Zo groot wordt gemaakt door Lieke? Volgens mij is Amanda degene die het zo groot maakt.quote:Op maandag 17 september 2007 22:08 schreef akveor het volgende:
Wat mij voornamelijk stoort aan dit hele gebeuren dat het gebaseerd is op uitspraken van Bianca. Bianca heeft uitspraken tegen Lieke gedaan die ze waarschijnlijk niet had gedaan als het geweten had dat het zo groot gemaakt zou worden door Lieke..
Het lijkt me sowieso vreemd dat een sponsor op dit roddel niveau en op deze manier op de streams te zien wil zijn.
In 1 keer goedquote:Op maandag 17 september 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het goed samenvat : Huub en Lieke hebben een paar stinkbommetjes in het kamp van 5 gegooid. Zelf kunnen ze rustig op bed liggen en de 5-groep is druk bezig ...........
quote:Op maandag 17 september 2007 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi om te zien hoe dat zooitje trailer-trash zichzelf aan het opblazen is ....
Ze is er zeker toe in staat. Dat heeft ze bewezen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef marky het volgende:
[..]
Speltechnisch gezien zie ik Lieke er wel voor aan om een dit bijelkaar te liegen. Ze heeft dan in ieder geval Amanda en Brian al aardig over de zeik voor een paar uur en dat alleen al is voor lieke een feest. De shit die ze er later voor terug krijgt neemt ze gewoon voor lief.
Het zou op zich een goeie zet zijn om ze zo op de kast te jagen.. had ze alleen niet het verhaal als waarheid aan Huub moeten vertellen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef marky het volgende:
[..]
Speltechnisch gezien zie ik Lieke er wel voor aan om een dit bijelkaar te liegen. Ze heeft dan in ieder geval Amanda en Brian al aardig over de zeik voor een paar uur en dat alleen al is voor lieke een feest. De shit die ze er later voor terug krijgt neemt ze gewoon voor lief.
quote:Op maandag 17 september 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het goed samenvat : Huub en Lieke hebben een paar stinkbommetjes in het kamp van 5 gegooid. Zelf kunnen ze rustig op bed liggen en de 5-groep is druk bezig ...........
Ik weet niet of het bommetjes zijn, Lieke zou echt voor joker staan als ze dit uit haar duim zou zuigen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kent Lieke zeker?quote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef riri het volgende:
weet wel zeker dat bianca al die dingen gezegd heeft....lieke zou daar nooit om liegen
Nou ja er is overal wel wat onrust en ruzie, dat alleen al maakt het de moeite waard.quote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bommetjes zijn, Lieke zou echt voor joker staan als ze dit uit haar duim zou zuigen.
Hoe zag het bommetje er eigenlijk concreet uit dan?quote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bommetjes zijn, Lieke zou echt voor joker staan als ze dit uit haar duim zou zuigen.
Vind ik niet. Ze doet het zelfde wat die ander ook steeds doen gewoon leugentjes vertellen en dan zien wat het resultaat is. Bij de 5 heeft dat meteen resultaat aangezien die redelijk dom zijn. Huub en Lieke kunnen veel beter reageren op dat soort leugens en weten heel goed het spel van de waarheid te scheiden.quote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Lieke uitspraken gebruikt van Bianca. Ik, als ik sponsor was, zou me daar niet voor willen lenen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo groot wordt gemaakt door Lieke? Volgens mij is Amanda degene die het zo groot maakt.![]()
dat is dezelfde sponsor die eerst een brief schreef naar aanleiding van de groepsaanranding ;dat zij niet meer zouden komen .......quote:Op maandag 17 september 2007 22:08 schreef akveor het volgende:
Wat mij voornamelijk stoort aan dit hele gebeuren dat het gebaseerd is op uitspraken van Bianca. Bianca heeft uitspraken tegen Lieke gedaan die ze waarschijnlijk niet had gedaan als het geweten had dat het zo groot gemaakt zou worden door Lieke..
Het lijkt me sowieso vreemd dat een sponsor op dit roddel niveau en op deze manier op de streams te zien wil zijn.
Als ik sponsor was zou ik me niet voor DGK lenen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Lieke uitspraken gebruikt van Bianca. Ik, als ik sponsor was, zou me daar niet voor willen lenen.
Och ik weet het niet, de hele meute over de zeik vind ik ook wel wat hebbenquote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke (en Huub) zijn waarschijnlijk echt wel slim genoeg om geen verzonnen verhaal te vertellen. Binnen 2 dagen is alles controleerbaar. In de discussie nu merk je al dat de anderen steeds verder terugkrabbelen. Voorlopig denk ik dat H&L dichter bij de waarheid zitten.quote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke uitspraken waren dat dan en waren ze dan echt zó verschrikkelijk?quote:Op maandag 17 september 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Lieke uitspraken gebruikt van Bianca. Ik, als ik sponsor was, zou me daar niet voor willen lenen.
Tuurlijk, maar Bianca zal toch met haar dikke billen bloot moeten.quote:Op maandag 17 september 2007 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och ik weet het niet, de hele meute over de zeik vind ik ook wel wat hebben
Niet op de streams!quote:Op maandag 17 september 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Bianca zal toch met haar dikke billen bloot moeten.![]()
Zoveel vreselijks heeft ze toch niet te melden. Ja Amanda, je haar was te ongezond, zoiets. Of. We willen de aandacht voor jullie ook een beetje netjes verdelen. Zo is het dan toch ook. Overigens verwacht ik van Bianca niet dat ze het zo verstandig (eerlijk) zal aanpakken.quote:Op maandag 17 september 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ze een flinke voorraad Veet in huis heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kanjer als in; groot, wel.quote:
Beter meelezen schat, er zit veel meer achter.quote:Op maandag 17 september 2007 22:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoveel vreselijks heeft ze toch niet te melden. Ja Amanda, je haar was te ongezond, zoiets. Of. We willen de aandacht voor jullie ook een beetje netjes verdelen. Zo is het dan toch ook. Overigens verwacht ik van Bianca niet dat ze het zo verstandig (eerlijk) zal aanpakken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |