abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 00:36:10 #276
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_53317019
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
Stelling: als er voldoende bloed wordt gevonden om DNA van Maddie te onderzoeken, dan is zij niet gestorven door een overdosis aan slaapmiddelen.
Als jouw dochter door een overdosis aan slaapmiddlen overlijdt, dan ben je als ouder erg verdrietig, en gedeprimeerd, ook al weet je dat dit je professionele leven verwoest, omdat jij/jullie die slaapmiddelen heeft/hebben gegeven en je/jullie nooit gewild heeft/hebben dat je dochter zou overlijden. Je gaat dan dus haar huid niet 'breken', zodat er misschien voldoende bloed vrij komt om bij recherche een DNA sample te vinden, bij het verduisteren van haar lichaam als je daartoe besluit. Jij voelt je schuld nl., je doet niets om haar lichaam te 'ontheiligen' bwvs, zodat haar huid 'breekt'.
Het breken van haar huid, waardoor evt. bloed vrijkomt voldoende om bij recherche een DNA sample te ''harvesten', duidt op andere involvement dan ouders???
Het slaapmiddelenverhaal als doodsoorzaak is volgens mij gebaseerd op het feit dat die tweeling maar niet wakker te krijgen was de avond van Maddie's verdwijning. En er is ook nog iets met injectienaalden en slaapmiddel gevonden in bodily fluids, maar ik weet niet wat daarvan waar is.

Indien de ouders ervoor verantwoordelijk zijn, kan het natuurlijk ook onder andere omstandigheden gebeurd zijn. Een klap, een duw, een val... Wat je ook verzint, het is allemaal pure speculatie natuurlijk. Wat overigens niet alleen geldt voor het ouders-zijn-de-daders-scenario, maar ook voor de ontvoeringstheorie.

Btw, het ene sluit het andere ook niet uit, natuurlijk. De ouders kunnen hun kinderen slaapmiddelen gegeven hebben, en dan nog kan Maddie overleden zijn aan een val. Of ze kan ontvoerd zijn (vandaar dat ze niet is gaan krijsen, zoiets). De politie onderzoekt gewoon alle mogelijke aanwijzingen. Terecht ook.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_53317074
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef Jane het volgende:
Over waar dat trappetje naar de patio zit, zie deze foto:

[afbeelding]

Ra ra, waar zit dit trappetje?

[afbeelding]

Hoe langer ik naar die foto kijk, hoe meer ik vermoed dat het trappetje rechts zit, dus dat je direct vanaf de straat de trap op kunt. Dat wil zeggen dus niet 'facing' het zwembad/tapasbar, want dat zit achter die hoge muur links op de bovenste foto.

Ik zie niet hoe ik de trapfoto anders in de bovenste foto zou kunnen passen.
plaatje kan niet gehotlinked .. dus moet het maar zo
http://www.viewimages.com/Search.aspx?mid=74216874&epmid=1&partner=Google

niet aan de straat dus .. kan ook niet als je goed naar die foto van jou kijkt, doorlopende muur

en dit is een kaart van de ligging
pleased to meet you
  donderdag 20 september 2007 @ 00:42:38 #278
1986 Jane
pi_53317088
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, erg onduidelijk.
Btw, als die trap idd aan de straatkant (zijkant) zit, dan vind ik het nog onbegrijpelijker dat de eventuele ontvoerder niet ook zo weg is gegaan. Nog kleinere kans om gespot te worden en bovendien sta je gelijk op straat (en eventueel zo in de auto).
Maar goed, dat ben ik weer.
pi_53317090
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:27 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik zeg eigenlijk alleen in retrospectief dat het een schijnveiligheid is - ik ben sowieso niet iemand die van nature aan pedofielen en ontvoerders denkt, integendeel eigenlijk. Ik laat mijn kinderen ook wel eens alleen, sterker: ik kom net terug van de avondwinkel, even sigaretten kopen, en mijn 3 kinderen liggen te slapen. Ja, kom zeg. Ik laat me niet opnaaien door ontvoeringsverhalen, dat is inderdaad common sense, en in dat opzicht had mij ook kunnen overkomen wat de McCanns is overkomen. Niet dat wij hele avonden de hort op gaan terwijl de kinderen liggen te slapen, maar dat héle angstige gedrag heb ik gewoon niet.

Wat ik bedoel met 'schijnveiligheid' is dat er uiteraard helemaal niemand op jouw kinderen let als je in zo'n resort zit, want iedereen is straalbezopen en aan de zwier. Ik durfde mijn kinderen dáár niet alleen te laten, maar dat was vooral omdat ik de omgeving niet goed kende - en ik kon de hele situatie dus niet inschatten. Hier thuis wel.
Okee, dat komt al eerder bij mijn beleving in de buurt.; - over pedofielen denk je niet na en zeker niet in het soort omgeving als zo'n resort. Overigens misschien dat er best pedofielen aanwezig zijn, maar geen kwaadaardige, misschien dat juist bij leiding van groepen kinderen pedofielen aanwezig zijn...???
En ja, als je soms een boodschap gaat doen dan laat je je kind wel eens alleen. En je weet dat er talloze gevaren op de loer liggen. Ze kunnen ook stikken in een snoepje (dat ze pikken) of misschien, als je weg bent, gaat een spelletje te ruw en dan breekt ze haar nek. Allemaal risico's waar je dagelijks bij stil staat.
En een geluk dat je kinderen ouder worden.
En ja volgend jaar gaan wij wel ook naar zo'n resort. Voor de eerste, keer omdat de kleine dan 8 is, maar toch zit je niet 100% zeker.
En dan, de McCanns gingen naar de Algarve, en blijkbaar gaan daar veel pedofielen heen.
(Wij gaan ergens iig naar Griekenland volgend jaar...)
I´m back.
  donderdag 20 september 2007 @ 00:47:43 #280
1986 Jane
pi_53317135
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:41 schreef moussie het volgende:

niet aan de straat dus .. kan ook niet als je goed naar die foto van jou kijkt, doorlopende muur
Eerlijk gezegd is het me nog steeds totaal onduidelijk. Dat appartement op de achtergrond op 'jouw' foto kan m.i. nooit hetzelfde appartement zijn als op 'mijn' foto.

Maar goed, ik zeg ook niet dat die trap daar zit! Ik dacht in eerste instantie dus dat hij niet aan de straatkant zat (dus waar die auto's staan op de foto die ik postte). Maar dat appartement daar op de hoek, dat is wel het appartement van de McCanns.

-edit- Oh, wacht even! Misschien zit hij wel aan de straatkant, maar kun je niet direct de straat op, idd!
pi_53317168
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Jane het volgende:

[..]

Het slaapmiddelenverhaal als doodsoorzaak is volgens mij gebaseerd op het feit dat die tweeling maar niet wakker te krijgen was de avond van Maddie's verdwijning. En er is ook nog iets met injectienaalden en slaapmiddel gevonden in bodily fluids, maar ik weet niet wat daarvan waar is.

Indien de ouders ervoor verantwoordelijk zijn, kan het natuurlijk ook onder andere omstandigheden gebeurd zijn. Een klap, een duw, een val... Wat je ook verzint, het is allemaal pure speculatie natuurlijk. Wat overigens niet alleen geldt voor het ouders-zijn-de-daders-scenario, maar ook voor de ontvoeringstheorie.

Btw, het ene sluit het andere ook niet uit, natuurlijk. De ouders kunnen hun kinderen slaapmiddelen gegeven hebben, en dan nog kan Maddie overleden zijn aan een val. Of ze kan ontvoerd zijn (vandaar dat ze niet is gaan krijsen, zoiets). De politie onderzoekt gewoon alle mogelijke aanwijzingen. Terecht ook.
Ja, alleen bij ontvoering door een vreemde komt dwang bij te pas en misschien excessief geweld en dus breken van de huid en dus bloed?
Of is dat bloed sws een dood spoor dan?
I´m back.
pi_53317176
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:09 schreef Ryan3 het volgende:
@Nadine: jij trok een vergelijk met de zaak Ramsey: overspannen moeder mept, kind overlijdt, cover-up. Realiseeer je je dan dat je speculatie met speculatie vergelijkt???
Ja.

Maar zoals ik al zei: ik beoordeel deze 'verhalen' op waarachtigheid. God, moet je naar mij kijken - ik ben deze week alleen thuis met 3 kinderen, ik bevind me op de rand van de gekte: ik race van hockeytraining naar voetbalwedstrijd naar klassenavond, ik doe intussen boodschappen en ga langs bij de schooltuin waar een kijkdag is, ik doe huiswerk en kam luizen, ik doe boodschappen en kook en ruim op en doe de kinderen in bad, ik draai een ochtend mee op de peuterspeelzaal, doe weer boodschappen, race naar school, en weer terug, en doe een was, en intussen moet ik een recensie schrijven, en een boek lezen, en broodtrommels maken en voorlezen en ik moet ergens tussendoor ook nog slapen, alleen weet ik niet wanneer.

Mensen kunnen doorslaan. Ik zeg niet dat IK doorsla (al weet je dat maar nooit), ik zeg alleen dat ik het niet zo onvoorstelbaar vind dat een moeder een keer iets onherstelbaars doet, per ongeluk, gewoon omdat de druk te groot wordt. Dat kán toch?

En als ik zo'n JonBenet-zaak bekijk, dan zie ik een moeder die extreem hoge verwachtingen had van haar dochter - en laten we wel wezen: welke moeder bij haar volle verstand laat haar kind in vredesnaam op zo'n professionele manier deelenemen aan schoonheidswedstrijden? En néé, nou moet je niet zeggen: dat vond die moeder gewoon léuk, dat is geen rationeel argument, want het is WEL een rationeel argument, omdat elke normale moeder kan bedenken dat er nog járen in het verschiet liggen om mee te doen aan schoonheidswedstrijden, járen om ambiteus te zijn en warmwaterrollers in je haar te draaien en verwachtingen in te lossen, maar NU is dat kind klein en kleine kinderen hebben niet de ambitie om de mooiste te zijn, die ambitie hebben ze alleen omdat het ze wordt aangepraat - dan zie ik dus een moeder die extreem hoge en belachelijke verwachtingen had van haar dochter, en met zo'n moeder is wel degelijk iets aan de hand. Ja, echt. Dat weet ik heel zeker. Ze hoeft geen moordenares te zijn, ze is wél hartstikke gek. Om zo'n ambitie te koesteren. Dat is een spiegeling - die moeder zag zichzelf in haar dochter, ze projecteerde haar eigen (mislukte) verlangens op dat kind, en ja, vanaf dat punt kun je verder gaan denken. Hoge druk... frustratie... het mag allemaal speculatie zijn, ik kan me er best iets bij voorstellen.

donderdag 20 september 2007 @ 00:57:50 #283
1986 Jane
pi_53317237
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:51 schreef Ryan3 het volgende:

Of is dat bloed sws een dood spoor dan?
Nou, het lijkt me sowieso voor de politie interessant om te weten of er bloed gevloeid is, lijkt me. Of ze nou wel of niet ontvoerd is.

-edit- Ik lees zelf nu ook pas goed en het gaat dus om bloed dat gevonden is in een ander appartement. Tja, als dat van Maddie blijkt te zijn is dat op z'n minst wel heel raar en het onderzoeken waard, denk ik.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jane op 20-09-2007 01:05:21 ]
pi_53317354
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:52 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja.

Maar zoals ik al zei: ik beoordeel deze 'verhalen' op waarachtigheid. God, moet je naar mij kijken - ik ben deze week alleen thuis met 3 kinderen, ik bevind me op de rand van de gekte: ik race van hockeytraining naar voetbalwedstrijd naar klassenavond, ik doe intussen boodschappen en ga langs bij de schooltuin waar een kijkdag is, ik doe huiswerk en kam luizen, ik doe boodschappen en kook en ruim op en doe de kinderen in bad, ik draai een ochtend mee op de peuterspeelzaal, doe weer boodschappen, race naar school, en weer terug, en doe een was, en intussen moet ik een recensie schrijven, en een boek lezen, en broodtrommels maken en voorlezen en ik moet ergens tussendoor ook nog slapen, alleen weet ik niet wanneer.

Mensen kunnen doorslaan. Ik zeg niet dat IK doorsla (al weet je dat maar nooit), ik zeg alleen dat ik het niet zo onvoorstelbaar vind dat een moeder een keer iets onherstelbaars doet, per ongeluk, gewoon omdat de druk te groot wordt. Dat kán toch?
Waar is je man? Bij de Mccanns was die man er tenminste op deze vakantie. Bij de Ramseys krijg ik de indruk dat die man er ook was. Waar is jouw man?
Ik weet verder goed wat je bedoelt, het is niet makkelijk, ik ben vaak genoeg alleen met een puber van bijna 8 en dat is bijna de hele tijd disciplineren en dat is niet leuk, dat weet ik.
quote:
En als ik zo'n JonBenet-zaak bekijk, dan zie ik een moeder die extreem hoge verwachtingen had van haar dochter -
Klopt wrs wel.
quote:
en laten we wel wezen: welke moeder bij haar volle verstand laat haar kind in vredesnaam op zo'n professionele manier deelenemen aan schoonheidswedstrijden?
Dat is Amerika, gelukkig zijn wij anders.
quote:
En néé, nou moet je niet zeggen: dat vond die moeder gewoon léuk, dat is geen rationeel argument, want het is WEL een rationeel argument, omdat elke normale moeder kan bedenken dat er nog járen in het verschiet liggen om mee te doen aan schoonheidswedstrijden, járen om ambiteus te zijn en warmwaterrollers in je haar te draaien en verwachtingen in te lossen, maar NU is dat kind klein en kleine kinderen hebben niet de ambitie om de mooiste te zijn, die ambitie hebben ze alleen omdat het ze wordt aangepraat - dan zie ik dus een moeder die extreem hoge en belachelijke verwachtingen had van haar dochter, en met zo'n moeder is wel degelijk iets aan de hand. Ja, echt. Dat weet ik heel zeker. Ze hoeft geen moordenares te zijn, ze is wél hartstikke gek. Om zo'n ambitie te koesteren. Dat is een spiegeling - die moeder zag zichzelf in haar dochter, ze projecteerde haar eigen (mislukte) verlangens op dat kind, en ja, vanaf dat punt kun je verder gaan denken. Hoge druk... frustratie... het mag allemaal speculatie zijn, ik kan me er best iets bij voorstellen.
Toch is dat het schrijven van een roman imho; Patsy zal idd erg perfectionistisch geweest zijn en misschien heel erg kwaad zijn geworden als haar dochter niet aan haar perfectionisme zou hebben beantwoordt, maar toch... ik weet het verder niet wb deze specifieke zaak.
Patsy had op de universiteit een studie journalistiek gevolgd, maar dat vak nooit hebben uitgeoefend, zover ik kan nagaan, haar beroep was de pageant contestship van haar 6-jarige dochtertje. Okee.
Maar eh... er was nog ander bewijs... DNA uit ondergoed van JonBenet komt niet overeen met DNA van één van de gezinsgenoten, sommige deskundigen hebben hun bedenkingen tav involvement van John of Patsy, maar een FBI profiler bijv. weer niet.
Het is gewoon niet zo clearcut dan bij OJ, dan bij de McCanns, waarbij ik gaandeweg steeds meer neig tot onschuld van de McCanns.

Heb je ooit het boekje <bad seed> gelezen btw???
I´m back.
pi_53317406
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:57 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, het lijkt me sowieso voor de politie interessant om te weten of er bloed gevloeid is, lijkt me. Of ze nou wel of niet ontvoerd is.

-edit- Ik lees zelf nu ook pas goed en het gaat dus om bloed dat gevonden is in een ander appartement. Tja, als dat van Maddie blijkt te zijn is dat op z'n minst wel heel raar en het onderzoeken waard, denk ik.
Eh welk ander appartement?
I´m back.
  donderdag 20 september 2007 @ 01:31:04 #286
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53317534
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef Jane het volgende:

[..]

Weet je, die hele JonBenet Ramsey-zaak is echt nog veel 'fishier' dan deze (tot nu toe dan), hoor. Daar zou toch ook jouw scheermes regelrecht naar de ouders moeten wijzen .

Deze link gelezen? http://crimemagazine.com/jonbenet.htm
Met dank aan voyeur.
Ik weet niet hoe gekleurd crimemagazine is, ben meer een http://www.crimelibrary.com/ lezer. Lijkt me wel interessant om de verhalen te vergelijken.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_53317783
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eh welk ander appartement?
dat is niet duidelijk, met veel poespas gebracht en nooit meer wat over gehoord .. gezien het feit dat er niet meer over gespeculeerd word/het uit het nieuws verdwenen mogen wij afleiden dat het om een appartement van hun vrienden ging en/of het was geen bloed van Maddie ?
pleased to meet you
  donderdag 20 september 2007 @ 07:50:48 #288
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_53318868
Kunnen we dus samenvatten, dat de zaak van de Portugezen zwakker en zwakker wordt als het gaat om de McCann's de hele zaak in de schoenen te schuiven?

Ik blijf erbij (noem het een zesde zintuig gevoel) dat de rol van de Zwitserse pedofiel moet worden onderzocht. Ik heb nergens gelezen waarom men hem zo krampachtig buiten beschouwing laat.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_53319627
Hier staan wat foto's van de omgeving op een rijtje. De McCanns konden niet eens het balkon van hun apartement zien vanuit de Tabas Bar en was er inderdaad een trap naar de openbare weg. Ook de wandeling vanaf de Tapas Bar naar het apartement was best lang. Ook deze is overzichtelijk:

Plattegrond villa "Casa Liliana" waar Murat met z'n moeder woont, afstand tot het apartement van de McCanns, volgens de BBC: Casa Liliana is 150 yards from the apartment where Madeleine went missing.

En verder zijn de McCanns nog steeds formeel verdachten en ook Robert Murat. En kan tot nog 8 maanden duren met eventueel een verlenging mocht daar reden toe zijn. Binnen 5 fdagen dient men nog steeds te verschijnen als de Portugese politie dat wil. De rechter heeft het dossier aan de politie teruggeven die verder gaat met het onderzoek. Binnenkort komt het volledige rapport binnen van het Britse lab maar dat zal misschien weinig meer toevoegen aan wat men inmiddels al weet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 20-09-2007 09:27:38 ]
  donderdag 20 september 2007 @ 09:19:18 #290
1986 Jane
pi_53319830
quote:
Op donderdag 20 september 2007 02:07 schreef moussie het volgende:

[..]

dat is niet duidelijk, met veel poespas gebracht en nooit meer wat over gehoord .. gezien het feit dat er niet meer over gespeculeerd word/het uit het nieuws verdwenen mogen wij afleiden dat het om een appartement van hun vrienden ging en/of het was geen bloed van Maddie ?
Dat bloed zijn ze nu dus aan het onderzoeken, dus waar jij vandaan haalt dat het uit het nieuws verdwenen is?
pi_53320006
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, dat komt al eerder bij mijn beleving in de buurt.; - over pedofielen denk je niet na en zeker niet in het soort omgeving als zo'n resort. Overigens misschien dat er best pedofielen aanwezig zijn, maar geen kwaadaardige, misschien dat juist bij leiding van groepen kinderen pedofielen aanwezig zijn...???
En ja, als je soms een boodschap gaat doen dan laat je je kind wel eens alleen. En je weet dat er talloze gevaren op de loer liggen. Ze kunnen ook stikken in een snoepje (dat ze pikken) of misschien, als je weg bent, gaat een spelletje te ruw en dan breekt ze haar nek. Allemaal risico's waar je dagelijks bij stil staat.
En een geluk dat je kinderen ouder worden.
En ja volgend jaar gaan wij wel ook naar zo'n resort. Voor de eerste, keer omdat de kleine dan 8 is, maar toch zit je niet 100% zeker.
En dan, de McCanns gingen naar de Algarve, en blijkbaar gaan daar veel pedofielen heen.
(Wij gaan ergens iig naar Griekenland volgend jaar...)
(hoop ik dat je bedoelt dan he)
Here we are now, entertain us.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:38:58 #292
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53323086
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:19 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat bloed zijn ze nu dus aan het onderzoeken, dus waar jij vandaan haalt dat het uit het nieuws verdwenen is?
Hopelijk zijn ze iets wijzer geworden en hebben ze dit onder de hoed gehouden totdat alle tests daadwerkelijk afgerond zijn.
De vorige keer duurde het ook een paar weken voor de uiteindelijke resultaten er waren.
be nice or go away
pi_53323757
Zou toch zomaar kunnen dat het huis van de The McCanns in Rothley alsnog wordt onderzocht, de toestemming is er a delen uit de telegraph.co.uk: "It was alleged that police in the Algarve believe the house in Rothley could hold the key to Madeleine’s whereabouts. The Portuguese newspaper Correio da Manha claimed a request to search it has been approved by the investigating judge Pedro Daniel dos Anjos Frias. Yesterday, it was claimed that fresh searches could take place in Spain after a request from Portuguese police."

En dan over het afluisteren van de McCanns in Portugal en in de UK zoals eerder gepost uit The Times: "Kate and Gerry McCann believe that their mobile telephones were bugged by Portuguese police when they were in the Algarve - and fear the tapping has continued since their return to Britain." Sources close to the family say the couple are convinced that questions put to them during police interviews were based on information gleaned from their private conversations."

"They have now told family members to be careful what they say over the telephone as it is thought all conversations could be recorded as potential evidence.

"Under Portuguese law, any information secretly recorded is admissible in court as long as a judge has given his approval. This approval can be sought retrospectively. British rules require the Portuguese police to file a Mutual Legal Assistance request with the Home Office if they want to bug phone calls on British soil."

The Home Secretary Jacqui Smith would have to personally sanction such an application, which would then be carried out by British authorities. Neither the Home Office nor Leicestershire Constabulary would comment yesterday on whether any request had been received or put into place. A spokesman for the McCanns also refused to comment. Ook de Daily Mail bericht hierover.

En de Guardian: "The Guardian has been told that the McCanns believe their electronic communications, including their mobile phones and emails, are still being monitored.

Portuguese sources have indicated that part of the police dossier amassed against the couple includes telephone and email intercepts and monitoring of the locations of their phones during the four months they were in the country. Potentially key sites have been identified using satellite technology to pinpoint where mobile phones were used, a source said.

The McCanns' suspicion is thought to stem from questions put to them during police interviews that could only have come from surveillance.

Portuguese law allows investigators to spy on suspects if a judge deems it crucial to solving a case. Nelson Lourenco, a Portuguese lawyer, said bugging may be permitted in this case because the sentence for manslaughter, a possible charge, is more than three years."

Ik denk eigenlijk dat de politie nu meer tijd krijgt om de mogelijk achtergelaten sporen wat betreft de gesprekken (mobile) van de McCanns in Portugal te checken alsook nog wat graafwerk hier en daar te verrichten. En de satelitegegevens (ook van de mobile) natrekken van de gehuurde auto. Naar mijn mening is het nog lang niet 'gedaan.' Kan ook best zijn dat Murat nog wordt vereerd met een bezoekje, ook nog steeds formeel verdachte. Maar een lange adem zal het wel krijgen.
pi_53323832
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef Suko het volgende:
However the couple have decided to avoid talking over the phone about how they would clear their names if charged by police, fearing that it would give the Portuguese an unfair advantage.
Op woensdag 19 september 2007 23:38 schreef Jane het volgende:[..]
quote:
Wat een aparte woordkeus... Misschien van de journalist, maar toch... Een 'oneerlijke voorsprong', klinkt bijna als een soort spelletje.
Voorsprong is hier denk ik niet het goede woord, je moet meer denken aan oneerlijk voordeel, zij hebben dan voorkennis van hetgeen de McCans gaan zeggen.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_53323904
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:06 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Op woensdag 19 september 2007 23:38 schreef Jane het volgende:[..]
[..]

Voorsprong is hier denk ik niet het goede woord, je moet meer denken aan oneerlijk voordeel, zij hebben dan voorkennis van hetgeen de McCans gaan zeggen.
Lijkt me logisch, als je niks te verbergen hebt dan moet je verhaal overeen komen met wat je eerder hebt gezegd tegen anderen per mobile.
pi_53324014
Ja, maar als de McCann's dingen over de telefoon bespreken die ze vrij kan pleiten dan weet de politie dat ook en dan kan dat in het nadeel van de McCann's werken.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:14:49 #297
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53324043
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef tbl1966 het volgende:
Ja, maar als de McCann's dingen over de telefoon bespreken die ze vrij kan pleiten dan weet de politie dat ook en dan kan dat in het nadeel van de McCann's werken.
In het nadeel?
Als er niets uit komt is de kans groter dat je er niets meer van hoort.

Oh ja, net gelezen:
quote:
Meanwhile Portuguese detectives have taken a step closer to being able to search the McCann family home.

Policia Judiciaria detectives believe something inside the Leicestershire house could yield a vital clue and have sought approval from the judge in the case to ask British officers to carry out the raid.

Yesterday Judge Pedro Miguel dos Anjos Frias agreed to the request.
In het kader van: and if at first you don't succeed....

Bron: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=482846&in_page_id=1770&ito=newsnow
be nice or go away
pi_53324172
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:19 schreef Jane het volgende:

[..]

het is iig uit de headlines verdwenen, misschien dat ik het gemist heb tijdens mijn speurtocht door portugeese kranten, fora en blogs ?
ook een manier om een klein mondje portugees op te pikken btw
en ja, er word nog DNA uit de omgeving getest heb ik begrepen, daar zit dit dan waarschijnlijk tussen ?

maar anyway zou dat dat toch pas iets te betekenen hebben als dit bij volkomen onbekende mensen zou zijn geweest, volkomen logisch toch dat je DNA-sporen van de vrienden van je kinderen in je huis vindt, al spelend vallen, klein schaafwondje en tada .. DNA ?
pleased to meet you
pi_53324186
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef kahaarin het volgende:

[..]

In het nadeel?
Als er niets uit komt is de kans groter dat je er niets meer van hoort.

Oh ja, net gelezen:
[..]

In het kader van: and if at first you don't succeed....

Bron: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=482846&in_page_id=1770&ito=newsnow
Ik denk dat de McCann's op een gegeven moment toch wel redelijk paranoïde zijn dat ze alles en iedereen wantrouwen en bang zijn dat alles wat ze zeggen (goed of slecht) tegen ze gebruikt zal worden.

En inderdaad, 't lijkt alsof de portugezen koste wat het kost de McCann's in het beklaagdenbankje willen hebben.
pi_53324209
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef tbl1966 het volgende:
De McCannetjes lijken me slim genoeg om te vertellen wat in hun voordeel kan werken. Ik ben van mening dat als ze niks te verbergen hebben, wat ze al tig keer tegen de media hebben geuit, ze nergens voor hoeven te vrezen. Maar nu ze geen gesprekken meer voeren over deze zaak via de (nu een vaste lijn) telefoon, of op een bugvrije plek gaan beppen, ik vind het maar vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')