Hij wil nu zo vaak mogelijk zeggen dat hij geen homo isquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
.... En Dennix zeurt maar door ..... Als het geen item was, maakt hij het er nu een groot item van !
Lijkt wel een ere-code. Huub hoor je ook nooit over de punten van Brian .........quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, daarom denk ik dat Eric toch ceepees van Brian heeft gejat.
Het rare is dat Brian precies wist hoeveel ceepees Huub had en na de telefoontjes met Joris en Syl zei dat Huub geen punten meer had.
Toch reageerde hij gisteren niet toen Huub zei dat hij zijn pa ging bellen.
Het kan ook zijn dat Huub bij de FEBO zijn beklag heeft gedaan over het uitgavepatroon van Brian en Huub nu ook wat vrij spel krijgt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt wel een ere-code. Huub hoor je ook nooit over de punten van Brian .........
Ik denk zoenen met Dennis, zullen we die dan overslaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:14 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Deze miste ik nog....wat is het volgende?
had 100 cpquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt wel een ere-code. Huub hoor je ook nooit over de punten van Brian .........
is ook gelul van Nadia.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Toen we bij de premiere waren waren er ook veel fans die het erover hadden"
Laten wij nou toch gehoord hebben dat er niet veel fans waren ........
+Joris =150 cp'squote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
had 100 cp
dus tel silvia en pappa klopt wel
'n paar berichten verder teruglezen ...... je mist Jorisquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
had 100 cp
dus tel silvia en pappa klopt wel
Brian houd het anders goed in de gaten wat de cp's van Huub en Lieke betreft.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door de post van Avonnequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef Clank het volgende:
Dennis doet net of het 'gay' verhaal alleen door Nadia de wereld in is geholpen.. komt volgens mij voor het grootste deel door zijn eigen gedrag.
Zal nu nog erger worden.Hij zal bewijzen dat hij een echte kerel is.Nou dan had hij Nadia er uit moeten donderen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef avonne het volgende:
Dennis "3 uitzendingen achter elkaar, dat is wel irritant"
Weet je wat irritant is, Dennis? 8 weken de klef-enbef-story, DAT is irritant!!
Opzouten !!
Klopt, Yollie stond/zat er vlakbij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
Nadia weet natuurlijk dat er nog steeds interview beelden zijn van die premiere.
Yollie vertelde dat ze specifiek over Dennis-gay moesten praten.
Mooi, kunnen we die de schuld gevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door de post van Avonne
okquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n paar berichten verder teruglezen ...... je mist Joris
Dat tuig heeft niet eens in de gaten hoe onbeschoft ze zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:23 schreef rooie3 het volgende:
Hoe onbeleefd ben je om tegen die vrouw te zeggen dat Huub en sliko daar slapen.
Is dat de paddock?quote:
Ze hebben zeker de drainage aangesloten op de hoofdwaterleiding van Noord-Holland ...........quote:
Sterker nog de duinen bij Egmond aan Zee zijn 1.5 m hoger gewordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben zeker de drainage aangesloten op de hoofdwaterleiding van Noord-Holland ...........
Ze had het fototoestel van Huub mee. Iemand anders zal de foto's gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
Hoe komt Lieke (neem ik aan) aan die opnames?
Een van de meiden van DOB heeft die gemaakt met de camera van Huubquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zag gister ook een cap dat ze foto's op haar camera aan naat liet zien, dus, camera mee gehad gister?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |