Het zou mij zomaar niets verbazen als de dikkedobdame er woensdag niet bij is of dat heel dob niet komt.quote:Op maandag 17 september 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
Jaap wil Huub confronteren met zijn uitspraak van 3 mensen ipv 7 mensen bij de nk visagie.
Brian vindt het onzin, hij zegt wacht tot woensdag.
Dit is toch wel spannend, ik wil die foto's dan we zien natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
Brian zegt tegen Jaap dat er wel 7 deelnemers waren op het NK.. hij heeft zelfs van allemaal een foto gemaakt.
Jaap en Dennis willen Huub ermee confronteren en Brian wil wachten tot woensdag als Bianca komt.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
amanda behandelt huub en lieke als peuters omdat ze verzinnende verhalen vertellen.
Ze luistert niet naar wat zij zeggen daarom jonguh
Nog geen kwaakje te horen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
Dennis doet ook een duit in het zakje. De discussie ging nergens over, echt nergens over!!! Goh Dennis dat zei Brian net al!!!!
Dennis bevestigd wel keer op keer een echt goed luisteraar te zijn!quote:Op maandag 17 september 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
Dennis doet ook een duit in het zakje. De discussie ging nergens over, echt nergens over!!! Goh Dennis dat zei Brian net al!!!!
Kunnen we die uitslag niet ergens checken en hoeveel deelnemers er warenquote:Op maandag 17 september 2007 20:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het zou mij zomaar niets verbazen als de dikkedobdame er woensdag niet bij is of dat heel dob niet komt.
Dit zou ik als fervente streamer uiteraard enorm betreuren.
Of ze gaat weer huilen, omdat ze zich aangevallen voelt.quote:Op maandag 17 september 2007 20:20 schreef ericahysterica het volgende:
Het zou mij zomaar niets verbazen als de dikkedobdame er woensdag niet bij is of dat heel dob niet komt.
Dit zou ik als fervente streamer uiteraard enorm betreuren.
Ik heb al zitten googlen, maar niets te vinden.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Kunnen we die uitslag niet ergens checken en hoeveel deelnemers er waren![]()
Ik hoop dat DOB toegeeft dat ze hebben gezegd dat Amanda onhandelbaar is.quote:Op maandag 17 september 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
jaap maakt samen met amanda een lijstje om dingen te vragen aan de dobdame. Want jaap wil huup de wind uit de zeilen nemen.
Het was iig geen NK.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Kunnen we die uitslag niet ergens checken en hoeveel deelnemers er waren![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Geluidslock op Amanda
Bij jou of in het eggie?quote:Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Geluidslock op Amanda
Daar was Ivar geweest. Leuke jongen die Ivar!quote:Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
"When you love somebody, set them free"
In't eggie...quote:
Die robuuste riem doet dat niemendellerige slaaphempie inderdaad weinig goed.quote:Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia denkt wat een lelijk jurkje Amanda
Nadia: "wat een leuk jurkje Amanda"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |