zal het ook anders klinken? aangezien dan een lage e langer is dan een hoge e...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fifties all the way
Maar serieus, ik vind de tuners aan de onderkant veel praktischer!
Nee, de lengte is het zelfde... spanning is wel wat anders, Lage E is wat slapper, hoge E wat strakker...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zal het ook anders klinken? aangezien dan een lage e langer is dan een hoge e...
ja ok, maar door die spanning bedoel ik dus, zou de lage e dan iets smoother klinken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, de lengte is het zelfde... spanning is wel wat anders, Lage E is wat slapper, hoge E wat strakker...
Nee... Het drukt wat makkelijker op, that's all...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja ok, maar door die spanning bedoel ik dus, zou de lage e dan iets smoother klinken?
toch niet? damn!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Aresdreams het volgende:
zweedse meisjes in de soep?
het is een gitaristentopic, geen topic hoe je een zweeds meisje veroverd
Ja, de kam icm de brugquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Aresdreams het volgende:
in prencipe bepaald de kam op de hals toch de lengte van de snaar? of zit ik er nu beetje langs?
(bij hals locking systeem in ieder geval wel)
En batsen kunnen ze!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef punkjunk het volgende:
Ik hoef ze ook niet te veroveren, enkel batsen.
Metalsymbool en powerchord in één.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef punkjunk het volgende:
Wat pak jij die powerchords trouwens beroerd man. Met je pink ofzo?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Metalsymbool en powerchord in één.
Vanaf de 12 pak ik ze ook met wijsvinger en ringvinger hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef punkjunk het volgende:
Mijn pink is zo krom als een huis dus mij lukt het niet haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |