*pakt bas*quote:Op maandag 17 september 2007 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
*pakt ook
Wat gaan we spelen Dribb?
Awaiting The End maar dan?quote:Op maandag 17 september 2007 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*pakt bas*
Ja, wat gaan we spelen?.
Ook goedquote:
lol, oke dan, stukje ietsjes gelezen, kom er idd in voorquote:Op maandag 17 september 2007 22:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Hoe zou ik jou nou niet noemen![]()
Als jij die kan spelen hoor ik het graagquote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Awaiting The End maar dan?![]()
Die heb ik nog op Lowlands gezien dit jaar volgens mijquote:
ik denk het nietquote:Op maandag 17 september 2007 23:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb ik nog op Lowlands gezien dit jaar volgens mij
Ja echt! In zo'n raar klein tentje waarde hele tijd iemand buiten stond om mensen naar binnen te praten. Die tent waar je een biertje kreeg als je een stukje deed op het podium. Ben er uit nieuwsgierigheid toch maar binnen geweest (en snel weer naar buiten) en toen was net die band een paar nummers aan het spelen!)quote:
Vetquote:
Meldt!quote:Op maandag 17 september 2007 17:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een tele-taristentopic...![]()
[...]
was het maar ploegen dienst, dan zat er vast logica in het rooster hahaquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:25 schreef Under_Score het volgende:
ploegendenst is zowiezo kut. alle tijd die je in werken stopt zou je eigenlijk ook gewoon moetten kunnen gebruiken om gitaar te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |