Dat hebben wij vandaag al gedaan, zijn wat nieuwe producten zoals Hutspot, Boerenkool en Erwtensoeppakket geloof ik.quote:
Zal wel veel werk zijn of niet? Hoeveel uren kreeg je ervoor?quote:Op maandag 17 september 2007 18:11 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat hebben wij vandaag al gedaan, zijn wat nieuwe producten zoals Hutspot, Boerenkool en Erwtensoeppakket geloof ik.
ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 16:24 schreef waterreus23 het volgende:
Ik verlang naar mijn salaris volgende week
![]()
ik heb het een keer voor elkaar gekregen om er 5 in een kwartier op te etenquote:Op maandag 17 september 2007 18:09 schreef StefanCJ het volgende:
Te Veel Picolientjes eten is ongezond!
quote:Op maandag 17 september 2007 18:41 schreef NJ het volgende:
Ik kom net bij de Plus vandaan om wat Cola te halen. In eerste instantie wilde ik gewoon een 4-pack Coca-Cola pakken. Tot ik zag wat de prijsverhoging was die Albert Heijn weigert te accepteren. Gewoon een fucking anderhalve euro extra voor vier flesjes cola.
Ja, je hebt echt wat gemist. Gelukkig (voor sommigen) hebben we de foto's nog.quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 17 september 2007 22:56 schreef blrrrt het volgende:
Per uitbetaling van periode 12 komt het salaris op maandag week 2 ipv woensdag week 3!![]()
![]()
*kuch* envelopjequote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef GotC het volgende:
Hier ook, gelukkig. Een aantal klanten die er absoluut niet blij mee waren ook nog om kunnen praten zodat ze het begrepen. Het is tenslotte ook voor hun bestwil.
Zie je PM-boxquote:Op dinsdag 18 september 2007 06:57 schreef SHERMAN het volgende:
OPGELET
Wegens drukte en een nieuwe baan ben ik opzoek naar iemand die de OP wil onderhouden.
Stuur me even een PM als je interesse hebt..!
Uur per meter, maar ik deed het bijna in de helft van de tijdquote:Op maandag 17 september 2007 18:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Zal wel veel werk zijn of niet? Hoeveel uren kreeg je ervoor?
Aaaah nais! Net na de stufiquote:Op maandag 17 september 2007 18:19 schreef waterreus23 het volgende:
Nog 9 dagen totdat mijn salaris er weer is
Ben je al uitgestudeerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 06:57 schreef SHERMAN het volgende:
OPGELET
Wegens drukte en een nieuwe baan ben ik opzoek naar iemand die de OP wil onderhouden.
Stuur me even een PM als je interesse hebt..!
Wij hebben t met z'n 2en in 2.5-3 uurtjes gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:02 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Uur per meter, maar ik deed het bijna in de helft van de tijd
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:00 schreef Renesite het volgende:
Hamsterballen?
Ik wil ook een hamsterbal, maar er zit geen AH XL bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik citeer ah.nl
'Ga jij mee Hamsteren met je vader en moeder? Vergeet dan niet de gratis Hamsterbal mee te nemen! Tijdens de komende drie Hamster weken krijgen alle XL-klanten een gratis Hamsterbal'
Hebben wij ook!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Tellorian het volgende:
Zo! Vandaag voor de AH to go winkelwedstrijd aan de gang geweest! Vijf winkels gejureerd, waarvan er eentje niet zo goed tegen de scores kon. Dat vond ik wel jammer. Heel gezellig gehad iig en interessant om te zien dat sommige filialen echt wel van elkaar verschillen.
En Bijlmer... Zo geil dat je direct vanuit de bake-off de diepvries in kan!
Welke winkels heb je gejureerd? Rondje Amsterdam?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Tellorian het volgende:
Zo! Vandaag voor de AH to go winkelwedstrijd aan de gang geweest! Vijf winkels gejureerd, waarvan er eentje niet zo goed tegen de scores kon. Dat vond ik wel jammer. Heel gezellig gehad iig en interessant om te zien dat sommige filialen echt wel van elkaar verschillen.
En Bijlmer... Zo geil dat je direct vanuit de bake-off de diepvries in kan!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik citeer ah.nl
'Ga jij mee Hamsteren met je vader en moeder? Vergeet dan niet de gratis Hamsterbal mee te nemen! Tijdens de komende drie Hamster weken krijgen alle XL-klanten een gratis Hamsterbal'
Amsterdam Sloterdijk, Westtunnel, Oosttunnel, Amstel en Bijlmer!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:31 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Welke winkels heb je gejureerd? Rondje Amsterdam?
En inderdaad, die diepvries op Bijlmer is briljant (EFFI)
Bovenop een kar gooien die weer naar het DC gaat, kunnen we voetballen als eindelijk de drukte voorbij is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:17 schreef NJ het volgende:
Je moet wat, als je nog meer dan 100 van die dozen hebt staan..
Wilde gok: die winkel die niet zo goed tegen de scores kon was westtunnel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:37 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Amsterdam Sloterdijk, Westtunnel, Oosttunnel, Amstel en Bijlmer!
ps. steek EFFI maar ergens waar de zon niet schijnt. in de tijd dat die gasten bij ons besproken hadden hoe we EFFI konden vullen... Hadden ze makkelijk zelf even 'n paar karretjes kunnen pakken!!!
Ik moet morgen ook voordat ik naar school ga, van 6 tot 8quote:Op woensdag 19 september 2007 18:56 schreef Ace1 het volgende:
Kan iemand me in de op zetten?
1049 Korvelplein, tilburg
AGF, verkoper B.
Morgen ff werken voordat ik naar school ga :x van half 8 tot half 10.
Doe de groeten aan Wouter Hummelquote:Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef LightLuke het volgende:
Al weer veel gewerkt![]()
Nog een aantal weken en de Nieuwe Generatie AH Winkel hier in breukelen gaat open![]()
Openingsdatum: Woensdag 24 Oktober om 17:00 als ik het goed onthouden heb.
Wie is/wordt daar nu supermarktmanager?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef LightLuke het volgende:
Al weer veel gewerkt![]()
Nog een aantal weken en de Nieuwe Generatie AH Winkel hier in breukelen gaat open![]()
Openingsdatum: Woensdag 24 Oktober om 17:00 als ik het goed onthouden heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |