Dat hebben wij vandaag al gedaan, zijn wat nieuwe producten zoals Hutspot, Boerenkool en Erwtensoeppakket geloof ik.quote:
Zal wel veel werk zijn of niet? Hoeveel uren kreeg je ervoor?quote:Op maandag 17 september 2007 18:11 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat hebben wij vandaag al gedaan, zijn wat nieuwe producten zoals Hutspot, Boerenkool en Erwtensoeppakket geloof ik.
ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 16:24 schreef waterreus23 het volgende:
Ik verlang naar mijn salaris volgende week
![]()
ik heb het een keer voor elkaar gekregen om er 5 in een kwartier op te etenquote:Op maandag 17 september 2007 18:09 schreef StefanCJ het volgende:
Te Veel Picolientjes eten is ongezond!
quote:Op maandag 17 september 2007 18:41 schreef NJ het volgende:
Ik kom net bij de Plus vandaan om wat Cola te halen. In eerste instantie wilde ik gewoon een 4-pack Coca-Cola pakken. Tot ik zag wat de prijsverhoging was die Albert Heijn weigert te accepteren. Gewoon een fucking anderhalve euro extra voor vier flesjes cola.
Ja, je hebt echt wat gemist. Gelukkig (voor sommigen) hebben we de foto's nog.quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 17 september 2007 22:56 schreef blrrrt het volgende:
Per uitbetaling van periode 12 komt het salaris op maandag week 2 ipv woensdag week 3!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |