Ik las het op 22 oktober, precies een jaar nadat mijn beste vriendin zelfmoord pleegde dus dat blijft je ook wel bij ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:24 schreef ipanema22 het volgende:
Ik kan mij 21 oktober 2003 nog goed herinneren. Niet direct vanwege Elliott, maar omdat ik toen een relatie kreeg met mijn (ex-)vriendin. Een dag later las ik dat Elliott er niet meer was
quote:
Nog revelaties over zijn jeugd, of aparte ervaringen die je niet wist?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:11 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb laatst de biografie van Smith gelezen, geschreven door Benjamin Nugent. Behoorlijk interessant!
Ik vond het meteen al een topnummer. Eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef Lamon het volgende:
Dus...... SCHOP!!!
En ik ben tegen alle verwachting in "A distorted reality is now a necessity to be free" de afgelopen weken meer gaan waarderen, terwijl ik er aanvankelijk weinig aan vond.
Jep, komen wel allemaal langs in het boek.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nog revelaties over zijn jeugd, of aparte ervaringen die je niet wist?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |