Ik zeg, bellen met DOBquote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gaat huub en lieke in de schoenen schuiven dat ze Dob door het slijk halen. Heeft stookjaap haar even ingefluisterd want zover was zij zelf nog niet.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar was Ivar geweest. Leuke jongen die Ivar!
Het was een mbo-scholieren wedstrijd, als ik het me goed herinner. Zoiets dergelijks, stelde weinig voor in ieder geval. Hebben die site van het evenement nog een paar keer gelinkt, toentertijd in de COS.quote:
Ik vind Amanda steeds meer op een kaboutervrouwtje lijken met al die enorme rondingen (borsten, billen, buik). Een rode puntmuts maakt het plaatje compleet.quote:
Ze heeft net aangevraagd om DOB te mogen bellen. Ze wacht nu op antwoordquote:Op maandag 17 september 2007 20:28 schreef Dreamboy het volgende:
Ik snap niet dat ze mogen bellen.
Het spel speelt toch in de villa?
Laat ze het nummer van DOB nu maar draaien, oeps.......intoetsenquote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda draait door nu, geloof ik...
Personeel mag altijd gebeld worden, mits daar een goede reden voor is.quote:Op maandag 17 september 2007 20:28 schreef Dreamboy het volgende:
Ik snap niet dat ze mogen bellen.
Het spel speelt toch in de villa?
En wéér een sponsor down the drain......quote:
Klopt!quote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een mbo-scholieren wedstrijd, als ik het me goed herinner. Zoiets dergelijks, stelde weinig voor in ieder geval. Hebben die site van het evenement nog een paar keer gelinkt, toentertijd in de COS.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat ze het nummer van DOB nu maar draaien, oeps.......intoetsen![]()
Daar hoop ik op!quote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef kybe het volgende:
Wat zou het nou eens leuk zijn als Bianca tegen amanda zegt:ja dat klopt Amanda dat is ook zo!
quote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef Varen het volgende:
Nadia: Oh mijn lippen zijn droog! Welke?![]()
Dat verklaart een hoop en past in het beeld wat ik heb van prutsers DOB. NK voor leerlingen vakopleiding of zo. Niemand heeft een hoge pet op van DOB en wat Lieke op haar hoofd had vond ik nou ook niet echt bijzonder: een hanekam stijf van de haarlak kan iedereen maken en achter een paar oranje extensions erin en that's it. De make up was nog het meest bijzonderquote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een mbo-scholieren wedstrijd, als ik het me goed herinner. Zoiets dergelijks, stelde weinig voor in ieder geval. Hebben die site van het evenement nog een paar keer gelinkt, toentertijd in de COS.
Klopt! en Amanda zat in de uit de hand gelopen hobby categorie. NK, my ass.quote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
Ach Dennis, ja je hebt al zó veel meegemaakt......
En dat allemaal omdat Snollie Lieke wil bashen met uitspraken die Bianca eventueel zal doen, sneu tiep!quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En wéér een sponsor down the drain......![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 20:34 schreef Dreamboy het volgende:
De FEBO is eerst even met Bianca aan het overleggen nu wat ze moet zeggen.
Hij vertelde over zijn enerverende ervaringen met het feit dat hij ging daten......quote:Op maandag 17 september 2007 20:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Vertel.Zijn broek paste niet meer, bad hairday????
volgens amanda profs.quote:Op maandag 17 september 2007 20:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt! en Amanda zat in de uit de hand gelopen hobby categorie. NK, my ass.
In de middag is het de beurt aan “vrije” visagisten. Hun make-up thema is “cover-girl”. Vrije visagisten zijn voor hun beroep of uit de hand gelopen hobby actief als visagist. Wie van hen zal de jury het meest weten te imponeren. Deze wedstrijd is van 14.00 tot 16.00 uur op het toneel te volgen.
Droomscenario hoor want waar is Dennis dan?quote:Op maandag 17 september 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat de redactie echt Jaap gaat toneelhaken.
DUH!quote:Op maandag 17 september 2007 20:33 schreef Py het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop en past in het beeld wat ik heb van prutsers DOB. NK voor leerlingen vakopleiding of zo. Niemand heeft een hoge pet op van DOB en wat Lieke op haar hoofd had vond ik nou ook niet echt bijzonder: een hanekam stijf van de haarlak kan iedereen maken en achter een paar oranje extensions erin en that's it. De make up was nog het meest bijzonder
Volgens mij was de laatste keer dat DOB er was, een moment in de kapsalon, dat de dobdame met lieke sprak en een aantal veelzeggende uitspraken over amanda deed. Het was dus ook op de streams te zien dat dob perse niet amanda wilde en dat beargumenteerde. Wat er precies gezegd is weet ik ook niet meer.quote:Op maandag 17 september 2007 20:35 schreef ricofromrio het volgende:
Maakt ook niet uit wat DOB zeggen ze draaien het toch zo wel
dat Huub ongelijk heeft
Jaap verpest alles met z'n notitie boekjequote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Droomscenario hoor want waar is Dennis dan?
Ik stem voor. Ik heb Jaap er nog liever uit dan een Dennis.![]()
Jaap houd alles tegen.Eindelijk eens ruzie bij andere en Jaap is weer bang.Elk plan word tegengehouden door Jaap.Hij is echt slecht voor de show.quote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Droomscenario hoor want waar is Dennis dan?
Ik stem voor. Ik heb Jaap er nog liever uit dan een Dennis.![]()
O, had ik even verkeerd begrepen. Maar dat van die 4 of 7 deelnemers is toch juist de vraag?quote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
DUH!
Amanda deed mee aan een MBO-scholieren wedstrijd te Hardenberg en werd daar derde (er waren niet meer dan 4 deelnemers). DOB deed vandaag met Lieke mee aan de NK hairextentions in de jaarbeurs te Utrecht.
nou geloof maar dat dat spannend is geweest.quote:Op maandag 17 september 2007 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij vertelde over zijn enerverende ervaringen met het feit dat hij ging daten......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |