Die heb ik nog op Lowlands gezien dit jaar volgens mijquote:
ik denk het nietquote:Op maandag 17 september 2007 23:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb ik nog op Lowlands gezien dit jaar volgens mij
Ja echt! In zo'n raar klein tentje waarde hele tijd iemand buiten stond om mensen naar binnen te praten. Die tent waar je een biertje kreeg als je een stukje deed op het podium. Ben er uit nieuwsgierigheid toch maar binnen geweest (en snel weer naar buiten) en toen was net die band een paar nummers aan het spelen!)quote:
Vetquote:
Meldt!quote:Op maandag 17 september 2007 17:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een tele-taristentopic...![]()
[...]
was het maar ploegen dienst, dan zat er vast logica in het rooster hahaquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:25 schreef Under_Score het volgende:
ploegendenst is zowiezo kut. alle tijd die je in werken stopt zou je eigenlijk ook gewoon moetten kunnen gebruiken om gitaar te spelen
...Volgens mij zijn we uitgepraatquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:28 schreef Zyggie het volgende:
Kan het weer over gitaren gaan.
Ik heb der zo hekel aan als mensen het over schijnen hebben. Man, probeer dat ding toch en kom dan pas met ik overweeg om em te kopen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:23 schreef SlaggY het volgende:
Ik ben aan 't overwegen om deze te kopen: http://www.fender.com/products//search.php?partno=0131002340![]()
Helaas heb ik 'm nog nergens kunnen proberen hier in de buurt, maar ze schijnen wel goed waar voor 't geld te zijn (rond 600 Euro). Van de andere kant kan ik ook nog even doorsparen en voor 'n Highway of een echte USA strat gaan. Lastig.
Niet geheel akkoord... Meestal heb ik toch wel nood aan een beetje een mening van iemand die er wel degelijk iets van afkent, dan pas vallen verschillen mij soms op en is't gemakkelijker om te kiezen naar wat je zelf leuk vindt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb der zo hekel aan als mensen het over schijnen hebben. Man, probeer dat ding toch en kom dan pas met ik overweeg om em te kopen.![]()
Ik zal 'm ook niet blindelings gaan kopen omdat ik heb gelezen dat ze wel goed schijnen te zijn. Maar zoals ik al schreef, heb ik 'm hier in omgeving Maastricht nog niet zien hangen. Binnekort maar weer eens ritje naar Musicstore Koln plannen ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb der zo hekel aan als mensen het over schijnen hebben. Man, probeer dat ding toch en kom dan pas met ik overweeg om em te kopen.![]()
Het bashen, of het opknappenquote:
op een dean zul je altijd afknappenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het bashen, of het opknappen![]()
het bashen natuurlijk, mag jij ze daarna opknappenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het bashen, of het opknappen![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:29 schreef Pwny het volgende:
[..]
op een dean zul je altijd afknappen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het bashen natuurlijk, mag jij ze daarna opknappen
Ach, al dat elitaire gelul op internet, daar krijg je echt geen objectieve mening van.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook niet blindelings gaan kopen omdat ik heb gelezen dat ze wel goed schijnen te zijn. Maar zoals ik al schreef, heb ik 'm hier in omgeving Maastricht nog niet zien hangen. Binnekort maar weer eens ritje naar Musicstore Koln plannen ofzo.
Trouwens: Ik vind het persoonlijk wel fijn om wat menignen op verschillende sites / fora te lezen, misschien vind ik iets wel fijn spelen in de winkel, maar blijkt het later een ontzettende ruk gitaar te zijn. Als ik me bij mijn eerste gitaar niet had ingelezen, speelde ik nu op een Jack & Danny.
Meningen zijn nooit objectiefquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach, al dat elitaire gelul op internet, daar krijg je echt geen objectieve mening van.
-een tele zuigt!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:44 schreef Aresdreams het volgende:
Daarom moet je eigenlijk van veel kanten meningen krijgen, zodat je een redelijk objectief oordeel kan vellen?
Ja, van Gearwire ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:48 schreef Pwny het volgende:
Soundsample video's enz daar heb je wel nog wat aan
Ik doelde minder op het model, meer op werking, speelbaarheid enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:48 schreef Pwny het volgende:
[..]
-een tele zuigt!!!!!!
andere kant:
-een tele![]()
ja dat gaat em wordne![]()
Soundsample video's enz daar heb je wel nog wat aan
Maarja als iedereen bij voorbaat al negatief over iets is...
Zag net dat ie een nieuwe CD heeft gemaakt... ik loop een beetje achter...quote:
hij ownd wel op z'n fenderquote:30 maart naar Mark Knopfler
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zag net dat ie een nieuwe CD heeft gemaakt... ik loop een beetje achter...![]()
Psst.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook niet blindelings gaan kopen omdat ik heb gelezen dat ze wel goed schijnen te zijn. Maar zoals ik al schreef, heb ik 'm hier in omgeving Maastricht nog niet zien hangen. Binnekort maar weer eens ritje naar Musicstore Koln plannen ofzo.
Trouwens: Ik vind het persoonlijk wel fijn om wat menignen op verschillende sites / fora te lezen, misschien vind ik iets wel fijn spelen in de winkel, maar blijkt het later een ontzettende ruk gitaar te zijn. Als ik me bij mijn eerste gitaar niet had ingelezen, speelde ik nu op een Jack & Danny.
Nee, 4...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef YellowBanana het volgende:
Jeeezus, nu al pagina 7?
Waar vind ik dat Waterfront ding?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef Pwny het volgende:
Binnekort bowling for soup in waterfront
misschien toch maar gaan kijekn
oeh in A'dam heb ik daarop gespeeld (de goud kleurige versie) heerlijke gitaar, maar qua sound vond ik de 60's better dus heb ik die genomen. Zelfde prijsklasse overigesquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:23 schreef SlaggY het volgende:
Ik ben aan 't overwegen om deze te kopen: http://www.fender.com/products//search.php?partno=0131002340![]()
Helaas heb ik 'm nog nergens kunnen proberen hier in de buurt, maar ze schijnen wel goed waar voor 't geld te zijn (rond 600 Euro). Van de andere kant kan ik ook nog even doorsparen en voor 'n Highway of een echte USA strat gaan. Lastig.
hier 7 hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, 4...
[..]
Waar vind ik dat Waterfront ding?
mazzelaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef matjuhhh007 het volgende:
Eindelijk! Heb ik de american usa strat. hij speelt geweldig en het geluid...![]()
![]()
Mexicaantjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
mazzelaarmaar mijn mexicaantje is ook heul lekker
![]()
Foto!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef matjuhhh007 het volgende:
Eindelijk! Heb ik de american usa strat. hij speelt geweldig en het geluid...![]()
![]()
Huh?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Foto!!!!
EDIT:
Hier een andere foto. Net weer tot de conclusie gekomen dat tuner onderaan de hals veul handiger zijn, aangezien je dan veel makkelijker kunt stemmen!![]()
Je hoeft dan niet zo'n rare hoek te maken met je arm... kortom, vanaf nu standaard linkshandige halzen
op een sick twisted way ziet dat ding er niet eens slecht uit ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Foto!!!!
EDIT:
Hier een andere foto. Net weer tot de conclusie gekomen dat tuner onderaan de hals veul handiger zijn, aangezien je dan veel makkelijker kunt stemmen!![]()
Je hoeft dan niet zo'n rare hoek te maken met je arm... kortom, vanaf nu standaard linkshandige halzen
[afbeelding]
Fifties all the wayquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Huh? [afbeelding]
Rare hoek?
Heb je dat ding onder je oksel hangen ofzo![]()
bij 'metal merken' noemen ze zoiets gewoon reversed headquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Foto!!!!
EDIT:
[afbeelding]
en sommige mensen vinden het mooi idd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
bij 'metal merken' noemen ze zoiets gewoon reversed head
Op een KV2 Jackson is het mooier dan een standaard kopquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en sommige mensen vinden het mooi idd.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef punkjunk het volgende:
Duits Bier
Zweedse Meisjes![]()
Amerikaanse boerderijen![]()
zal het ook anders klinken? aangezien dan een lage e langer is dan een hoge e...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fifties all the way
Maar serieus, ik vind de tuners aan de onderkant veel praktischer!
Nee, de lengte is het zelfde... spanning is wel wat anders, Lage E is wat slapper, hoge E wat strakker...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zal het ook anders klinken? aangezien dan een lage e langer is dan een hoge e...
ja ok, maar door die spanning bedoel ik dus, zou de lage e dan iets smoother klinken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, de lengte is het zelfde... spanning is wel wat anders, Lage E is wat slapper, hoge E wat strakker...
Nee... Het drukt wat makkelijker op, that's all...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja ok, maar door die spanning bedoel ik dus, zou de lage e dan iets smoother klinken?
toch niet? damn!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Aresdreams het volgende:
zweedse meisjes in de soep?
het is een gitaristentopic, geen topic hoe je een zweeds meisje veroverd
Ja, de kam icm de brugquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Aresdreams het volgende:
in prencipe bepaald de kam op de hals toch de lengte van de snaar? of zit ik er nu beetje langs?
(bij hals locking systeem in ieder geval wel)
En batsen kunnen ze!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef punkjunk het volgende:
Ik hoef ze ook niet te veroveren, enkel batsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |