Zal schrikken worden als ze erachter komt dat de rest van Nederland er net zo over denktquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda zit er toch wel mee dat Brian vindt dat ze geen klasse heeft![]()
Ach, Brian heeft niets gebroken...........waar blijft de brief!!!!!!!!????quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Brian is blij dat hij niet boos is geworden en de spiegel inclusief Amanda in elkaar heeft geslagen.
Extra ceepees voor de nieuwe Messias, toppie.![]()
Ooooooooo alles is nog heel?! Geen scherven, geen doden? Dat verdient cp's!!!!! (liefst de cp's die anderen hadden verdeind).quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Brian is blij dat hij niet boos is geworden en de spiegel inclusief Amanda in elkaar heeft geslagen.
Extra ceepees voor de nieuwe Messias, toppie.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zal schrikken worden als ze erachter komt dat de rest van Nederland er net zo over denkt![]()
Naad: The Devil in disguisequote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia stookt lekker:" Dus hij kleineert je"
Ssssttttttquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze niet door dat Lieke slaapt?
Echt iets voor die vijf zwijnen om dat kind wakker te gaan maken.
brian heeft al gezien dat lieke op bed ligt want hij liep er 2 maal langs. Maar onze intellectueel verlaagt zich niet tot inhoudsloze discussies (dat gaf hij ook al mee aan amanda). Brian verkiest het om in het bubbelbad te gaan liggen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze niet door dat Lieke slaapt?
Echt iets voor die vijf zwijnen om dat kind wakker te gaan maken.
Ff in de jacuzzi met een whiskey om vooral niets te breken en dus.........contactpunten verdienen!quote:
Retorische vraag neem ik aan?quote:Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda ook al iets gezegd wat Brian niet met sex kan goedmaken, of is dat teveel gevraagd.....![]()
Volgens mij staat daar 2005 boven!quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Zo te zien was DOB de enige deelnemer![]()
Klik toch gewoon op mijn sig, zoveel makkelijker.quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef kallie1 het volgende:
Iedereen die gestemd heeft voor Huub laat even een berichtje achter op Huub zijn website.
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl.
Hij zal wel weer achter hebben mogen lezen wat zijn acties van gisteren hebben veroorzaakt. Hij leest nl weleens wat. Een dag later draait die opeens om als een blad aan een boom.quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
brian heeft al gezien dat lieke op bed ligt want hij liep er 2 maal langs. Maar onze intellectueel verlaagt zich niet tot inhoudsloze discussies (dat gaf hij ook al mee aan amanda). Brian verkiest het om in het bubbelbad te gaan liggen.
Ok, gedaanquote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef kallie1 het volgende:
Iedereen die gestemd heeft voor Huub laat even een berichtje achter op Huub zijn website.
En maar bidden tot The Mother from Hell dat dit charme offensief gaat werken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
brian heeft al gezien dat lieke op bed ligt want hij liep er 2 maal langs. Maar onze intellectueel verlaagt zich niet tot inhoudsloze discussies (dat gaf hij ook al mee aan amanda). Brian verkiest het om in het bubbelbad te gaan liggen.
Jammer voor hem, zal bij mij niet lukkenquote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
En maar bidden tot The Mother from Hell dat dit charme offensief gaat werken.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef ocmer het volgende:
Ik vindt dat nadia langzaam maar wel het spel goed speelt als je alles op een rijtje zet. Zit goed bij amanda (en stookt) ze heeft dennix en jaap in haar broekzak en ze heeft volgens mij brain zo het bed in. huub en lieke hebben geen problemen met haar ze krijgen zelfs brieven dat ze goed bij huub en lieke past, ze heeft vandaag aan gegeven dat ze leuk met lieke heeft gesproken.let op een wolf in schaaps kleding. Een nadeel ik denk dat als ze zelf wordt aangepakt dat ze mentaal niet zo sterk is.
Dat mogen ze allemaal, alleen bij Brian valt het de laatste weken op omdat hij in de gaten heeft dat hij als domme, boze, agressieve Antnilliaans gezien wordt.quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Even later hoorde ik hem zeggen dat hij tenminste van het leven geniet en toen was hij opeens anders. Hij leest dingen achter.
Ze is beter dan Dennis, 100%quote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef ocmer het volgende:
Ik vindt dat nadia langzaam maar wel het spel goed speelt als je alles op een rijtje zet. Zit goed bij amanda (en stookt) ze heeft dennix en jaap in haar broekzak en ze heeft volgens mij brain zo het bed in. huub en lieke hebben geen problemen met haar ze krijgen zelfs brieven dat ze goed bij huub en lieke past, ze heeft vandaag aan gegeven dat ze leuk met lieke heeft gesproken.let op een wolf in schaaps kleding. Een nadeel ik denk dat als ze zelf wordt aangepakt dat ze mentaal niet zo sterk is.
En komt hij verder dan conjo di mama of zoquote:Op maandag 17 september 2007 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Brian is in zichzelf aan het praten
Dat bedoel ik nou, daarom vindt ik Brian niksquote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef Dark het volgende:
Brian geeft Dennis opdracht om Lieke wakker te maken!
Dennis vraagt waar Huub is en gaat met een deksel gooien!
Ik ga hem gelijk nomineren voor de nobelprijs van de vredequote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ooooooooo alles is nog heel?! Geen scherven, geen doden? Dat verdient cp's!!!!! (liefst de cp's die anderen hadden verdeind).
![]()
idd... 1x is leuk, maar dit is weer zo extreem doorgetrokkenquote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kleuters
ik denk aan hele andere bewoordingen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kleuters
Stelletje klootzakkenquote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef b.a.s. het volgende:
Brian geeft aan Dennis de opdracht tegen Jaap te zeggen dat Lieke slaapt
En registreren..quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef riri het volgende:
http://ring2007.televizierring.nl/stemronden.php?id=2
onderaan Huub van Ballegooyen intypen en stemmen maar....
Jep we hebben het weer gezien, en weer een paar punten inleveren op de popoll! Jullie zijn goehoed! Jullie loodsen onze Huub en Lieke regelrecht naar de overwinnnig (ze hoeven er zelf iig steeds minder voor te doen).quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk aan hele andere bewoordingen.![]()
Die hele bende van 5 is voor mij één pot nat.quote:Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef Donnie29 het volgende:
Wie ik toch het meest haat in de kooi is Dennix, gevolgd door Jaap..
Dit gaat mis, ik ben blij dat Huub niet gezopen heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Huub weer aan het clashen !
quote:
excuses, het zijn er zesquote:Op maandag 17 september 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
Op dag 233 is een filmpje van de NK visagie te zien.
Zowel op het podium als bij de uitreiking zijn er 6 koppels te zien.
[afbeelding]
links Amanda met rode band
tweede meisje wit shirt en zwarte mouwen
derde met bronskleurig shirt
vierde meisje met wit shirt
vijfde meisje met roze gestreept shirt
zesde meisje in zwarte jurk
Maar Brrrian heeft vast zijn pilletjes nog niet gehad!quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gaat mis, ik ben blij dat Huub niet gezopen heeft.
Gedaanquote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef kallie1 het volgende:
Dat is dan ook weer waar....quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gaat mis, ik ben blij dat Huub niet gezopen heeft.
Jeeeeeeeeeeeeeee nou dan is een derde plek op een scholierenwedstrijd toch wel écht een overinning!quote:
Jaap en Dennis maken op instigatie van Brian Lieke wakker. Huub komt erbij en weet het gesprek op de leugens en lafheid van Brian te brengen. Brian zit in de jacuzzi, er wordt wat heen en weer geschreeuwd. Waar het op neer komt is dat Brian er ook achter zou zitten dat er een plan was Amanda vandaag te laten gaan i.p.v. Lieke. Huub heeft Dennis en Jaap weer rustig, heel knap.quote:
Die zit inmiddels 24/7 aan de pammetjes imo.quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar Brrrian heeft vast zijn pilletjes nog niet gehad!![]()
Huub oogt op de cap hierboven zeer beheerst, mooi zo.quote:Op maandag 17 september 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap en Dennis maken op instigatie van Brian Lieke wakker. Huub komt erbij en weet het gesprek op de leugens en lafheid van Brian te brengen. Brian zit in de jacuzzi, er wordt wat heen en weer geschreeuwd. Waar het op neer komt is dat Brian er ook achter zou zitten dat er een plan was Amanda vandaag te laten gaan i.p.v. Lieke. Huub heeft Dennis en Jaap weer rustig, heel knap.
Schijnheil.quote:Op maandag 17 september 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
Jaap en Dennis maken op instigatie van Brian Lieke wakker.
Hmmmm ja, zo ziet hij er wel uit op de caps.quote:Op maandag 17 september 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zit inmiddels 24/7 aan de pammetjes imo.
Oke, ik voel goedmaaksex aan komen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
Brian wil niet echt praten met Amanda Amanda houdt zich in; ze probeert de schijn goed te houden....
Lieke ligt op bed, Jaap en Dennix maken lawaai.quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
Ja hallo, wat wordt er zoal gezegd?
Helaas is Amanda er nu bijgekomen, zodat het bijna niet meer is te verstaan.quote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub oogt op de cap hierboven zeer beheerst, mooi zo.et merci
![]()
Tuutlijk, komt helemaal goed.quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat mijn stemt telt, ik heb per ongeluk Huub van Ballegooyen ingevuld, ipv Huub van Ballegooy
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke, ik voel goedmaaksex aan komen.![]()
Dit is smullen, zelfs zonder streams, dankquote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke ligt op bed, Jaap en Dennix maken lawaai.
Jaap tegen Huub dat hij Brian een pussy noemde toen die op bed ging liggen
Dennix die vergeten is dat hij vandaag op bed heeft gelegen omdat hij ziek was
Jaap gaat gauw naar Brian om te zeggen dat Huub Brian een pussy noemde
Brian: laat die pussy maar naar buiten komen dan
Huub: Jij loopt weg en laat je vriendin in de steek, kom nu maar teruggelopen, ik laat laffe honden altijd naar me toekruipen
Nu gaat het over de uitspraak van Bianca dat het haar van Amanda helemaal verrot is en niet te gebruiken was voor vandaag
Nadia komt erbij en het gesprek gaat over haar.
Amanda erbij en ze ontkent dat Bianca dat gezegd heeft.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |