Ik heb het volkomen gemist maar als er hier mensen zijn die het gehoord hebben is dat dus zoquote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef riri het volgende:
Brian en Amanda hebben het er wel over gehad van een uur eerder laten komen en hopelijk meemogen,dus in de auto stappen
Nadia heeft het al bevestigd, maar was meer een grap geloof ik.quote:Op maandag 17 september 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
Ik heb niks gehoord.Dus weet het echt niet.Hoop echt dat Brian en Amanda liegen,dan klapt de boel.
ALS bianca eerlijk is....quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat woensdag zo voorschut als Bianca eerlijk is![]()
Dus is het te hopen, dat die Bianca eerlijk durft te zijn, als zij hierom gevraagd wordt.quote:Op maandag 17 september 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
Ik heb niks gehoord.Dus weet het echt niet.Hoop echt dat Brian en Amanda liegen,dan klapt de boel.
Het is echter nooit erg serieus geweest. Meer fantaserend hoe ze Lieke konden kloten. Maar het had nooit een kans van slagen natuurlijk. Alsof Amanda zo in had kunnen stappen en niemand die daar iets aan zou kunnen doen. 'O, ja dan ga jij maar mee'. Bovendien had ze dan dus een uur eerder opgehaald moeten worden.quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het volkomen gemist maar als er hier mensen zijn die het gehoord hebben is dat dus zo![]()
Weet jij ook of amanda of brian bianca daadwerkelijk gebeld hebben en haar gevraagd hebben een uur eerder te komen?quote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef riri het volgende:
Brian en Amanda hebben het er wel over gehad van een uur eerder laten komen en hopelijk meemogen,dus in de auto stappen
"De Gekwelde Dichter"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |