Of ijsklontjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:55 schreef riri het volgende:
dennix zit voortdurend te smakken met kauwgom of snoep in zijn mond...heel irritant
Da's handig. Amanda en Nadia aan het girltokken en het onderwerp switched naar Denni's anale fixatie. Gesprek stokt, Dennis wordt erbij gehaald en met z'n drieën hebben ze een gezellig prostaatpraatje.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:46 schreef Lobasca het volgende:
nix wil voortaan bij de gesprekkken met nada en Amanda zitten als het 'erover'gaat.
Dat mag niet meer van de FEBO, binnenkort krijgt hij te horen dat pepermuntjes ook niet meer mogen, het is geen gehoor.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:57 schreef rooie3 het volgende:
Zo Amanda heeft haar eisen weer op tafel gelegd.Deborah moet perse om zeven uur komen en ze moet perse opgehaald worden.
Dat kan nooit, hij heeft geen punten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:56 schreef mootie het volgende:
Hoe komt Dennis aan 150 punten om iemand uit te nodigen?
Via Nadia.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:56 schreef mootie het volgende:
Hij heeft er volgens mij 130quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:56 schreef mootie het volgende:
Had er 80 met de popo en nog 40 over.Heeft er 30 van Nadia gekregen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat kan nooit, hij heeft geen punten.
Kreeg er nul van Eric
Wat mij betreft Dennix eruit en Stanley erin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk wel zielig voor Stanley. In het artikel Wie is kapper Stanley verteld hij dat hij niet in de villa mocht omdat Eric al homo was ..... En nu hebben we toch een nieuwe homo !
100quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:59 schreef noekje het volgende:
Huub had dus wel contactpunten gisteren. Hij had toch punten van Eric gekregen?
Als het goed is heeft hij er 120quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:56 schreef mootie het volgende:
Ja stom dat hij er niet in mocht.Nette mensen worden gewoon geweerd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft Dennix eruit en Stanley erin.
Ergens klopt het niet met de punten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:59 schreef noekje het volgende:
Huub had dus wel contactpunten gisteren. Hij had toch punten van Eric gekregen?
Dat zei Lieke gisteren al.. we hoeven er niets voor te doen we krijgen altijd de credits.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:03 schreef riri het volgende:
huuuuuuuuuuuuuh....die dildo lag in de tuin en was daar heen gegooid door een fan....nu krijgen huub en lieke dat ook al in hun schoenen geschoven
Sttttttttttttttt, niet verraden!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ergens klopt het niet met de punten.
- Huub had nul punten na de sanctie
- Kreeg 100 punten van Eric (uitdelen)
- Belde Sylvia dezelfde avond
- Belde Joris de dag erna
- Belde z'n pa gisteren
Eric belde Sylvia.Dus denk dat dat gratis was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- Belde z'n pa gisteren
maar hij heeft met Syl en Joris gebeld... dus die 100 cp waren opquote:
Klopt, daarom denk ik dat Eric toch ceepees van Brian heeft gejat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- Belde z'n pa gisteren
Ze mogen toch ook 'stiekem' achter bezoek / familie ontvangen zonder daarvoor cp's te betalenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- Belde z'n pa gisteren
Ik zie ook vrienden met geepileerde wenkbrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:05 schreef riri het volgende:
dennix zegt nu zelf dat hij met zijn vrienden daar vaak voor uitgemaakt wordt...kan het me voorstellen als je de foto's van die vrienden en hem ziet
Hij wil nu zo vaak mogelijk zeggen dat hij geen homo isquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
.... En Dennix zeurt maar door ..... Als het geen item was, maakt hij het er nu een groot item van !
Lijkt wel een ere-code. Huub hoor je ook nooit over de punten van Brian .........quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, daarom denk ik dat Eric toch ceepees van Brian heeft gejat.
Het rare is dat Brian precies wist hoeveel ceepees Huub had en na de telefoontjes met Joris en Syl zei dat Huub geen punten meer had.
Toch reageerde hij gisteren niet toen Huub zei dat hij zijn pa ging bellen.
Het kan ook zijn dat Huub bij de FEBO zijn beklag heeft gedaan over het uitgavepatroon van Brian en Huub nu ook wat vrij spel krijgt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt wel een ere-code. Huub hoor je ook nooit over de punten van Brian .........
Ik denk zoenen met Dennis, zullen we die dan overslaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:14 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Deze miste ik nog....wat is het volgende?
had 100 cpquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt wel een ere-code. Huub hoor je ook nooit over de punten van Brian .........
is ook gelul van Nadia.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Toen we bij de premiere waren waren er ook veel fans die het erover hadden"
Laten wij nou toch gehoord hebben dat er niet veel fans waren ........
+Joris =150 cp'squote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
had 100 cp
dus tel silvia en pappa klopt wel
'n paar berichten verder teruglezen ...... je mist Jorisquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
had 100 cp
dus tel silvia en pappa klopt wel
Brian houd het anders goed in de gaten wat de cp's van Huub en Lieke betreft.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door de post van Avonnequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef Clank het volgende:
Dennis doet net of het 'gay' verhaal alleen door Nadia de wereld in is geholpen.. komt volgens mij voor het grootste deel door zijn eigen gedrag.
Zal nu nog erger worden.Hij zal bewijzen dat hij een echte kerel is.Nou dan had hij Nadia er uit moeten donderen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef avonne het volgende:
Dennis "3 uitzendingen achter elkaar, dat is wel irritant"
Weet je wat irritant is, Dennis? 8 weken de klef-enbef-story, DAT is irritant!!
Opzouten !!
Klopt, Yollie stond/zat er vlakbij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
Nadia weet natuurlijk dat er nog steeds interview beelden zijn van die premiere.
Yollie vertelde dat ze specifiek over Dennis-gay moesten praten.
Mooi, kunnen we die de schuld gevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door de post van Avonne
okquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n paar berichten verder teruglezen ...... je mist Joris
Dat tuig heeft niet eens in de gaten hoe onbeschoft ze zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:23 schreef rooie3 het volgende:
Hoe onbeleefd ben je om tegen die vrouw te zeggen dat Huub en sliko daar slapen.
Is dat de paddock?quote:
Ze hebben zeker de drainage aangesloten op de hoofdwaterleiding van Noord-Holland ...........quote:
Sterker nog de duinen bij Egmond aan Zee zijn 1.5 m hoger gewordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben zeker de drainage aangesloten op de hoofdwaterleiding van Noord-Holland ...........
Ze had het fototoestel van Huub mee. Iemand anders zal de foto's gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
Hoe komt Lieke (neem ik aan) aan die opnames?
Een van de meiden van DOB heeft die gemaakt met de camera van Huubquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zag gister ook een cap dat ze foto's op haar camera aan naat liet zien, dus, camera mee gehad gister?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |