Wat ik dan weer irritant vind is dat je je eerst moet aanmelden met naam, adres en alles en dan pas telt je stem mee..quote:Op maandag 17 september 2007 20:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfs gedaan! sssssssst!!!! (kon het niet laten)
Hij had al geen honger, want Amanda had daarvoor ook al niet naar hem geluisterdquote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
brian kon niet meer genieten van zijn kut eten vanwege dat gelel van huub.
Nou brian ga lekker naar mamanetty kan je lekker rustig eten
Vandaar kut eten.Lig echt in een deuk nuquote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij had al geen honger, want Amanda had daarvoor ook al niet naar hem geluisterd![]()
Je kunt ook nog iets winnen geloof ikquote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat ik dan weer irritant vind is dat je je eerst moet aanmelden met naam, adres en alles en dan pas telt je stem mee..![]()
Nee joh, ze hebben nog steeds een opbouwende duscussiequote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef StephanL het volgende:
Is Brian nu weg?
Hij was zo stilquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben nog steeds een opbouwende duscussie![]()
Gewoon die stemrondes afschaffen.Dat breekt de hele zooi open.quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef ricofromrio het volgende:
lullig dat Brian Amanda niet kan dumpen
want dan kan hij de gooi uit
quote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij had al geen honger, want Amanda had daarvoor ook al niet naar hem geluisterd![]()
Ach ja, ik heb niets te verbergen en daarbij sta ik sowieso al overal geregistreerd (jij ook). Er is niets meer anoniem tegenwoordig, ookal wil men dat vaak wel zo doen lijken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat ik dan weer irritant vind is dat je je eerst moet aanmelden met naam, adres en alles en dan pas telt je stem mee..![]()
ja oké, las net ook dit; 'De Award gaat naar de deelnemer die ter plekke de leukste, mooiste, opvallendste en meest creatieve metamorfose maakt.'quote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het thema was dan ook "indianen" vandaar.
Is Huub van Ballegooy goed?---------- of heeft ie een andere achternaam?quote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie niet inmiddels![]()
http://ring2007.televizierring.nl/stemronden.php?id=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |