Geen idee. Ik gok dat deze afkomstig van Senesta. Waar zij deze vandaan heeft is mij niet bekend.quote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Van wie is deze foto eigenlijk?
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?quote:
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?
[afbeelding]
ik vind het een enorm creatieve foto, maar ik heb wel het gevoel dat het felle rood er zit om slecht shopwerk te verdoezelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?
[afbeelding]
Ja, vind ik ook beter in dit thema passen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het liever zien dat meerdere foto's tot één plaatje verwerkt mogen worden.
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het liever zien dat meerdere foto's tot één plaatje verwerkt mogen worden.
mja, dat biedt natuurlijk wel weer kansen voor mensen die de fotografische trucjes niet kennen maar wel een goed idee hebben nietwaar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)
Zo heb je bij alles wel mensen die ergens beter in zijn dan anderen. Ik bekijk het gewoon vanuit mijn perspectief, en bij dit soort dingen denk ik meteen aan doorzichtige mensen (waar ik al twee foto's voor nodig heb, omdat mijn camera gewoon niet goed genoeg is om dat met sluitertijden te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
ehm, de basis is nog steeds 1 foto; daar zijn andere stukjes foto aan toegevoegd. Ik zie dat de regel daarmee niet overtreden is:quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.
Of de regel is foutief geformuleerd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:photoshop-regel-vrij, de basis moet wel uit 1foto bestaan.
Dit doet me helemaal niets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef Kamermans het volgende:
als in "het mysterieuze schip op de bodum van de zee"
klikbaar
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/Onderwater1-T.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, al die UFO foto's zijn met meerdere foto's gefabriceerd, dus wil ik het ook wel mogen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.
Pannenkoek met copyright?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Sugar het volgende:
Dit is pas echt mysterieus.![]()
![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |