Geef hem even de tijd om te knallen, hij moet eerst met leider Jaap overleggen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix hangt er weer als een sufmuts bij. In het hele gesprek doet hij z'n mond geen seconde open !
Het ia alleen altijd zo jammer dat ze het niet door hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 22:31 schreef Py het volgende:
Sowee Huub en Lieke lullen ze helemaal zoek
Ik wou net chips pakkenquote:Op maandag 17 september 2007 22:32 schreef marky het volgende:
[..]
Zou die nu de korstjes poep onder zijn nagels aan het uitknabbelen zijn
quote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter meelezen schat, er zit veel meer achter.![]()
Jaap heeft de boel alleen maar verergerd. ik verdenk hem nog steeds van samenwerking met Huub, hij zei iets tegen Huub in de trant ,het is geregeld en toe gaf Huub hem een speels stootje op zijn buik, dat was voordat Huub zijn vader belde.quote:Op maandag 17 september 2007 22:33 schreef Varen het volgende:
Wat is dit nou voor een verhaal van Amanda en Nadia?
Wat heeft Jaap aan Amanda verteld?
Lieke heeft het uitgesproken.quote:Op maandag 17 september 2007 22:08 schreef akveor het volgende:
Wat mij voornamelijk stoort aan dit hele gebeuren dat het gebaseerd is op uitspraken van Bianca. Bianca heeft uitspraken tegen Lieke gedaan die ze waarschijnlijk niet had gedaan als het geweten had dat het zo groot gemaakt zou worden door Lieke..
Het lijkt me sowieso vreemd dat een sponsor op dit roddel niveau en op deze manier op de streams te zien wil zijn.
Huub ook?quote:Op maandag 17 september 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
Brian, Huub en Dennis likken nu de wonden na het gesprek en proberen te redden wat er te redden valt
Nee huub moet jaap zijnquote:
conjo di mamaquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Brian: Bij iemand die liegt bij echt wat waar is.......
Iemand een ondertitel?![]()
Hij bedoelde amandaquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Brian: Bij iemand die liegt bij echt wat waar is.......
Iemand een ondertitel?![]()
vreemde uitspraakquote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
Brain heeft tegen Amadna gezegd dat zij niet tegen Naad mag zeggen wat er na de 23ste gaat gebeuren met Huub en Lieke. Het heeft te maken met de brief die Jaap op de computer heeft gelezen. De brief van Lieke. Het is dan afgelopen met Huub en Lieke
Trouwen denk.quote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef Varen het volgende:
Jaap weet het, Brian weet het??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |