Oh, ik dacht dat je de wedstrijd bedoelde waar Lieke aan mee heeft gedaanquote:Op maandag 17 september 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat over de visagiewedstrijd van Amanda. Dat was geen NK ook al blijft Amanda dat maar beweren.
De wedstrijd waar Lieke vandaag aan mee heeft gedaan, dat was dus wél een NK.quote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de wedstrijd bedoelde waar Lieke aan mee heeft gedaan![]()
Linkje? Op het programma stem ik niet, dat gun ik de Febo niet, maar op Huub wil ik wel stemmen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
That reminds me, even stemmen op Huub.
www.televisierring en dan mannelijke tv persoonlijkheden. Huub staat er niet bij, maar je kan onderin je eigen favoriet invullen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Linkje? Op het programma stem ik niet, dat gun ik de Febo niet, maar op Huub wil ik wel stemmen.
Bij Jensen ?quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Zora01 het volgende:
http://ring2007.televizierring.nl/stemronden.php?id=2
helemaal naar onder scrollen
Ik heb dat zelfs gedaan! sssssssst!!!! (kon het niet laten)quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
www.televisierring en dan mannelijke tv persoonlijkheden. Huub staat er niet bij, maar je kan onderin je eigen favoriet invullen.
al gedaanquote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef riri het volgende:
dus toch voor de ziveren televizierring stemmen maar alleen voor de naam Huub van Ballegooyen
Wat lief dat je dat zegtquote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef noekje het volgende:
Nu heb ik al een hele leuk vader, de leukste van Nederland. Dat is laatst bewezen tijdens het NK vaderschap in de voetbalkantine van de IJsselmeervogels maar anders zou ik Theo wel willen hebben.
me tooquote:Op maandag 17 september 2007 20:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfs gedaan! sssssssst!!!! (kon het niet laten)
Het thema was dan ook "indianen" vandaar.quote:Op maandag 17 september 2007 20:42 schreef mistinguett het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat ze het haar van lieke met spectaculair mooie extentions gemaakt zouden hebben, waar amanda [en nadia] dan stinkend jaloers op zou zijn.
maar dit is voor een verkleedpartijtje, een grapje, niks aan.
na haar gezien te hebben hoopte ik nog dat ze dan als ze al die rotzooi eraf en eruit gewassen zou hebben er toch nog iets leuks aan over zou houden, maar niets van dat al, het blijft pipo's matje wat onder haar haar uitkomt.
erg jammer, wat een prutser[s], en daar zijn ze nog eerste mee geworden ook, zegt wel iets over het niveau van de 'wedstrijd hairextentions', ik had me er echt iets heeeeel anders bij voorgesteld.
ik ook.........misschien handig om af en toe het linkje ertussen te gooien voor andere users die eventueel willen stemmen?quote:
Gedaanquote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
www.televisierring en dan mannelijke tv persoonlijkheden. Huub staat er niet bij, maar je kan onderin je eigen favoriet invullen.
Wat ik dan weer irritant vind is dat je je eerst moet aanmelden met naam, adres en alles en dan pas telt je stem mee..quote:Op maandag 17 september 2007 20:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfs gedaan! sssssssst!!!! (kon het niet laten)
Hij had al geen honger, want Amanda had daarvoor ook al niet naar hem geluisterdquote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
brian kon niet meer genieten van zijn kut eten vanwege dat gelel van huub.
Nou brian ga lekker naar mamanetty kan je lekker rustig eten
Vandaar kut eten.Lig echt in een deuk nuquote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij had al geen honger, want Amanda had daarvoor ook al niet naar hem geluisterd![]()
Je kunt ook nog iets winnen geloof ikquote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat ik dan weer irritant vind is dat je je eerst moet aanmelden met naam, adres en alles en dan pas telt je stem mee..![]()
Nee joh, ze hebben nog steeds een opbouwende duscussiequote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef StephanL het volgende:
Is Brian nu weg?
Hij was zo stilquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben nog steeds een opbouwende duscussie![]()
Gewoon die stemrondes afschaffen.Dat breekt de hele zooi open.quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef ricofromrio het volgende:
lullig dat Brian Amanda niet kan dumpen
want dan kan hij de gooi uit
quote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij had al geen honger, want Amanda had daarvoor ook al niet naar hem geluisterd![]()
Ach ja, ik heb niets te verbergen en daarbij sta ik sowieso al overal geregistreerd (jij ook). Er is niets meer anoniem tegenwoordig, ookal wil men dat vaak wel zo doen lijken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat ik dan weer irritant vind is dat je je eerst moet aanmelden met naam, adres en alles en dan pas telt je stem mee..![]()
ja oké, las net ook dit; 'De Award gaat naar de deelnemer die ter plekke de leukste, mooiste, opvallendste en meest creatieve metamorfose maakt.'quote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het thema was dan ook "indianen" vandaar.
Is Huub van Ballegooy goed?---------- of heeft ie een andere achternaam?quote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie niet inmiddels![]()
http://ring2007.televizierring.nl/stemronden.php?id=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |