normaal voelt voor koorts maar ik doe dat meestal via het voorhoofd jaquote:
Maar wij wel he?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Cosmick en RJ hopen iig van niet Hans
Hans, tieft op met die ruwe verstoring van het hedendaagse audiolandschap.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben benieuwd of ze Linkin Park - Bleed It Out nog draaien het eerste uur want die plaat is net al voorbij gekomen..
Sorry Roel !quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, tieft op met die ruwe verstoring van het hedendaagse audiolandschap.
hihi, jij ook hoorquote:verder ben je wel liev hoor
Tsja, wat doen we eraan he..quote:
Daarvoor is 'ie écht al te oud hoor (althans, naar mijn mening). Hij komt ook al in best hoge rotatie voorbij, evenals Hard-Fi.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Notulist, kan de Editors ook bij de lijst van Meeeeeeeeegahit kandidaten worden bijgeschreven?! Damn... dit is er wel weer eentje hoor.
Sirolf
Och, er is wel een patroon in te ontdekken hoor. Platen die in de Megahit-jingle zitten worden geen Megahit meer, evenals platen die reeds op hoge rotatie staan (en dus vaak voorbij komen).quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
Dat heeft 3fm toch nog nooit gestopt of wel
Oja, hij is inderdaad al weer een tijdje uit maar goed dat is de huidige Megahit toch ook wel. Hej Sirolf heb jij M.I.A. - Jimmy al eens gehoord? Best een aardig liedje zeg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Daarvoor is 'ie écht al te oud hoor (althans, naar mijn mening). Hij komt ook al in best hoge rotatie voorbij, evenals Hard-Fi.
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (staat ook wel op Youtube)quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef R-Alph het volgende:
Wat is de naam van dat achtergrondmuziekje eigenlijk?
Topquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language
En ja, hij is echt heel vet! op mijn mp3-speler draai ik die plaat bijna non-stop, echt kicken!!
Cool ja! heeft Robert-Jan al een Fok-account?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh en vanaf vandaag zijn we met zn drietjes: rudy / kevin en robert-jan
Credits 2 Kevin btw voor de titel, maar ik zocht ook al tijden naar de titel van de plaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef R-Alph het volgende:
Top![]()
Vroeg het me al een tijdje af. Wel een kicke plaat ja.
Er was al een slokje uit bedoel jequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Maar die was al niet vol toen ik er vanavond aan begon
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er was al een slokje uit bedoel je. Nou, same here hoor
.
Klinkt wel lekker retroquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (staat ook wel op Youtube)
Sorrie ik wacht op Eddie Vedderquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
speciaal voor de fans: zo meteen calvin harris!
Klinkt best wel aardig, maar haalt het voor mij nog niet bij Acceptable in the 80s.. Kwartje moet nog even vallen denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
speciaal voor de fans: zo meteen calvin harris!
Jup, vooral het *pom* *pom* *pom* *pom* gedeelte knalt wel lekker binnen.quote:
Dat klinkt idd wel erg lekker, moet ik toch maar eens op m'n MP3-speler zetten voor m'n looptocht vanaf Leiden CS naar m'n eindbestemming.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (staat ook wel op Youtube)
En ja, hij is echt heel vet! op mijn mp3-speler draai ik die plaat bijna non-stop, echt kicken!!
Gut wat jammer dat ik dat gedrocht gemist heb.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:Jaaaaaaaa even schreeuwen met Linkin Park
![]()
Je bent een rund als je met boxershorts stunt!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhm Den Haag - Groningen dat is helaas niet echt om de hoek..![]()
Huh, Rudy kondigde toch aan dat het uur zou beginnen met Robyn?! terwijl de playlist aangeeft dat de uuropener Lenny Kravitz zou zijn (die nu inderdaad is te horen). Is dit iets wat door de MoveYourAss boxershort is veroorzaakt
Hoelang is dat lopen dan?! de Tocadisco Remix van dat nummer duurt bijna 7 minuten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:47 schreef Sirolf het volgende:
Dat klinkt idd wel erg lekker, moet ik toch maar eens op m'n MP3-speler zetten voor m'n looptocht vanaf Leiden CS naar m'n eindbestemming.
Minuutje of 8 á 10.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoelang is dat lopen dan?! de Tocadisco Remix van dat nummer duurt bijna 7 minuten.
Die is wel leuk bedacht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met boxershorts stunt!
heb een voetbalavondje donderdagquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm...er wil blijkbaar niemand naar tom helsen as donderdag in het paard in den haag. hier iemand? mailen mag naar moveyourass@3fm.nl
Ooohh dan kom je al een heel eind met dat nummer. Morgen zul je wel snel lopen want dan wordt het *piep* weer!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef Sirolf het volgende:
Minuutje of 8 á 10.
Ligt eraan of ik vertraging heb gehad en aan het weer natuurlijk (als ik haast heb of als het regent loop ik een stuk sneller).
Morgenochtend valt het volgens mij nog wel mee én ik heb altijd een paraplu (op mini-formaatquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooohh dan kom je al een heel eind met dat nummer. Morgen zul je wel snel lopen want dan wordt het *piep* weer!![]()
Robyn - With Every Heartbeat is volgens mij ook wel een lekker loop liedje.![]()
Niet slecht inderdaad!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm....de nieuwe underworld is mooi!!!
Geweldige plaat jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Goed idee zo'n paraplu!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef Sirolf het volgende:
Morgenochtend valt het volgens mij nog wel mee én ik heb altijd een paraplu (op mini-formaat) bij me.
Heb je trouwens al signalen ontvangen dat Peter, Bjorn & John - Young Folks opnieuw wordt uitgebracht hier in Nederland? Nummer is gisteren namelijk opnieuw uitgebracht in de UK en dan zal Nederland wel volgen?? Al hoeft dat natuurlijk niet perse.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
* Sirolf ziet Hans al door de kamer stuiteren. Arme buren!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Chosen Few ! Jaaaa het betere beuk werk.![]()
Haha nou vroeger wel, maar tegenwoordig is dat ook te heftig voor mij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:42 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet Hans al door de kamer stuiteren. Arme buren!
Weer hartstikke leuk gedaan, maar ik had wel even nodig om 'm te raden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Rooney in de Rudy-versie, klinkt best goed.
Ik had 'm na de eerste 5 seconden al door.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hartstikke leuk weer, maar ik had wel even nodig om 'm te raden.
Er zit een hydraulisch systeem onder die tafel, waardoor de jock 'm op de gewenste hoogte kan afstellen. Dat hebben ze bij 3FM al jáááááren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:52 schreef -Hans- het volgende:
WTF?! dacht al dat ik teveel had gedronken maar de dj tafel komt echt omhoog.![]()
Dat is wel snel Sirolf![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:54 schreef Sirolf het volgende:
Er zit een hydraulisch systeem onder die tafel, waardoor de jock 'm op de gewenste hoogte kan afstellen. Dat hebben ze bij 3FM al jáááááren.
Van het oude jinglepakket?! zou wel weer eens de oude 3FM Activeradio jingles willen horen want die vond ik altijd wel kicken!quote:Ik heb trouwens contact gehad met de beheerder van de oude 3fmfan.com-site (nu niet meer online) en heb een hele berg oude geluidsfragmenten gekregen. Ik ga dus binnenkort weer eens bouwen en uitzoeken om een leuk archiefje te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |