Zal schrikken worden als ze erachter komt dat de rest van Nederland er net zo over denktquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda zit er toch wel mee dat Brian vindt dat ze geen klasse heeft![]()

Ach, Brian heeft niets gebroken...........waar blijft de brief!!!!!!!!????quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Brian is blij dat hij niet boos is geworden en de spiegel inclusief Amanda in elkaar heeft geslagen.
Extra ceepees voor de nieuwe Messias, toppie.![]()

Ooooooooo alles is nog heel?! Geen scherven, geen doden? Dat verdient cp's!!!!! (liefst de cp's die anderen hadden verdeind).quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Brian is blij dat hij niet boos is geworden en de spiegel inclusief Amanda in elkaar heeft geslagen.
Extra ceepees voor de nieuwe Messias, toppie.![]()

quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zal schrikken worden als ze erachter komt dat de rest van Nederland er net zo over denkt![]()

Naad: The Devil in disguisequote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia stookt lekker:" Dus hij kleineert je"

Ssssttttttquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze niet door dat Lieke slaapt?
Echt iets voor die vijf zwijnen om dat kind wakker te gaan maken.

brian heeft al gezien dat lieke op bed ligt want hij liep er 2 maal langs. Maar onze intellectueel verlaagt zich niet tot inhoudsloze discussies (dat gaf hij ook al mee aan amanda). Brian verkiest het om in het bubbelbad te gaan liggen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze niet door dat Lieke slaapt?
Echt iets voor die vijf zwijnen om dat kind wakker te gaan maken.

Ff in de jacuzzi met een whiskey om vooral niets te breken en dus.........contactpunten verdienen!quote:

Retorische vraag neem ik aan?quote:Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda ook al iets gezegd wat Brian niet met sex kan goedmaken, of is dat teveel gevraagd.....![]()

Volgens mij staat daar 2005 boven!quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Zo te zien was DOB de enige deelnemer![]()

Klik toch gewoon op mijn sig, zoveel makkelijker.quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef kallie1 het volgende:
Iedereen die gestemd heeft voor Huub laat even een berichtje achter op Huub zijn website.
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl.

Hij zal wel weer achter hebben mogen lezen wat zijn acties van gisteren hebben veroorzaakt. Hij leest nl weleens wat. Een dag later draait die opeens om als een blad aan een boom.quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
brian heeft al gezien dat lieke op bed ligt want hij liep er 2 maal langs. Maar onze intellectueel verlaagt zich niet tot inhoudsloze discussies (dat gaf hij ook al mee aan amanda). Brian verkiest het om in het bubbelbad te gaan liggen.

Ok, gedaanquote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef kallie1 het volgende:
Iedereen die gestemd heeft voor Huub laat even een berichtje achter op Huub zijn website.
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl.

En maar bidden tot The Mother from Hell dat dit charme offensief gaat werken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
brian heeft al gezien dat lieke op bed ligt want hij liep er 2 maal langs. Maar onze intellectueel verlaagt zich niet tot inhoudsloze discussies (dat gaf hij ook al mee aan amanda). Brian verkiest het om in het bubbelbad te gaan liggen.

Jammer voor hem, zal bij mij niet lukkenquote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
En maar bidden tot The Mother from Hell dat dit charme offensief gaat werken.![]()

quote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef ocmer het volgende:
Ik vindt dat nadia langzaam maar wel het spel goed speelt als je alles op een rijtje zet. Zit goed bij amanda (en stookt) ze heeft dennix en jaap in haar broekzak en ze heeft volgens mij brain zo het bed in. huub en lieke hebben geen problemen met haar ze krijgen zelfs brieven dat ze goed bij huub en lieke past, ze heeft vandaag aan gegeven dat ze leuk met lieke heeft gesproken.let op een wolf in schaaps kleding. Een nadeel ik denk dat als ze zelf wordt aangepakt dat ze mentaal niet zo sterk is.

Dat mogen ze allemaal, alleen bij Brian valt het de laatste weken op omdat hij in de gaten heeft dat hij als domme, boze, agressieve Antnilliaans gezien wordt.quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Even later hoorde ik hem zeggen dat hij tenminste van het leven geniet en toen was hij opeens anders. Hij leest dingen achter.

Ze is beter dan Dennis, 100%quote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef ocmer het volgende:
Ik vindt dat nadia langzaam maar wel het spel goed speelt als je alles op een rijtje zet. Zit goed bij amanda (en stookt) ze heeft dennix en jaap in haar broekzak en ze heeft volgens mij brain zo het bed in. huub en lieke hebben geen problemen met haar ze krijgen zelfs brieven dat ze goed bij huub en lieke past, ze heeft vandaag aan gegeven dat ze leuk met lieke heeft gesproken.let op een wolf in schaaps kleding. Een nadeel ik denk dat als ze zelf wordt aangepakt dat ze mentaal niet zo sterk is.

En komt hij verder dan conjo di mama of zoquote:Op maandag 17 september 2007 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Brian is in zichzelf aan het praten

Dat bedoel ik nou, daarom vindt ik Brian niksquote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef Dark het volgende:
Brian geeft Dennis opdracht om Lieke wakker te maken!
Dennis vraagt waar Huub is en gaat met een deksel gooien!

Ik ga hem gelijk nomineren voor de nobelprijs van de vredequote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ooooooooo alles is nog heel?! Geen scherven, geen doden? Dat verdient cp's!!!!! (liefst de cp's die anderen hadden verdeind).
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |