Zoals ik het me herinner waren het er 4 en was Amanda dus één na laatste geworden (de op één na slechtste) in een wedstrijdje vrije visageie (oftewel amateurs, hobbyvisagisten).quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef Py het volgende:
[..]
O, had ik even verkeerd begrepen. Maar dat van die 4 of 7 deelnemers is toch juist de vraag?
En nog vond ik het kapsel niet veel voorstellen. Maar ik heb dan ook 0,0 verstand van kapsels
ik had gehoopt dat ze het haar van lieke met spectaculair mooie extentions gemaakt zouden hebben, waar amanda [en nadia] dan stinkend jaloers op zou zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 20:33 schreef Py het volgende:
[..]
wat Lieke op haar hoofd had vond ik nou ook niet echt bijzonder: een hanekam stijf van de haarlak kan iedereen maken en achter een paar oranje extensions erin en that's it. De make up was nog het meest bijzonder
Toch gestolen punten van Brian en Brian heeft niks in de gaten, terwijl hij weet dat Huub 0 ceepees heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef Desii het volgende:
Huub gaat zijn pa bellen.... maar hoe komt tie aan punten??
Hij had er nul en Lieke maar 30
Nou..... Een hoogte punt in de analen van de kooi....quote:Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
[..]
nou geloof maar dat dat spannend is geweest.![]()
![]()
Die punten snap ik ook nooit veel vanquote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef Desii het volgende:
Huub gaat zijn pa bellen.... maar hoe komt tie aan punten??
Hij had er nul en Lieke maar 30
Zaterdag 100 gekregen van Eric.quote:Op maandag 17 september 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Hoe komt Huub aan cp's?
quote:Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef Lobasca het volgende:
B. en dan persifleerd ze alles op mij
Waarom denk je dat?quote:
Zo'n leuke man, ik heb genoten van zijn bezoek aan de Villa toen hij samen met Huub piano speelde, heerlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
A wise Man, de vader van Huub.....
Op dezelfde manier als brian.quote:Op maandag 17 september 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Hoe komt Huub aan cp's?
Mss wil Theo mij adopteren.quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is die vader bij de tijd..... !
Wow !
Het gaat over de visagiewedstrijd van Amanda. Dat was geen NK ook al blijft Amanda dat maar beweren.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n leuke man, ik heb genoten van zijn bezoek aan de Villa toen hij samen met Huub piano speelde, heerlijk.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
Theo: hé hoe zit dat met die gasten. Wonen die nog steeds in jouw huis?
Super!
That reminds me, even stemmen op Huub.quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef Clank het volgende:
Theo maakt nog even reclame voor Huub en de Televizierring.. en dat híj hem verdient
Nou ja hij begluurt lieke ook in de douche vinden ze bij de febo heel normaal. Sterker nog ze schrijven er nog een geanimeerd stukje over in Villa vandaagquote:Op maandag 17 september 2007 20:47 schreef Dark het volgende:
Voor Jaap is de Private de Private niet meer????????
Ja, Lieke wil niet.quote:Op maandag 17 september 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
Trouwplannen van Huub zijn gecancelled.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |